Final Fantasy XII

Najnowsza i zarazem ostatnia część serii na konsolę PS2

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ireth
Malboro
Malboro
Posty: 717
Rejestracja: pn 28 lut, 2005 15:03
Lokalizacja: Krop-Town

Post autor: Ireth »

no mi to teoretycznie rybka, ale to chyba oczywiste Thompson, że niektórzy po prostu wola brunetów/brunetki 8) ( tudzież rudych - hello Wakka :D )

i to chyba na tyle :wink:
&. - > kropek na rollercasterze
A. - > kropek na wieży Eiffla
+. - > kropek z procesją
|.| - > kropek w toi-toi'u ( by Cierń)
Oo. - > kropek uciekający przed lawiną ( by Cierń)
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

Thompson pisze: A Ashe też wydaje mi się brązowa.
Z nią jest troche dziwnie, bo kilka razy jej kolor zmieniali, ale w końcu postawili na jasny kolor, a brąz tylko widać na niektóych FMV... heh :wink:
glamorous vamp
Awatar użytkownika
harry1232
Kupo!
Kupo!
Posty: 56
Rejestracja: pt 07 lip, 2006 20:34
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: harry1232 »

Co z tego, że wszyscy są blondy. Ważne, by mieli osobowość. Tak sobie myślę może zainspirowały ich pozytywistyczne kobiety? Bo tam każda dobra kobieta była blondynka o niebieskich oczach. Jak np. Dunia czy Sonia ze "Zbrodni i kary" Dostojewskiego... Tylko zapewne podciągneli to też pod facetów :P
"Moja żeycie to ta krótka chwila, kiedy mogę grać i zatrzymać czas. To co czuje w niej to moja siła ona we mnie jest już od wielu lat (...) "
Sofa "Moje życie to..."
apple

Post autor: apple »

Wątpie żeby S-E korzystało z tak górnolotnych (jak na gry) inspiracji, ale jak to sie mówi, you never know ;)
Btw, przejrzałam trochę ten temat i niektórzy narzekają na grafikę. IMO ta z poziomu FFX jest jak najbardziej wystarczająca. W grze takiej jak FF, nie chodzi o to, żeby twarz Vaana składała się z miliarda polygonów, tylko o fabułę i feeling- fabuła zapowiada się dobrze IMHO, lepiej nawet niż w FFX, z feelingiem zobaczymy jak będzie. Grafika nie musi powodować westchnień zachwytu- niech po prostu będzie na zadowalajacym poziomie- jeśli nadrobi to resztą. Jestem dobrej myśli anyway. :)
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

apple pisze:Wątpie żeby S-E korzystało z tak górnolotnych (jak na gry) inspiracji, ale jak to sie mówi, you never know ;)
Khem, a grałeś w Xenogears? Tak były insporacje - znaaacznie poważniejsze i bardziej górnolotne, znacznie bardziej ;) Eot.
apple pisze:MO ta z poziomu FFX jest jak najbardziej wystarczająca. W grze takiej jak FF, nie chodzi o to, żeby twarz Vaana składała się z miliarda polygonów
Mam takie wrażenie, że im więcej polygonów, tym lepiej, kiedy można, niech grafika będzie jak najlepsza - a im lepsze twarze, tym lepsze wyrażanie emocji, czyli lepszy feeling...
apple pisze:fabuła zapowiada się dobrze IMHO, lepiej nawet niż w FFX, z feelingiem zobaczymy jak będzie.
Fabuła - akurat znowu będą walki królestw itp., itp., a to już nieco ograne, a ta z X była orginalna na tle innych, tu się akurat boję. Feeling będzie dobry - choćby dzieki tłocznym miastom i walce bez widocznego wchodzenia w oddzielny tryb. Za to główny bohater i bohaterka - drażnią IMO.
Grafika nie musi powodować westchnień zachwytu- niech po prostu będzie na zadowalajacym poziomie- jeśli nadrobi to resztą. Jestem dobrej myśli anyway. :)
Jeśli tylko tekstury podłoża nie będą czasem tak rozmyte jak w X (choćby trawa w Calm Lands), to będzie dobrze. W sumie tylko tekstury względem X wypadałoby poprawić. Co do reszty - też jestem dobrej myśli :D
Ostatnio zmieniony pn 28 sie, 2006 23:34 przez Gveir, łącznie zmieniany 1 raz.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
apple

Post autor: apple »

Gveir pisze:
apple pisze:MO ta z poziomu FFX jest jak najbardziej wystarczająca. W grze takiej jak FF, nie chodzi o to, żeby twarz Vaana składała się z miliarda polygonów
Mam takie wrażenie, że im więcej polygonów, tym lepiej, kiedy można, niech grafika będzie jak najlepsza - a im lepsze twarze, tylepsze wyrażanie emocji, czyli lepszy feeling...
Tu się częściowo zgodzę, ale jest jeszcze jedna ważna rzecz jeśli chodzi o emocje i feeling- głosy postaci. Jeśli to jest skopane, to żadne polygony nie pomogą ;)
EOT.
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

