Final Fantasy XII

Najnowsza i zarazem ostatnia część serii na konsolę PS2

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

Faris pisze:bo kiedy dośc dużo postac łazi po mapce, a miasta są od niej tylko trochę większe to karykaturalnie wygląda
To zwykła symbolika, my dear. ;)
glamorous vamp
Awatar użytkownika
Gokulo
Cactuar
Cactuar
Posty: 499
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2003 20:52

Post autor: Gokulo »

Przeciez juz po filmach widac, ze sposob podrozowania na 99% bedzie jak w FFX, zreszta niewiele juz jest RPG na PS2, ktore maja jeszcze stary system "mapowy".
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

Gokulo pisze:Przeciez juz po filmach widac, ze sposob podrozowania na 99% bedzie jak w FFX, zreszta niewiele juz jest RPG na PS2, ktore maja jeszcze stary system "mapowy".
Przecież square mówiło że mapa będzie jak w poprzednich częściach... :roll:

Chyba. :razz:
glamorous vamp
Awatar użytkownika
Izrail
Malboro
Malboro
Posty: 757
Rejestracja: pt 02 lip, 2004 14:20
Lokalizacja: Tartaros

Post autor: Izrail »

I dobrze - woloe 10 razy bardziej latać po mapie świata niż Airshipem tylko zagladać tu i ówdzie :wink:
Foolish brother... If you wish to kill me, hate me, detest me and survive in some unsightly way...

Run and run and cling to life...
Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy »

Przecież square mówiło że mapa będzie jak w poprzednich częściach...
Z przyjemnością zobaczyłabym, jakby się taka mapka prezentowała na PS2.. Już ta z FFIX jest niczego sobie, a questy np z chocographami całkiem ciekawe - mogliby w FFXII xzrobbić powrót do źródeł i dać możliwość eksploracji mapy świata + ukryte lokacje, skarby, wiele środków transportu etc..
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

wydaje mi się że na jednym z trailerów na samiutkim końcu jak wyskakuje statek powietrzny, pokazywana jest mapa.... Było to w trailerze jak na końcu takie chmury były etc. i statek tak leci i wyskakuje zza jakiejś skalnej blokady i widzimy kilka miast (?)... .To chyba mapa.... A jeśli tak to uhuhu :twisted: 8)
glamorous vamp
Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: TomajS »

Gokulo pisze:Wydaje mi sie, ze robienie naprzyklad sphere grid tylko dla umiejetnosci bojowych a inyn system dla magii jest beznsensu
Ja bym tam chciał taki system 8)
Kaizer pisze:może wkońcu dadzą z 5-7 weaponów a nie jak w ffx tylko dwa weapony
Na wepony bym specjalnie nie liczył,co najwyżej,dadzą cos na wzór podpakowanych przeciwników jak na MA.
FF XII W trakcie katowania
Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy »

Zapomnieliście jeszcze o FFX-2, w którym weapony zostały wrzucone do gry jako losowi wrogowie- mamy tu Paragona, z którym można sobie walczyć ile dusza zapragnie, a w ostatniej lokacji w grze Omega i Ultima to przeciętniaki, które można spotkać na każdym kroku..weaponów niby sporo, ale lepiej, jakby w ogóle nie było. Oby w FFXII nie zapomnieli o potężnych bossach pobocznych..

Ciekawa też jestem, czy w wersji angielskiej postawią na starą ekipę z FFX i FFx-2 - nie spodziewam się nawet by wpadli na pomysł doboru ścieżki dźwiękowej (ang i jap z napisami), pozostaje mi tylko nadzieja że nie usłyszę tam Yuny i Tidusa XD

Boni pisze:wydaje mi się że na jednym z trailerów na samiutkim końcu jak wyskakuje statek powietrzny, pokazywana jest mapa.... Było to w trailerze jak na końcu takie chmury były etc. i statek tak leci i wyskakuje zza jakiejś skalnej blokady i widzimy kilka miast (?)... .To chyba mapa.... A jeśli tak to uhuhu
Który to trailer? Przegladałam ten , co mam (łącznie z AMV skręconym z kilku trailerów) i ja tam nic takiego nie widdzę.
Awatar użytkownika
Izrail
Malboro
Malboro
Posty: 757
Rejestracja: pt 02 lip, 2004 14:20
Lokalizacja: Tartaros

Post autor: Izrail »

Ivy pisze:Oby w FFXII nie zapomnieli o potężnych bossach pobocznych..
Myślę, że jakis się trafi. Zawsze to jakieś wyzwanie jest :wink:
Foolish brother... If you wish to kill me, hate me, detest me and survive in some unsightly way...

