Część Pierwsza

1. Zanarkand

Zaczynasz grę jako gwiazda Zanarkandowego blitzballu – Tidus. Zbliża się mecz – pora iść na stadion. Po drodze czeka cię rozmowa z fanami i rozdawanie autografów. W drodze na mecz dowiesz się też co nieco o sytuacji, w której poznałeś Tidusa. Gdy dotrzesz do bram stadionu, musisz przebrnąć przez gąszcz fanów i wejść środka. Po wejściu do środka ujrzysz wspaniałą animację – po wszystkich wydarzeniach odzyskasz kontrolę na Tidusem.

Na górze ekranu pojawił się radar, który ułatwia nawigację po trójwymiarowym świecie. Kierowana przez ciebie postać jest na radarze reprezentowana przez żółtą strzałkę, cel twojej podróży wskazuje strzałka czerwona. Na przyszłość wspomnę, że Save Sphere’y są wyświetlane na mapie jako białe kwadraty. Idź zatem w stronę czerwonej strzałki i poznaj Aurona, który pójdzie z tobą dalej. Po drodze czeka cię kilka walk oraz starcie z pierwszym bossem.

BOSS: SINSPAWN AMMES

  • HP: 2 200+
  • AP: 0

Walka jest prosta i nie wymaga specjalnej strategii. Jak tylko to będzie możliwe – użyj Overdrive’ów. Demi jest dość perfidnym czarem, dlatego warto skończyć walkę jak najszybciej.

Dalsza droga nie jest skomplikowana, napotkasz Save Sphere gdzie warto zapisać grę. Odnowi ci ona również HP i MP. W kolejnej bitwie, w której będziesz atakowany przez chmarę wrogów, musisz zniszczyć pracującą nieopodal maszynę, co pozwoli ci zgładzić przeciwników a akcja potoczy się dalej. Po kilku dalszych wydarzeniach Tidus odnajdzie się w zupełnie nowym otoczeniu.

2. Ruiny

Przedmioty: Potion, 200 Gil, Hi-Potion x2, Flints, X-Potion’y, Ether, Withered Bouquet

Tidus wylądował w zupełnie innym miejscu. Pora się rozejrzeć. Pływanie nie jest specjalnie kłopotliwe, aby zanurkować trzeba wcisnąć kółko. Droga jest dość prosta – po lewej stronie można znaleźć Al Bhen Comp. Sphere – przyda się kiedy indziej. Nieopodal znajdziesz Potion w skrzyni, a kawałek dalej, na prawo odnajdziesz 200 Gil. Pamiętaj o czerwonej strzałce – ta wskazuje cel podróży. Powinieneś/powinnaś znaleźć też kolejną Save Sphere. Na kolejnym ekranie czeka cię rozgałęzienie. Idź na lewo i weź Hi Potion ze skrzyni. Po powrocie do wody kieruj się na północ. Czeka cię walka ze słabiakami, która zakończy się interwencją lokalnego bossa.

BOSS: GEOSGAENO

  • HP: 500+
  • AP: 0

Kolejna prościutka walka – zaatakuj zwykłymi atakami i nie żałuj Potionów jeśli zajdzie potrzeba ich użycia.

Po tym wydarzeniu udaj się na północ, po schodach, wejdź do dużej sali. Tidusowi zrobi się zimno – nie stój tak tylko bierz się za rozpalanie ogniska. Najpierw idź lekko na południowy zachód – znajdziesz Save Sphere. We wschodniej części znajdziesz X-Potion. Teraz wybierz południowe drzwi – w pomieszczeniu do którego prowadzą znajdziesz krzemienie. To już połowa ogniska. Po powrocie do głównej sali idź na samą górę. Północne drzwi zaprowadzą cię do uschniętych kwiatów. Po drodze miniesz skrzynkę z Etherem. Po zebraniu bukietu idź dalej tą samą drogą. Dotrzesz na balkon głównej sali. Tam powinieneś/naś dotrzeć do skrzynki z kolejnym Hi-Potion. Masz już wszystko co jest potrzebne do rozpalenia ognia – wróć więc do głównej sali i rozpal ognisko po środku. Czeka cię kilka niespodziewanych zdarzeń (a może spodziewanych, trudno oczekiwać, że Tidus będzie tam spał do końca gry). Pora na kolejną bitwę.

