Celes Chere

Pełne imię Profesja
Celes Chere MagiTek Knight
Profil
Niegdyś ceniona jako jedna z największych generałów Imperium, zostaje oskarżona o zdradę, gdy zaczyna się zastanawiać nad motywami podbojów, prowadzonych przez cesarza. W efekcie podejrzeń, zostaje pozbawiona swojej rangi i uwięziona w jednym z okupowanych przez Imperium miast (nazwy nie podam, by nie psuć zabawy), gdzie zostaje uratowana przez… Locke’a (nasz szarmancki złodziej ma słabość do dam w potrzebie :). Podobnie jak Terra włada magią, lecz w jej przypadku jest to efekt wyrafinowanej inżynierii genetycznej, co w połączeniu ze zdolnościami bojowymi czyni ją Magiczną Rycerką (MagiTek Knight).
Zdolności

Magic (Magia), Runic

Od momentu dołączenia do drużyny posiada zdolność rzucania zaklęć, co prawda jedynie tych prostych, no ale zawsze ta odrobina czary-mary może się przydać. Wraz z awansowaniem na wyższe poziomy doświadczenia, Celes (tak samo jak Terra) w naturalny sposób rozwija swoje magiczne umiejętności, uzyskując dostęp do bardzo silnych czarów. “Zestaw” zaklęć Celes wygląda następująco:

script type=
  • Poziom   1 – Ice (znane od początku)
  • Poziom   4 – Cure (znane od początku)
  • Poziom   8 – Antdot (znane od początku – Celes zaczyna grę na mniej więcej 10-ym levelu)
  • Poziom 13 – Imp
  • Poziom 18 – Scan
  • Poziom 22 – Safe
  • Poziom 26 – Ice 2
  • Poziom 32 – Muddle
  • Poziom 40 – Bserk
  • Poziom 42 – Ice 3
  • Poziom 48 – Vanish
  • Poziom 52 – Haste
  • Poziom 72 – Pearl
  • Poziom 81 – Flare
  • Poziom 98 – Meteor

Drugą unikalną umiejętnością Celes jest Runic – wykorzystując swój miecz, jest w stanie ściągnąć na siebie jedno rzucone przez kogokolwiek zaklęcie, zaabsorbować je i wchłonąć punkty magii, które zostały wydane na rzucenie tego czaru W ten sposób, Celes nie tylko chroni grupę przed magią rzucaną przez wroga, ale odzyskuje także utracone MP. Do Runic nadają się tylko i wyłącznie miecze, choć są wśród nich nieliczne wyjątki, które nie będą pozwalały rycerce na używanie tej zdolności.