Nazwa | Artwork | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Od samego początku potrafi zadawać obrażenia większe niż 9999! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aby dotrzeć do Baaj Temple musisz najpierw odnaleźć tę lokację na mapie. Współrzędne to mniej więcej X-14 i Y-57 (dla nie wtajemniczonych: potrzebny jest airship). Gdy już tam dotrzesz to udaj się na północ – pamiętasz to miejsca? Tutaj zaczynała się przygoda Tidusa w Spirze. Idąc na północ dotrzesz do okrągłego basenu – zostaniesz ponownie zaatakowany/na przez Geosando – pokonaj go (ok. 30 000HP). Teraz możesz wejść do świątyni (z tego co pamiętam wejście jest pod wodą). Wewnątrz zobaczysz statuy – można je aktywować. Każda reprezentuje inną świątynię. Aby można było aktywować statuę trzeba było odnaleźć skarb w Cloister of Trials. Jeśli tego nie zrobiłeś/łaś to musisz wrócić do danej świątyni i ukończyć łamigłówkę. Świątynia Bevelle jest zawsze aktywowana, ponieważ nie da się do niej wrócić. Oto schemat:
Najczęściej pomijanym skarbem jest ten ze świątyni w Zanarkand. Wróć i w mig zrozumiesz co trzeba było zrobić by go odnaleźć. Gdy już aktywujesz wszystkie posągi to otrzymasz nagrodę: Animę! |