BOSS: KLIKK

  • HP: 1,500+
  • AP: 5

Przynajmniej w tej walce nie jesteś osamotniony/na. Przyda się tutaj dziewczyna z nowo poznanej grupy. Tidusem po prostu atakuj. Gdy przyjdzie pora na dziewczynę to rzucaj granatami. Gdy te się skończą to ukradnij je od przeciwnika. Granaty mocno ułatwią bitwę i nie powinna sprawić ona problemów.

Po bitwie zostaniesz zabrany na statek tajemniczych przybyszów.

3. Salvage Ship i Underwater Ruins

Przedmioty: Potion x3

Na statku wszyscy rozmawiają ze sobą w dziwnym języku. Jedynie dziewczyna potrafi się z tobą dogadać. Gdy odzyskasz kontrolę nad Tidusem zapisz grę i podnieś leżący niedaleko magazyn – poznasz skrawek tajemnicy dziwnego języka, którym posługują się twoi nowi towarzysze. Jeden z kolesi da ci 3 Potiony. Porozmawiaj raz jeszcze z dziewczyną – czeka cię kolejna misja.

Wskocz do wody – aby zanurkować wciśnij kółko. Płyń tam gdzie pokazuje radar. Gdy dotrzesz do ruin będziesz mieć możliwość zapisania gry – zrób to. Teraz zerknij na błękitny panel. Tidus go szybko oswoi i otworzy się przejście dalej. Popłyń przejściem, przyjrzyj się centralnemu elementowi. Popłyń dalej i wróć. Napotkasz na kolejnego wroga.

BOSS: TROS

  • HP: 2,100+
  • AP: 5

Ta bitwa nie jest trudna. Gdy Tross jest poza zasięgiem przeczekaj. Gdy tylko pojawi się możliwość zaatakowania go nie wahaj się tego zrobić. Ponownie przydatne okażą się granaty, jak ich zabraknie to można je ukraść. W pewnym momencie będzie możliwość otoczenia stwora. Zrób to – twoje ataki będą dla niego jeszcze bardziej bolesne a on sam nie będzie mógł już się schować. Teraz wygrana jest tylko kwestią czasu…

Po tym wszystkim pora wrócić na statek. Płyń tak jak nakazuje radar a wrócisz na pokład. Tam czeka cię rozmowa z Rikku. Dowiesz się tego i owego. Gdy będzie możliwość – zapisz grę. Porozmawiaj z Rikku raz jeszcze. Sin znowu zaatakuje.

4. Besaid

Przedmioty: Moon Crest, Antidote x4, Phoenix Down, wioska: Phoenix Down, Hi-Potion, 400 Gil, Potion x2

Znowu nowe miejsce… Przynajmniej cieplejsze klimaty. Nieopodal jacyś ludzie grają w blitzball – warto im zaimponować. Poznasz Wakkę – kapitana miejscowej drużyny. Zaproponuję ci on wędrówkę do wioski. Zanim jednak pójdziesz za nim – porozmawiaj z członkami drużyny. Jak zrobisz to dwa razy to dostaniesz od nich 200 Gil, 2 Hi-Potions oraz 5 Potions. Zanim ruszysz za Wakką udaj się jeszcze w prawo – tam znajdziesz skrzynię z Moon Crest. Po lewej stronie znajdziesz skrzynkę z Antidote x2. Teraz możesz już do wioski. Po tym, jak Wakka wepchnie cię do wody musisz trochę ponurkować – znajdziesz skrzynie z Antidote x2, Phoenix Down oraz Hi-Potion. Tuż przed dotarciem do wioski czeka cię kolejna rozmowa o sporcie. Idź za Wakką, bo druga droga do niczego na razie nie prowadzi i nie ma tam żadnych przedmiotów. Gdy dotrzesz do wioski Wakka spyta się o modlitwę – nie ma znaczenia co odpowiesz.

W wiosce znajdziesz kilka skrzyń z przedmiotami – ich zawartość wypisałem na górze tego rozdziału. Odwiedź też wszystkie namioty – warto kupić co nieco do ekwipunku. Odwiedź namiot Wakki – jest po prawej stronie. Po rozmowie udaj się do namiotu Crusaderów. Tam dowiesz się więcej o tej formacji. Możesz także zapisać grę.  W części, w której stoją Crusaderzy znajdziesz na podłodze Al Bhed Primer II. Gdy będziesz gotów/gotowa udaj się do świątyni Yevona na północy wioski. Pooglądaj wszystko co się da, porozmawiaj ze wszystkimi i wróć do Wakki.

