[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Added Cut
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:200000 AP do następnego poziomu.
2: (Master) 200000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Znajduje się ona w Great Glacier. Z miejsca w górnym prawym rogu, tam gdzie krzyżują się cztery drogi u podnóża gór, wybierz górną ścieżkę po prawej stronie. Materia będzie na drugim ekranie. | ||
Inne uwagi | ||
Dzięki użyciu tej materii możesz zwiększyć obrażenia zadawane przez czary. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Added Effect
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:100000 AP do następnego poziomu.
2: (Master) 100 000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Znajduje się w jaskini Gi. | ||
Inne uwagi | ||
Dzięki użyciu tej materii w połączeniu z materiami magii możesz nadać swojej broni dodatkowe cechy lub uodpornić się na zaklęcie, mocując materie w zbroi. Doskonale nadają się do tego materie powodujące zmiany statusów. Materii tej nie można używać z Master Magic Materia. Prawdopodobieństwo powodzenia zależy od wysokości szczęścia (Luck) Twojej postaci. Przy użyciu Slash All lub Mega All atak może dotknąć każdego z wrogów. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
All
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:All x1 Działa raz na bitwę). 1500 AP do następnego poziomu.
2:All x2 (dwa razy na bitwę). 4500 AP do następnego poziomu. 3: All x3 (itd.). 13000 AP do następnego poziomu. 4: All x4 17000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) All x5. 35000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Wyposażenie początkowe Red XIII. Do kupienia w Fort Condor. Można znaleźć w Beginner’s Area w Midgar, Area 5 Slums. Otrzymasz ją również jako nagrodę za kupon C na 63 piętrze wieżowca Shinra. Także na Mt. Nibel. | ||
Inne uwagi | ||
Nie działa z każdą magic materią. Nie wpływa na Shield, Ultima, Exit, Comet, FullCure i czar Resist w materii Heal. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Counter
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:20% szansy na kontratak. 20000 AP do następnego poziomu. 2:40% szansy na kontratak. 20000 AP do następnego poziomu. 3: 60% szansy na kontratak. 20000 AP do następnego poziomu. 4: 80% szansy na kontratak. 40000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) 100% szansy na kontratak. 100000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Materia ta znajduje się w Northern Cave. Po minięciu plansz wodno-organicznych dotrzesz do miejsca, gdzie na środku widać światło przez które ledwo widać schowaną w nim materią. Szczegóły znajdują się w opisie przejścia. Materię tę możesz wygrać na wyścigach Chocobo w Gold Saucer. | ||
Inne uwagi | ||
Counter działa z Attack, Manip., Throw (losowa broń), Deathblow, Mime i Morph. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Elemental
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:Połowa obrażeń od żywiołu (tylko zbroja). 10000 AP do następnego poziomu. 2:Neutralizuje obrażenia żywiołu (tylko zbroja). 30000 AP do następnego poziomu. 3: Pochłania obrażenia żywiołu (leczy) (tylko zbroja). 40000 AP do następnego poziomu. 4: (Master) 80000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Dostaniesz ją gdy odgadniesz za pierwszym razem hasło Mayor’a Domino. Znajduje się także w jaskini Mt. Nibel. | ||
Inne uwagi | ||
Połącz tę materię z czarem opartym na jakimś żywiole. Jeśli zrobisz to na broni to Twoje ataki będą oparte na tym żywiole. Jeśli przeciwnik jest podatny na ogień i połączysz tę materię z ogniem otrzyma on dodatkowe obrażenia. Jeśli użyjesz materii w zbroi to na najwyższych poziomach materii czary wroga oparte na odpowiednim żywiole będą leczyć. Możesz sprawdzić wszystkie modyfikacje w menu [Status].Elemental nie działa z Master Magic materia. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Final Attack
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:Final Attack x1 (działa raz na bitwę). 20000 AP do następnego poziomu. 2:Final Attack x2 (dwa razy). 20000 AP do następnego poziomu. 3: Final Attack x3 (itd.). 40000 AP do następnego poziomu. 4: Final Attack x4 80000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) Final Attack x5. 160000 AP w sumie |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Jest to nagroda na Battle Square w Special Battle. Aby mieć dostęp do tej walki musisz nauczyć Clouda Omnislasha (Limit Skill) i mieć W- Summon materię oraz mieć Ultima Weapon (koleś na BS mówi “But what do they mean by strongest? If you ask me I say it’s the Weapons – wyraźnie wskazanie na broń) . Wtedy dopiero panienka na Battle Square zaoferuje Ci udział w trudnej Special Battle. | ||
Inne uwagi | ||
Najlepsza z Pheonix – nie dość, że wskrzesi to jeszcze dowali wrogowi. Szczególnie ważne podczas walki z Rubym i Emeraldem. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
HP Absorb
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:100000 AP do następnego poziomu.
