Zdecydowałem się przejść zaległe części serii posiłkując się informacjami zawartymi na Krypcie i szybko zauważyłem, że to zły
pomysł.
Opis przejścia FF II to droga przez mękę. Mnóstwo nieścisłości i niedopowiedzeń, jednak nie o tym chciałem napisać. Chciałbym
przejść do FF X.
------------------------------------------------------------
Emulacja - możliwa, czy nie?
Wstęp http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=0
FAQ‚ tips & tricks http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=76EMULACJA: Do niedawna nie było możliwości gry na PC, ze względu na brak sprawnie działającego emulatora. Prace nad nim
trwają i w tej chwili możliwe jest jako-takie przejście FF10 na emulatorze. Szybkość działania, stabilność i wymagania
odnośnie konfiguracji kompa pozostawiają jednak wiele do życzenia i przechodzenie FF10 na PC jest póki co udręką, zwłaszcza
jeśli PS2 można juz kupić za śmiesznie małe pieniądze.
Można już przejść całe FF X na PC korzystając z emulatora.1. Czy można zagrać w FF10 na PC / Czy jest już emulator PS2?
W tej chwili NIE MOŻNA zagrać w FF10 na PC. Gra została wydana jedynie na konsolę PlayStation2.
Prace nad stworzeniem w pełni funkcjonalnego emulatora PS2 ciągle trwają i pojawiły się już pierwsze obiecujące wyniki.
Tworzenie tych programów ciągle jest jeszcze dalekie od ukończenia, należy także mieć na uwadze, że obecne komputery są
ciągle za słabe, aby obsłużyć proces emulacji. Jeśli coś się w tej kwestii zmieni, zostaniecie o tym poinformowani. Na razie
temat uważamy za zamknięty i prosimy o zachowanie spokoju.
------------------------------------------------------------
Dark Yojimbo - ile HP?
Dark Yojimbo http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=74
Dark Yojimbo ma 1 600 000 HP.HP 800 000
------------------------------------------------------------
Wings to Discover
FAQ‚ tips & tricks http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=76
Maksowanie Charakterystyk http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=79W tym zestawie najbardziej kłopotliwą do zdobycia cechą jest Triple AP. Wings To Discovery, potrzebne do wprawienia
jej w broń, są trudnodostępnym delikatesem. Żeby ułatwić sobie sprawę najlepiej wywalczyć tą cechę w broniach zostawianych
przez One Eye z Monster Areny.
Przedmioty http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=58W tym zestawie najbardziej kłopotliwą do zdobycia cechą jest Triple AP. Wings To Discovery, potrzebne do wprawienia
jej w broń, są trudnodostępnym delikatesem. Żeby ułatwić sobie sprawę najlepiej wywalczyć tą cechę w broniach zostawianych
przez One Eye z Monster Areny. Pozostałe modyfikacje (Triple Overdrive, Overdirive AP) są już łatwiejsze do
uzyskania.
------------------------------------------------------------Wings To Discovery po śmierci zostawia Shinryu (Monster Arena), za overkill'a x2
bribe 540 000 gil Malboro za 4 sztuki
Lulu - Onion Knight http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=22
Powinniśmy się udać na południe od agencji - na północ pioruny już "nie atakują".Udaj się do agencji Rina i stamtąd idź na północ - obszar w którym błyskawice atakują najczęściej znajduje się lekko
na południowy zachód od pierwszej iglicy.
------------------------------------------------------------
Niewidzialny dział Questy?
Opis Przejścia http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=37
Opis Przejścia - Mount Gagazet - Sin http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=41W dziale FF10 wyjątkowo nie ma osobnego działu z Questami, ponieważ wszystkie dodatkowe zadania wiążą się ze zdobyciem
Celestial Weapons i właśnie w dziale poświęconym temu zagadnieniu znajdziecie opis wszystkich dodatkowych atrakcji.
Nie ma działu Questy.Witaj na statku, który od teraz będzie do twojej dyspozycji - jeśli chcesz polecieć w dowolne miejsce na świecie to
zgłoś się do Cida. Pojawi się lista możliwości. Możesz też odnajdywać nowe miejsca. Szczegóły opiszę w dziale Questy. Każda
Save Sphera zostanie wyposażona w opcję powrotu na statek.
------------------------------------------------------------
Cloister of Trials: Macalania http://k-ff.com/Finalf10/index.php?n=40
Należy najpierw umieścić Glyph w miejscu na prawo od piedestału, by pojawił się sopel, który ten piedestał zatrzyma.Zaraz na początku przejścia jest przełącznik resetujący postument. Wciśnij go i za chwilę obok ciebie pojawi się piedestał. Zepchnij go w dół - błyskający glif w podłodze odeśle go na wysoki sopel.
------------------------------------------------------------
Mała Dygresja w sprawie opisu przejścia FF II http://k-ff.com/Final2/index.php?n=8
Mam nadzieję, że autor kiedyś dotrzyma słowa, bo opis wymaga jeszcze sporo pracy.Nie gniewajcie się za moje niedbałe wykonanie tego opisu, ale jest to jedynie wersja robocza. Obiecuję że poprawię
choćby opis przedmiotów w różnych miejscach gry, oraz ich dokładne położenie.
------------------------------------------------------------
I jakby inaczej: dział FF XII - zwyczajna mizeria - konkurencja dysponuje w tym przypadku zdecydowanie lepszymi opisami.
------------------------------------------------------------
Wiem, że post jest bardzo krytyczny i czepia się szczegółów, jednak zależy mi na tym, by Krypta wróciła do dawnej klasy.
Pamiętam, jak zadowolony byłem z działów o FF IV, V, VI, VII, VIII, IX! Są wprost rewelacyjne i mam nadzieję, będę kiedyś
równie zadowolony z reszty.
Pozdrawiam wszystkich fanów serii Final Fantasy i z niecierpliwością czekam na poprawki!