Po krótkiej drzemce wróć do świątyni. Tidus wedrze się do Cloister of Trials. To taka łamigłówka. Tutaj jest dość prosta, ale kolejne będą coraz trudniejsze.

Najpierw obejrzyj glyphy na ścianie. Pojawi się ich nieco więcej. Obejrzyj je raz jeszcze – dotknij, gdy gra się o to spyta. Dzięki temu otworzą się ukryte wrota. Zejdź na dół – obejrzyj kolejny zestaw znaków. Dowiesz się tutaj o różnych rodzajach sfer i ich zastosowaniu. Zabierz sferę Glyph i zejdź na dół schodami. Na dole skręć w lewo i sprawdź drzwi. Zostaniesz poproszony/na o włożenie sfery. Wciśnij tą którą trzymasz w ręku. Po otwarciu drzwi wyjmij sferę. Idź dalej, aż natrafisz na mocowanie w ścianie po lewej stronie, pod białymi napisami. Tutaj włóż sferę. Ściana podniesie się a wewnątrz znajdziesz Destruction Sphere. Nie podnoś jej na razie. Udaj się teraz do miejsca, w którym widach obniżenie podłogi, gdzie stoi piedestał. Po obu stronach będą napisy na ścianie. Dotknij symboli a otworzy się przejście. Jeśli pójdziesz tą drogą dalej natrafisz na sferę Besaid – wyjmij ją i przenieś na piedestał. Teraz wróć po sferę Destrukcji i wsadź ją w miejsce, z którego wyjąłeś/wyjęłaś Besaid Sphere. Otworzy się komnata ze skarbem – Rod of Wisdom. Zabierz skarb i udaj się do piedestału. Można go przesuwać. Aby wrócić do pozycji startowej wystarczy stanąć na błyskającym kaflu podłogi. Piedestał należy przesunąć po linii prostej do pomieszczenia z błyskającym kaflem. Jest tam zagłębienie, w które należy wepchnąć piedestał. Gdy to zrobisz pojawi się Wakka.

Gdy odzyskasz kontrolę udaj się za resztą na zewnątrz świątyni. Tam podejdź do miejsca w którym zebrali się mieszkańcy Besaid. Zobaczy co potrafi Yuna. Wakka zapyta cię o Yunę – odpowiedz co chcesz. możesz teraz pokręcić się po okolicy, a gdy będziesz gotów/gotowa – porozmawiaj z Wakką i udaj się na odpoczynek. Musisz to zrobić jeśli chcesz by gra ruszyła dalej. Czeka cię kolejny sen Tidusa. Po prostu idź w lewo aż spotkasz Yunę.

Obudzisz się w namiocie Crusaiderów. Zapisz grę i wyjdź na zewnątrz. Wakka da ci miecz. Nie zapomnij go założyć. Również Yunę wyposaż w Rod of Wisdom, który znalazłeś/łaś w Cloister of Trails. Udaj się też do sklepu – nie musisz nic kupować, ale kobieta opowie ci o jakimś przedmiocie wykopanym przez jej psa. Udaj się teraz do domku najbardziej na północ po prawej stronie i podejdź do psa. Trzyma on w swych zębiskach zaśliniony Energy Blast – umiejętność Aeona Valefora.

Teraz możesz już opuścić wioskę. Idź tak jak ci nakazuje mapa. Po drodze czeka cię kilka walk. Są one po to by cię lepiej zapoznać z system walki FF10. Po prostu postępuj tak, jak nakazuje gra a walki wygrasz z łatwością. Gdy dotrzesz do Save Sphery zapisz grę. Na następnej lokacji czeka cię walka z Kimahrim.

BOSS: KIMAHRI

  • HP: 750
  • AP: 3

Po prostu atakuj, nie rób nic innego. Walka skończy się tak szybko jak się zaczęła.

Następne walki także służą lepszemu poznaniu gry. Postępuj zgodnie ze wskazówkami – jeśli zrobisz coś nie tak na pewno ci o tym powiedzą.