2: (Master) 100000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
W domku z kotami, po schodkach na górę, w Wutai , po zakończeniu questu z z Yuffie. Druga znajduje się w Northern Cave. | ||
Inne uwagi | ||
Odzyskujesz 1/10 zadanych obrażeń. Jeśli Twój atak uleczy wroga to ty stracisz zamiast zyskać. Warto łączyć z potężnymi materiami jak Knights of Round. Działa również z Master Command materia. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
MP Absorb
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:100000 AP do następnego poziomu.
2: (Master) 100 000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Do kupienia w Wutai. | ||
Inne uwagi | ||
Działa tak samo ja HP Absorb tyle, że odzyskujesz 1/100 zadanych obrażeń w postaci MP. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
MP Turbo
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:(raz na bitwę). 10000 AP do następnego poziomu.
2:(dwa razy). 20000 AP do następnego poziomu. 3: (itd.). 30000 AP do następnego poziomu. 4: 60000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) 120000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Dostajesz po pokonaniu Jenova-DEATH w Whirlwind Maze. | ||
Inne uwagi | ||
Działanie tej materii prawdopodobnie zależy od poziomu czaru jak i postaci. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Magic Counter
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:20% szansy na kontratak. 20000 AP do następnego poziomu. 2:40% szansy na kontratak. 20000 AP do następnego poziomu. 3: 60% szansy na kontratak. 40000 AP do następnego poziomu. 4: 80% szansy na kontratak. AP do następnego poziomu. 5: (Master) 100% szansy na kontratak. 300000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Jest to nagroda na Chocobo Square. | ||
Inne uwagi | ||
Brak. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Quadra Magic
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:Można skorzystać raz na bitwę. 40000 AP do następnego poziomu. 2:Dwa razy na bitwę. 40000 AP do następnego poziomu. 3: 3x na bitwę. 40000 AP do następnego poziomu. 4: 4x. 80000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) 200000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Znajduje się ona w specjalnej jaskini na północny wschód o Mideel. Możesz tam się dostać na Chocobo: rzecznym, czarnym i złotym (rzecznym trzeba się namanewrować wzdłuż wysepek i mielizn). | ||
Inne uwagi | ||
Quadra Magic pozwala na czterokrotne użycie czaru w czasie jednej kolejki zużywając przy tym tylko jedną dawkę MP. Działa także z Summonami (bez Knights of Round). Można także sprawić, że czar będzie obejmował zasięgiem wszystkich wrogów. Wystarczyć skorzystać z materii Mega All. Obrażenia zadawane przez czary wywoływane przez Quadra Magic (drugi, trzeci i czwarty) nie zadają jednak pełnej wartości obrażeń. W sumie wychodzi na to, że użyło się czaru 2.2 razy. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Sneak Attack
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:20000 AP do następnego poziomu.
2:40000 AP do następnego poziomu. 3: 40000 AP do następnego poziomu. 4: 50000 AP do następnego poziomu. 5: (Master) 150000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Materia ta jest niezwykle rzadką nagrodą za wygranie wyścigów Chocobo klasy S w Golden Saucer. | ||
Inne uwagi | ||
Materia ta powoduje, że na początku losowo wybranej walki (w zależności od poziomu materii rzadziej lub częściej) pojawia się komunikat o niespodziance, którą jest to, że bohater korzystający z tej materii używa dołączonej do niej ofensywnej materii. Przy użyciu materii Mega All obejmie on swoim zasięgiem wszystkich wrogów lub przyjaciół w zależności od jego typu. |
[ # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V X Y Z ]
Steal as well
|
||
Lista właściwości | ||
---|---|---|
|
||
Dodatkowe efekty | ||
|
||
Poziomy | ||
1:200,000 AP do następnego poziomu.
2: (Master) 200000 AP w sumie. |
||
Gdzie można znaleźć tę materię? | ||
Znajduje się w jaskiniach ogniowych w posągach skalnych za Wutai. Aby przejść potrzebujesz Leviathan Scale, które musisz zebrać przed walką na łodziach podwodnych. | ||
Inne uwagi | ||
Działa z komendami: Manip., Item, Sense, Attack, D.blow, Morph i Coin. “Obsługuje” także Mega All. |
Spis opracowano na podstawie Final Fantasy OSG i doświadczeń własnych.