Run and run and cling to life...
Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4619
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari »

"
A new battle system has been created for Final Fantasy XII. Influenced by Square Enix's own Final Fantasy XI and Vagrant Story, the battles now real-time and take place on the field. No more battle transitions or victory poses. Gil and experience are gained automatically after an enemy is dispatched and some even drop items for characters to pick-up.




Features:
+ ADB (Active Dimension Battle)
+ 3D camera
+ Field encounters
+ Three party battles
+ Free movement in combat

During field exploration, all three party members in the active party will be on-screen following the lead character. Players will be able to rotate the camera freely to get a good view of the surroundings. Characters will be seen carrying their weapons in and out of battles with a new battle system called ADB (Active Dimension Battle) in real-time. Players will be able to control the actions and movement of one of three active characters at once. It's also possible to pause during the battle with the Circle button for issuing commands and switching control to the other two characters at any moment.

Available enemy targets will have an icon appear above their heads when the party moves within combat distance. When an attack is issused, an arch appears between the character and the enemy, indicating which target the character is focused on. Similar to FFX-2, commands are issused, the ATB bar begins to fill and the character will perform the action when his or her ATB bar is full. Characters will automatically keep on attacking the enemy until the battle ends or a new command is issued. Other than Black and White, Green is a new branch of Magic. Green Magic will contain buffs like Shell and status-infliciting magic like Blind. A new Gambit system will allow players to select certain strategies and tactics for the characters controlled by A.I. The new battle system also takes into account character placement that add a layer of strategy to battles. Melee characters can be pushed to the front in order to prevent the enemies from attacking the ranged characters shooting from behind."
Awatar użytkownika
Boni
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 2376
Rejestracja: sob 20 wrz, 2003 21:08
Lokalizacja: Z róży.
Kontakt:

Post autor: Boni »

Ivy pisze:Który to trailer? Przegladałam ten , co mam (łącznie z AMV skręconym z kilku trailerów) i ja tam nic takiego nie widdzę.
Nie mam go (niestety) na kompie, ale cóż... Jak mówiłem, przez trailer przewijają się scenki, jak w obłokach jakieś zdania się pokazują etc. ale oczywiście sam mogę się mylić etc. Ech... :]

Go Go Yubari pisze:Players will be able to rotate the camera freely to get a good view of the surroundings
CUDO!
Go Go Yubari pisze:It's also possible to pause during the battle with the Circle button for issuing commands and switching control to the other two characters at any moment.
To też. Heh, przypominają mi się czasy BG, planescape etc. XD
Go Go Yubari pisze:Green is a new branch of Magic
Erm, ee.... dziwne :lol:
Go Go Yubari pisze:Characters will automatically keep on attacking the enemy until the battle ends or a new command is issued
Nie ma to jak walenie na ślepo :lol:

Swoją drogą wyjaśniło się przynajmniej te całe promienie... Ale one zasłaniają widok dla mnie :D Może w opcjach będzie się dało zmienić ich wygląd, etc. Oby :]
glamorous vamp
Awatar użytkownika
Jaco
Dark Flan
Dark Flan
Posty: 1529
Rejestracja: pt 26 lis, 2004 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jaco »

Go Go Yubari pisze:+ Three party battles
To raczej było już pewne ale wolałbym 4 postacie...
Go Go Yubari pisze:No more battle transitions or victory poses.
:( nie będzie kręcenia mieczem :( ;)
Go Go Yubari pisze:Other than Black and White, Green is a new branch of Magic.
pffffffff...... i czym tu się chwalić :P A kiedy będzie pink magic ? :P
Go Go Yubari pisze:Similar to FFX-2, commands are issused, the ATB bar begins to fill and the character will perform the action when his or her ATB bar is full.
Aha! Czyli standardowo. No i kul :)
Erelen_Galakar

Post autor: Erelen_Galakar »

Go Go Yubari napisał/a:
Characters will automatically keep on attacking the enemy until the battle ends or a new command is issued

Nie ma to jak walenie na ślepo
Tak jest w FF XI i nie jest to żadne walenie na ślepo :/ Potrzebna jest strategia bo inaczej szybko się padnie :) Chociaż turówki nie będzie :)
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Kaizer pisze:VERY HARD finalny bossiu bo finalny bossiu w ffx to totalna ciota i wstyd bo był zbyt łatwy
jakby nie patrzec to kazdy finalowy boss jest easy ^^ ale ten z 10 pokazuje na co zeszla juz seria ff :lol:

z tym atb bylo wiadomo od poczatku...ciekawe...tu jestes w ruchu a tu musisz czekac na zapelnienie paskaXD
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
gokusama

Post autor: gokusama »

Kamerka w koncu bedzie w 3D, tego mi brakowalo w FFX :D.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy XII”