Wiek: Nieznany Broń: Szpony Profesja: Ninja |
Informacje ogólne
Amarant to dość skory do walki siłacz. Często angażuje się w bójki. Wynajęty przez Brahne, by powstrzymał Zidana. Postanawia przyłączyć się do drużyn, po przegranej walce z Zidanem. Jest szczery aż do bólu. W przeszłości spotkał się już z Zidanem. Zidane nie pamięta jednak tego epizodu, w wyniku którego za głowę Aramanta wyznaczono wysoką nagrodę. Niewytłumaczone jest jego nazwisko, identyczne jak Eiko – Coral…
Trance!
Trans umożliwia Amarantowi rozszerzenie działania umiejętności Flair na wszystkie cele. Dodatkowo zwiększają się jego możliwości bojowe.
Throw
Jedną z umiejętności Amaranta jest Throw. Dzięki niej możesz rzucać niepotrzebnymi przedmiotami we wroga. Przedmity te przepadają.
Flair
Techniki te są zbalansowane, trochę atakujących a trochę wspomagających.
Flair | MP | Opis |
---|---|---|
Chakra | 4 | Odnawia HP i MP członka drużyny. |
Spare Change | 0 | Bezżywiołowe obrażenia z użyciem Gill'i. |
No Mercy | 12 | Bezżywiołowe obrażenia. |
Aura | 12 | Rzuca czar Auto-Life i Regen na członka drużyny. |
Curse | 12 | Obniża odporność wroga na jeden z żywiołów. |
Revive | 20 | Wskrzesza cel. |
Demi Shock | 20 | Obrażenia zależne od poziomu HP ofiary. |
Countdown | 16 | Rzuca czar Doom – odliczanie do śmierci. Zwykle nie działa na silniejszych przeciwników. |
Umiejętności pasywne
Umiejętności pasywne są aktywne przez cały czas, trzeba je wcześniej aktywować w menu Abilities za pomocą odpowiednich kamieni (kolumna KAM), których ilość jest uzależniona od poziomu postaci.
Umiejętność | KAM | Opis |
---|---|---|
Auto-Reflect | 15 | Przez całą bitwę aktywny jest czar Reflect. |
Auto-Float | 6 | Przez całą bitwę aktywny jest czar Float. |
Auto-Haste | 9 | Przez całą bitwę aktywny jest czar Haste. |
Auto-Regen | 10 | Przez całą bitwę aktywny jest czar Regen. |
Auto-Life | 12 | W razie śmierci rzucany jest czar Life (raz). |
HP+10% | 4 | Zwiększa max HP o 10%. |
HP+20% | 8 | Zwiększa max HP o 20%. |
Accuracy+ | 2 | Zwiększa celność ataków. |
Long Reach | 16 | Ataki z drugiej linii mają tą samą siłę co te z pierwszej. |
MP Attack | 5 | Dodatkowe obrażenia kosztem MP. |
Bird Killer | 3 | Zwiększa siłę ataków na latających wrogów. |
Bug Killer | 2 | Zwiększa siłę ataków na insekty. |
Stone Killer | 4 | Zwiększa siłę ataków na kamiennych wrogów. |
Undead Killer | 2 | Zwiększa siłę ataków na nieumarłych. |
Devil Killer | 2 | Zwiększa siłę ataków na demony. |
Beast Killer | 4 | Zwiększa siłę ataków na bestie. |
Man Eater | 2 | Zwiększa siłę ataków na ludzi. |
Healer | 2 | Podczas ataku fizycznego lekko odnawia HP celu. |
Add Status | 3 | Dodaje efekt statusu pochodzący od broni. |
Gamble Defense | 1 | Losowo zwiększa obronę. |
Power Throw | 19 | Zwiększa moc rzucania |
Power Up | 3 | Zwiększa moc Chakra. |
High Tide | 8 | Postać szybciej wchodzi w Trance! |
Counter | 8 | Szansa na kontratak po ataku wroga. |
Cover | 6 | Otrzymuje obrażenia za innych członków drużyny. |
Eye 4 Eye | 5 | Zwiększa szansę na kontratak. |
Body Temp | 4 | Chroni przed Heat i Freeze. |
Alert | 4 | Chroni przed atakami od tyłu. |
Level Up | 7 | Zdobywane jest o 50% więcej doświadczenia. |
Ability Up | 3 | Szybsza nauka umiejętności. |
Flee-Gil | 3 | Otrzymujesz forsę przy korzystaniu z Flee. |
Insomniac | 5 | Chroni przed Sleep. |
Antibody | 4 | Chroni przed Poison i Venom. |
Bright Eyes | 4 | Chroni przed Darkness. |
Restore HP | 8 | Gdy blisko śmierci, automatycznie odnawia HP. |
Jelly | 4 | Chroni przed Petrify i Gradual Petrify. |
Return Magic | 9 | Gdy Amarant zostanie zaatakowany czarem, który zna, to w odpowiedzi użyje on tego samego czaru na wrogu (Demi). |
Auto-Potion | 3 | Automatycznie używa najsłabszego lekarstwa przy zranieniu. |
Locomotion | 4 | Chroni przed Stop. |
Clear Headed | 5 | Chroni przed Confusion. |
Nauka umiejętności
Wszystkie bierne umiejętności pochodzą od wyposażenia. Aby poznać trwale jakąś umiejętność Amarant musi nosić przedmiot, w którym jest ona zaklęta tak długo, aż wypełni się pasek umiejętności. Poniżej w tabeli znajduje się spis umiejętności, ilość AP potrzebnych do trwałego poznania umiejętności oraz przedmioty, w których zaklęta jest dana umiejętność.