Gdy dotrzesz do portu nie wchodź na statek. Najpierw porozmawiaj ze wszystkimi – dostaniesz kilka przedmiotów i pieniędzy. Gdy wejdziesz na statek gra potoczy się dalej…

script type=

5. S.S. Liki

Przedmioty: Al Bhed Primer III, Potion (nawet 20), Remedy

Na statku jest kilka ciekawych rzeczy do zrobienia. Zejdź pod pokład – schody znajdziesz obok mostka kapitańskiego. Wejdź do pomieszczenia po lewej stronie. Jęli masz mniej niż 20 Potionów – kopnij w walizką stojącą koło regału po prawej stronie tego pomieszczenia – Potiony będą wypadać tak długo dopóki nie będziesz mieć 20 sztuk w ekwipunku. Wróć do pomieszczenia z Save Sphere. Jeśli pójdziesz na południe znajdziesz się w maszynowni. Określenie to jest trochę na wyrost ale nie znalazłem niczego bardziej odpowiedniego. Zajdziesz tam Al Bhed Primer III. Wróć do głównego pomieszczenia. Koleś który cię zagadał przy wejściu to O’oaka – wędrowny kupiec. Możesz dać mu co nieco wsparcia, od tego będą zależały jego późniejsze ceny. Pieniędzy w grze raczej nie brakuje, sam zdecyduj ile chcesz poświęcić.

  • 0 – 100 Gil  Zwykłe ceny x 2
  • 101 – 1000 Gil Zwykłe ceny x 1,5
  • 1001 – 10000 Gil  Zwykłe ceny
  • 10001 – > 10001 Gil  Zwykłe ceny x 0,7

Kiedy się zdecydujesz i dokonasz wpłaty udaj się na pokład. porozmawiaj z Yuną, później z Wakką i jeszcze raz z Yuną. Po chwili beztroski czeka cię kolejna walka.

BOSS: SIN’S FIN

  • HP: 2000
  • AP: 10

Zasada jest prosta – skoncentruj się na Sin’s Fin – nie przejmuj się Sinscales. Proponuję zbić HP Sin’s Fina do jakiegoś 1500-1600. Wtedy warto przyzwać Velefora – jego Overdrive zapełni się dzięki atakom Sinscales. Gdy tylko pojawi się Overdrive wykorzystaj go. Drugim sposobem jest pokonanie dwóch Sinscales (trzeci musi zostać, by nie przyleciał nowy komplet) i nie wzywanie Aeona tylko atakowanie Sin’s Fin.

Po bitwie Tidus będzie potrzebował pomocy Wakki – czeka cię kolejna walka.

BOSS: SINSPAWN ECHUILLES

  • HP: 2000
  • AP: 12

Ta walka również nie wymaga specjalnej filozofii. Użyj umiejętności Wakki – Dark Attack – dzięki temu mocno osłabisz siłę wroga. CO jakiś czas musisz zmierzyć się z atakiem “Blender”. Jest on dość mocny, warto więc utrzymywać HP na odpowiednim poziomie. Korzystaj z Overdrivów jak tylko pojawi się taka możliwość. Prędzej czy później boss padnie a akcja przeniesie się do Kiliki.

6. Kilika

Przedmioty: Ether, Potion, Al Bhed Primer IV, Antidote x4, Elixir, Hi-Potion, Mana Sphere x2, Luck Sphere, NulBlaze Shield, Remedy, Phoenix Down x3, Scout, Red Armlet

W związku z zaistniałą sytuacją miasto jest nieco w rozsypce – Yuna odprawi rytuał odesłania. Po prostu idź przed siebie i rozmawiaj z każdym kogo spotkasz. Gdy będzie możliwość odpoczynku – skorzystaj – to jedyna możliwość by grać dalej. Gdy znajdziesz się w gospodzie zabierz Al Bhed Primer IV. Jeśli pójdziesz na lewo od gospody Tidus uratuje dziewczynkę z walącej się chaty. Teraz wróć do baru i wyjmij Ether ze skrzynki. Możesz także wybrać się do sklepu, lekko na południe.

Gdy będziesz gotowy/gotowa ruszaj do lasu, w stronę miejscowej świątyni. Teraz skup się, gdyż las jest dość rozległy, często pojawiają się też potwory. Jeśli zaś chodzi o przedmioty – niewiele tego tu można znaleźć. Jeśli już przyjdzie ci walczyć – większość potworów jest podatna na blizzard. Aby się wyleczyć ze zmian statusu sięgnij po Esunę Yuny (taki czar:)).