Co to znaczy rozmyte tekstury?
glamorous vamp
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Boni pisze:Co to znaczy rozmyte tekstury?
To znaczy takie jak podłoże w trybie walki na Calm Lands w X - starsza gra, konsola bez zbyt wielkiej ilości RAM'u, większość jej siły idąca w postacie i efekty w danej chwili i efektem są tekstury jakby je kto szmatą do podłogi rozmył. Ten sam engine był w X-2 i tam teksturki były już lepsze W tej chwili na obrazkach z XII nie dostrzegłem tego typu rzeczy - po prostu to poprawili. XII ogólnie wydaje się bardzo ładnie zoptymlizowane - znacznie większy ruch na ulicy, duże przestrzenie z kręcącymi po nich potworkami - widać że z PS2 wyciągnięto absolutie wszystko.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko »

Gveir pisze:apple napisał/a:
MO ta z poziomu FFX jest jak najbardziej wystarczająca. W grze takiej jak FF, nie chodzi o to, żeby twarz Vaana składała się z miliarda polygonów

Mam takie wrażenie, że im więcej polygonów, tym lepiej, kiedy można, niech grafika będzie jak najlepsza - a im lepsze twarze, tym lepsze wyrażanie emocji, czyli lepszy feeling...
Tylko najgorsze jest to, że jak już grafika jest super to o reszcie zapominają :/ I dlatego wolę FF z PS1 tam przynajmniej była fajna fabuła i w ogóle mimo, że nie było takiej łagnej grafiki
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Eiko pisze:Tylko najgorsze jest to, że jak już grafika jest super to o reszcie zapominają :/ I dlatego wolę FF z PS1 tam przynajmniej była fajna fabuła i w ogóle mimo, że nie było takiej łagnej grafiki
Hmm, w IX nie zauważyłem wybitnej fabuły, może dlatego że grafika była ładna ;) (bo w VI była powalająca). Grafika wcale nie zabija fabuły - X to przykład. A XII zapowiada się fabularnie zgodnie z kanonem, nieźle, ale na ogranych motywach walki królestw, a tego mam powyżej uszu. Tactics miał całkiem przyjemną, a że większa część ekipy od niego tu dłubie to nie ma co się bać.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

A ja w sumie lubie walczące królestwa. Jak nie gardeny to królestwa, i tak od Suikodenów... Cóż, fajnie :wink:
glamorous vamp
Awatar użytkownika
harry1232
Kupo!
Kupo!
Posty: 56
Rejestracja: pt 07 lip, 2006 20:34
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: harry1232 »

Poczekajmy i zobaczymy. Czy im wyszło z fabułą. ale myślę, że wyjdzie wszystko ok ;) W końcu S-E to mistrzowie gatunku.
"Moja żeycie to ta krótka chwila, kiedy mogę grać i zatrzymać czas. To co czuje w niej to moja siła ona we mnie jest już od wielu lat (...) "
Sofa "Moje życie to..."
Awatar użytkownika
Eiko
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1498
Rejestracja: pn 10 sty, 2005 18:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Eiko »

Gveir pisze:Grafika wcale nie zabija fabuły - X to przykład
Czy ja wiem jak dla nie to właśnie w FFIX była lepsza fabuła, choć no tak to trzea przyznać jak na tamtą konsolę to miała ładną grafikę... Za to w FFX mi się nie podobała fabuła... Ani trochę...

A tak wracając do tematu to... Jakoś dziwnie mi będzie się przestawić na takie zwykłe walki w FF :D No, ale zobaczymy... Może nie będzie tak źle?? A co macie do blondynów?? :P To głupi stereotyp, ze blondyni to głupki ja też jestem blondynką (no dobra ciemną) i jakoś nie jestem głupia :P A co do kamery to mi się podoba :D Od dawna na takie coś czekałam :P Bo takie ograniczenia to mnie irytowały ^^
ja też jestem blondynką (no dobra ciemną)
S: Eiko uważaj, bo złośliwa osoba puściłaby do tego miejsca pewien komentarz :]
Ostatnio zmieniony czw 31 sie, 2006 22:01 przez Eiko, łącznie zmieniany 1 raz.
"Na Boga, udawajmy normalnych, skoro nie możemy być normalni, bo inaczej nie wydobędziemy się stąd."
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Eiko pisze:A tak wracając do tematu to... Jakoś dziwnie mi będzie się przestawić na takie zwykłe walki w FF :D No, ale zobaczymy... Może nie będzie tak źle??
W XII walka cały czas jest turowa - tylko zrezygnowano z pokazywania wskaźników i oczekiwania między komndami z ATB (tak samo jak we wspomnianych Knights of the Old Republic) - są tury, ale tak ładnie zgrane z atakami, że ich wcale nie widać. A taka walka wcale nie jest zła - przyjemna i efektowna sprawa.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

Gveir pisze:ale tak ładnie zgrane z atakami, że ich wcale nie widać. A taka walka wcale nie jest zła - przyjemna i efektowna sprawa.
Dokładnie, nie ma co się bać o walkę - będzie ok :)
Eiko pisze:Czy ja wiem jak dla nie to właśnie w FFIX była lepsza fabuła
FF8 genialna fabuła i grafika. FF7 - obrzydliwa grafika i fabuła jeszcze gorsza
Gamertag: Szalony Szkot
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy XII”