Umiejętność | AP | Zaklęta w przedmiotach |
---|---|---|
Chakra | 30 | Cat’s Claws, Leather Plate |
Spare Change | 40 | Poison Knuckles, Rune Claws |
No Mercy | 25 | Dragon’s Claws, Duel Claws |
Aura | 25 | Scissor Fangs, Duel Claws |
Curse | 20 | Mythril Claws, Kaiser Knuckles |
Revive | 35 | Tiger Fangs, Rune Claws, Rebirth Ring |
Demi Shock | 50 | Avenger, Rune Claws |
Countdown | 40 | Kaiser Knuckles |
Auto-Reflect | 85 | Reflect Ring |
Auto-Float | 35 | Feather Boots |
Auto-Haste | 70 | Running Shoes |
Auto-Regen | 35 | Golden Hairpin, Brave Suit |
Auto-Life | 140 | Rebirth Ring |
HP+10% | 10 | Judo Uniform, Germinas Boots, Aquamarine |
HP+20% | 40 | Mantra Band, Adaman Hat, Black Belt |
Accuracy+ | 30 | Power Wrist, Lapis Lazuli |
Long Reach | 210 | Protect Ring |
MP Attack | 60 | Red Hat, Battle Boots, Power Belt |
Bird Killer | 10 | Adaman Vest, Yellow Scarf |
Bug Killer | 10 | Mythril Armlet |
Stone Killer | 10 | Adaman Vest, Power Vest |
Undead Killer | 10 | N-Kai Armlet, Headgear, Ritual Hat |
Devil Killer | 10 | Chain Plate, Demon’s Vest |
Beast Killer | 10 | Leather Wrist, Egoist’s Armlet, Flash Hat, Black Belt, Moonstone |
Man Eater | 10 | Bandana, Coronet, Coral Ring |
Healer | 40 | Anklet, Garnet |
Add Status | 20 | Bone Wrist, Chimera Armlet, Bracer, Twist Headband, Glass Buckle |
Gamble Defense | 35 | Twist Headband, Adaman Hat, Power Vest |
Power Throw | 50 | Bracer |
Power Up | 30 | Golden Skullcap |
High Tide | 60 | Jade Armlet, Dark Hat, Gaia Gear, Sapphire |
Counter | 240 | Cat’s Claws, Poison Knuckles, Mythril Claws, Scissor Fangs, Dragon’s Claws, Tiger Fangs, Avenger, Kaiser Knuckles, Duel Claws, Ritual Hat, Power Vest, Anklet, Power Belt |
Cover | 90 | Red Hat |
Eye 4 Eye | 50 | Flash Hat, Ninja Gear |
Body Temp | 30 | Jade Armlet, Madain’s Ring, Fairy Earrings, Diamond |
Alert | 30 | Ninja Gear, Germinas Boots |
Level Up | 50 | Egoist’s Armlet, Rosetta Ring, Fairy Earrings |
Ability Up | 80 | Green Beret, Brigandine, Ribbon, Lapis Lazuli |
Flee-Gil | 30 | Wrist, Desert Boots, Gold Choker |
Insomniac | 20 | Bandana, Gaia Gear, Coral Ring |
Antibody | 25 | Glass Armlet, Mantra Band, Survival Vest, Glass Buckle |
Bright Eyes | 25 | Ritual Hat |
Restore HP | 75 | Brave Suit, Promist Ring |
Jelly | 15 | Dragon Wrist, Dark Hat, Circlet, Bronze Vest, Dark Gear |
Return Magic | 170 | Coronet, Brigandine |
Auto-Potion | 30 | Mythril Vest, Demon’s Vest, Running Shoes, Gold Choker |
Locomotion | 20 | Golden Skullcap, Survival Vest, Demon’s Vest, Ninja Gear, Anklet |
Clear Headed | 30 | Green Beret, Circlet, Dark Gear, Magician Shoes |