Zaczynamy! Zaraz po wejściu wybierz prawą ścieżkę i idź nią do końca – znajdziesz tam skrzynie a w niej 2 x Mana Sphere. Teraz wróć do “wejścia” i skręć w lewo. Następnie pierwsza w prawo i kawałek do góry – kolejna skrzynia powinna pojawić się u twoich stóp – ta zawiera Scouta – broń dla Wakki. Wracaj na początek. Tym razem idź prosto, przed siebie – napotkasz na dwoje ludzi. Dostaniesz od nich 4 Antidote. W tle zobaczysz jakiegoś wielkiego, roślinnego stwora – to Lord Ochu – tutejszy nieobowiązkowy boss. Warto jednak z nim powalczyć – choćby dla zdobycia wprawy i doświadczenia. Przygotuj zatem ekipę i ruszaj prosto na niego.

BOSS: LORD OCHU

  • HP: 4649
  • AP: 40
  • Słabość: Ogień

Wykorzystaj magię ognia, gdyż jest on na nią podatny. Postaraj się także, by każda postać wykonała chociaż jeden ruch podczas tej walki. AP jest przydzielane bowiem tym postaciom, które czynnie uczestniczyły w walce. Wystarczy więc że każda postać wykona jakąś czynność i wszyscy będą po walce zadowoleni. Dzięki równomiernemu wykorzystywaniu całej drużyny unikniesz sytuacji, że któreś postacie będą słabsze od reszty. Wróćmy do walki. Wszelkie zmiany statusu zbijaj Esuną, dbaj także o poziom HP drużyny. Gdy Ochu zaśnie, zacznie odnawiać swoje HP. Zbudzenie go wywoła trzęsienie ziemi, ale jeśli masz dużo HP nie musisz się tego obawiać. Możesz także przywołać w tym momencie Aeona. Ponieważ lata, czary “ziemne” nie robią na nim najmniejszego wrażenia.

Po wygraniu bitwy idź dalej na północ. Dostaniesz Nulblaze Sword od dwóch kolesi, którzy stoją nieopodal. Dzięki niemu nie musisz obawiać się ognia. Teraz wróć do tych Crusaderów, którzy dali ci wcześniej Antidote – teraz dadzą Elixir.

Na skrzyżowaniu pojawił się też nowy człowiek – on da ci 3x Phoenix Down. Idź w górę / na północ. Na kolejnym skrzyżowaniu spotkasz kolejnego Crusadera. ten również da ci prezent – Hi-Potion. Idąc dalej na północ dotrzesz do zakrętu w lewo, droga doprowadzi cię do ostatniego skarbu w lesie – Luck Sphere. Wróć do ostatniego skrzyżowania, pójdź na wschód i, gdy dotrzesz do brzegu rzeki, idź w górę. Ta droga zaprowadzi cię dalej, do podnóża świątyni. Idź po schodach w górę, zapisując grę w przydrożnej Save Sphere. Ne kolistym tarasie zaatakuje kolejny boss.

BOSS: SINSPAWN GENEAUX

  • HP: 3000
  • AP: 48
  • Słabość: Ogień

BOSS: GENEAUX TENTACLES (2)

  • HP: 450
  • AP: 5
  • Słabość: –

Ten wieloczęściowy potwór nie jest specjalnie trudnym wyzwaniem. Najpierw rozwal dwa odnóża – podczas walki korzystaj jedynie z czarów ognia. Gdy macki zostaną odcięte skoncentruj się na “korpusie”. Jako że jest on chroniony przez skorupę (?), ataki fizyczne na niewiele się zdadzą. Za to magia Lulu przyda się jak najbardziej. Gdy strącisz mu 2400 HP to skorupa otworzy się a twoje ataki staną się bardziej skuteczne. To tylko ułatwi walkę i za chwilę będzie po sprawie.

Po bitwie należy zapisać grę i udać się wyżej, do świątyni. Tam czeka cię kilka spotkań. Najpierw banda nadętych blitzballistów a za chwilę summonerka Donna ze swoim pajacem. Gdy Yuna i jej ochroniarze zjadą na dół, do Cloister of Trails (chyba zacznę pisać Klasztor Tropów, bo jak mam to odmieniać po angielsku?) Tidus zostanie na górze. Jednak pewne okoliczności zmuszą go do podróży na dół. Czeka cię więc kolejna wędrówka i kolejna łamigłówka.

