Dark Yojimbo

Nazwa Screen
Dark Yojimbo
Lokalizacja
Sunken Cave – udaj się na jej koniec i spróbuj wrócić – drogę zablokuje ci Yojimbo. Trzeba z nim stoczyć pięć walk, każdą kolejną bliżej wejścia. Można zapisać grę w trakcie, zachowuje się przedmioty, ale po wczytaniu gry walki trzeba przechodzić od nowa.
HP MP
1 600 000 999
Str Mag Def Mdef
244 131 210 144
Acc Agl Eva Luck
255 243 0 114
Słabości Odporności
(brak) mało podatny na magię
odporny na zmiany statusu
Kradzież Zostawia
2x Stamina Tonic
1x Elixir (rzadko)
1x/2x Dark Matter
1x/2x Master Sphere (rzadko)
Cechy broni Cechy zbroi
Break Damage Limit
Counter-Attack

Magic Counter
Overdrive -> AP
Break HP Limit

Curseproof

Ribbon
Ilość slotów w ekwipunku AP / AP Overkill
3-4 (1-2 zajęte) 8 000 / 10 000
dark valefor
Ataki Opis

Daigoro

Atak fizyczny na jedną z postaci, zatruwa i petryfikuje. Jeśli zadane obrażenia są wyższe od aktualnego HP postać się rozkrusza i znika z pola bitwy. Można ochronić się za pomocą Ribbon lub Stoneproof.

Kozuka Atak na jedną z postaci, połączony ze Slow i Full Break

Wakizashi

script type=

Potężny atak mieczem, na całą drużynę.

OD: Zanmato

Automatycznie zabija całą drużynę, znosi Auto-Life.

Strategia

Zbroje powinny być wyposażone Auto-Haste, Auto-Phoenix. Ribbon i/lub Stoneproof mile widziane. Przynajmniej jedna z postaci powinna być odporna na petryfikację. Daigoro jest najbardziej niebezpiecznym ciosem. Postacie powinny znać Auto-Life.

Początek bitwy bywa dramatyczny – pierwsza potyczka rozpoczyna się ruchem Yojimbo – atak z zaskoczenia. Szansa że użyte zostanie Wakizashi wynosi 33%. Atak taki jest zazwyczaj śmiertelny i zabawa się kończy. Można wyposażyć bohaterów w bronie z First Strike albo liczyć na szczęście. Po ataku Yojimbo pora na ciebie. Każda postać rzuca na siebie Auto-Life. Obowiązkowo! To jest priorytetowe zadanie. Przez całą bitwę zawsze dbaj o to, żeby każdy wojownik był pod wpływem aureolki. Gdy ten warunek jest spełniony – atakuj Quick Hit albo Attack Reals. Gdy nadejdzie chwila Zanmato zadbaj, by to jakiś Aeon zginął jako żywa tarcza.

Jeśli będziesz przedkładać Auto-Life nad ataki to na pewno wygrasz. Czekają cię jeszcze cztery walki, te są łatwiejsze, ponieważ Yojimbo nie będzie atakował z zaskoczenia i będzie czas na założenie aureolek.

Po każdej walce warto zapisać grę. W razie porażki trzeba będzie walczyć całą serię od nowa, ale w ekwipunku pozostaną zdobyte przedmioty. Można to wykorzystać do zdobywania Dark Matter (oraz zbroi z Ribbon!). Po wygraniu czterech pojedynków wystarczy zapisać grę, zresetować i wczytać sejwa.

 

Galeria