White Magic

Zaklęcia białej magii mają za zadanie wspomagać cie w bitwie. Poniżej znajdziesz kompletną listę czarów dostępnych w Final Fantasy X.

Nazwa MP Opis
Cure
Cura
Curaga
4
10
20
coraz silniejsze wersje czaru leczącego
Scan 1 Wyświetla informacje o przeciwniku (aktualne statusy jak i odporności na żywioły)
Nulblaze 2 zabezpiecza przed jednym atakiem opartym na żywiole ognia
Nulshock 2 zabezpiecza przed jednym atakiem opartym na żywiole błyskawic
Nultide 2 zabezpiecza przed jednym atakiem opartym na żywiole wody
Nulfrost 2 zabezpiecza przed jednym atakiem opartym na żywiole lodu
Esuna 5 leczy następujące statusy: Darkness, Silence, Sleep, Poison,
Petrify, Confuse, Berserk, Slow
Life 18 wskrzesza poległego kompana, przywraca przy tym 50% HP
Full-Life 60 wskrzesza i w pełni ulecza jednego z kompanów
Haste 8 zwiększa szybkość postaci (zmniejsza czas pomiędzy kolejnymi turami)
Hastega 30 tak samo jak Haste, tylko na cała drużynę
Slow 12 zmniejsza szybkość celu (odwrotnie do Haste)
Slowga 20 zmniejsza szybkość wszystkich przeciwników (odwrotnie do Hastegi)
Shell 10 podwaja obronę przed magią (MagDef), obrażenia od magii są zmniejszone o 50%
Protect 12 podwaja obronę (Def), obrażenia fizyczne są zmniejszone o 50%
Reflect 14 tworzy barierę odbijająca czary;
jeśli obydwie strony mają założony status Reflect to czar jest odbijany tylko raz;
czary, których nie mozna odbić: Demi, Ultima, Auto-Life, Dispel
Dispel 12 zdejmuje większosc pozytywnych statusów, zdejmuje statusy: Curse, Shell, Protect, Reflect, Haste, Regen, Breaki i czary uodparanijące na żywioły (Nulxxxx)
Regen 40 przez 10 tur odnawia HP postaci
Holy 85 jedyny ofensywny czar białej magii, zadaje pokaźne obrażenia
Auto-Life 97 nakłada status Auto-Life;
zabita postać jest automatycznie wskrzeszana;
po pojedynczym wskrzeszeniu status znika;
można założyć go ponownie;
nieliczne ataki są wstanie zdjąć ten efekt (np. Delta Atack – Dark Magus Sister)