Zaczynamy! Tym razem od Klika Sphere – zabierz ją z kolumny na wejściu i umieść we framudze drzwi. Drzwi się usuną w miejsce ściany ognia. Ta zgaśnie, gdy wyjmiesz kulę. Idź dalej przed siebie dopóki nie dotrzesz do kolejnego pomieszczenia z miejscami na sfery. Umieść sferę Kilka, tę którą trzymasz w dłoni, w otworze na frontowej ścianie – pojawią się glyphy. Wyjmij kulę i zawieś ją na którymś z uchwytów po bokach. Podejdź do glyphów i dotknij ich. Otworzy się przejście – zabierz sferę glyphów z kolumny i daj ją do wolnego otworu na ścianach z boku. Wejdź do nowo otwartego pomieszczenia i podejdź do błyszczącego kafla resetującego kolumny. Wyjmij kulę Kilika z otworu po prawej stronie i umieść ją w kolumnie. Teraz wróć po Glyph Sphere i włóż ją w miejsce dopiero co wyjętej kuli Kilika. Otworzy się nowe pomieszczenie z kulą Destrukcji i zgasną płomienie blokujące dalszą drogę. Zostaw nową sferę w spokoju i przepchnij kolumnę do miejsca, w którym się ją resetuje. Kolumna zapadnie się odsłaniając nową sferę Kilika – wyjmij ją i zanieś ją do jakiegoś pustego miejsca, by zwolnić ręce. Teraz weź sferę Destrukcji i i włóż ją tam gdzie zapadła się kolumna – dotrzesz do ukrytego skarbu – jest nim Red Armlet. Teraz weź jedną ze sfer Kilika i otwórz nią sobie drzwi po drugiej stronie płonącego niegdyś przejścia. Tam spotkasz resztę ekipy. Porozmawiaj z nimi i spróbuj opuścić pomieszczenie. Pojawi się Yuna, która poznała kolejnego Aeona. Po tych wydarzeniach opuść świątynię, zapisz grę i wróć do wioski. Gdy już zrobisz zakupy na dalszą drogę, idź na statek by opuścić te strony…

7. S. S. Winno

Przedmioty: Al Bhed Primer V, Hi-Potion

Statek jest bardzo podobny do poprzedniego – być może nawet nie zauważyłeś/łaś, że to nieco inny model. Znowu spotkasz A’aokę – jeśli dasz mu trochę pieniędzy będziesz mógł/mogła zobaczyć co ma na sprzedaż. Nie ma zresztą nic specjalnego – takie niezbędniki na drogę, które zapewne kupiłeś/łaś w Kilika. Jeśli wejdziesz do pomieszczenia po lewej stronie, to na jego końcu znajdziesz skrzynię z Hi-Potion. Gdy już ją opróżnisz zapisz grę i udaj się na zewnątrz. Wejdź na mostek, gdzie znajdziesz Al Bhed Primer V. Teraz opuść to pomieszczenie i wejdź na najwyższą część pokładu, prowadzą do niej schody nieopodal mostka. Usłyszysz fragment historii. Aby usłyszeć kolejne części musisz po prostu po raz kolejny spróbować wejść na najwyższy pokład. Gdy skończy się rozmowa Lulu i Wakki będziesz w końcu mógł/mogła wejść na górę. Po tym wszystkim zejdź pod pokład i zapisz grę.

Wyjdź na dwór, ale nie wchodź wyżej. Udaj się za to na dziób statku – w połowie drogi powinieneś/naś dostrzec piłkę. Podejdź do niej. W Tidusie obudzą się wspomnienia z przeszłości. Możesz teraz udowodnić, że jesteś wartościowym graczem. Zadanie polega na wciskaniu strzałek w tą stronę, po której pojawi się na ekranie sentencja wypowiadana przez Ojca Tidusa i wciśnięcie X. Jeśli zrobisz to dostatecznie szybko Tidusowi uda się powtórzyć strzał jego ojca, czym wzbudzi zachwyt kompanów. Naprawdę warto to zrobić, bo dzięki temu będziesz mieć cień (malutki i wątły) szansy na wygranie turnieju blitzballu w Luca. Warto jednak raz celowo nie wykonać tego zagrania, by zobaczyć co twórcy gry przygotowali na taką okoliczność – jak nawiąże się rozmowa z Yuną?

Po tym “incydencie” wizyta w Luca jest już blisko…

>>>do drugiej części opisu >>>