Final Fantasy XII

Najnowsza i zarazem ostatnia część serii na konsolę PS2

Moderator: Moderatorzy

Darios

Post autor: Darios »

Boni pisze:Edey
Boni pisze:Giga power przez krótki czas
Nie zauważyłem u niej jakiegoś szczególnego powera :P


W 12 najbardziej mnie ciekawi wachlarz klas, szczególnie te nowe (chyba nie dadzą tego samego :roll:)
Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy »

Kontynuacja do postu Go Go ze "śmiesznych, nudnych...momentów w ff" - żeby nie było OT, zamieszczam w FFXII ;)
Go Go Yubari pisze:Vaan to gorsze dziecko z wygladu jak Tidus
Ja bym się głównie przyczepiła do włosów- niezbyt męska fryzura, no i kolejny blondyn (ech...a gdzie Ci bruneci się podziali ;) ) :lol:
Go Go Yubari pisze:Koles z dłuzszymi, czarnymi włosami jest całkiem-całkiem.
Moja nadzieja ^^' Co z tego ,że kopia Laguny..
Go Go Yubari pisze:Może zrobia wreszcie jakieś yuri? Ashee - Franuś...
Wtedy ograniczenie wiekowe musiałoby pójść w górę, a do tego SE nigdy nie dopuści. Poza tym w jednym z pierwszych doniesień o FFXII i Fran pojawiła się wzmianka o jej romansie z tym Belfearem, czy jak mu tam było..znalazła się tam także wieść, że w FFXII miałyby się pojawić po raz pierwszy elementy erotyki, ale w to szczerzę wątpię...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Boni pisze:Przynajmnie nobuo jest i nie ma tej ekipy od FFx która ostatnio wiodła prym. Może być lepiej
jaki nobuo?:)

Ivy pisze:Poza tym w jednym z pierwszych doniesień o FFXII i Fran pojawiła się wzmianka o jej romansie z tym Belfearem, czy jak mu tam było..znalazła się tam także wieść, że w FFXII miałyby się pojawić po raz pierwszy elementy erotyki, ale w to szczerzę wątpię...
bedzie trojkacik -vann+penelo+ashe :lol:



btw szkoda ze dalej nie ma nikogo z czerwonymi wlosami :(
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Kaizer

Post autor: Kaizer »

mam nadzieje że ff12 bedzie bardziej dopasiony niz ff10 bo mi w ffx nie podobała sie fabuła bo była zbyt smutna, jak dadza od cholery tych specjalnych komend,czarów,summonów bo po pierwsze komend było mało w ffx,po drugie czarów powino być troche wiecej,po trzecie w ff10 było zbyt mało summonów co było do kitu ja zawsze lubiałem mieć dużo summonów,może wrócą do starego systemu level up
Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: TomajS »

Garnet pisze:btw szkoda ze dalej nie ma nikogo z czerwonymi wlosami
Zawsze może jakas postac poboczna się znajdzie :)

Kaizer pisze:mam nadzieje że ff12 bedzie bardziej dopasiony niz ff10 bo mi w ffx nie podobała sie fabuła bo była zbyt smutna, jak dadza od cholery tych specjalnych komend,czarów,summonów bo po pierwsze komend było mało w ffx,po drugie czarów powino być troche wiecej,po trzecie w ff10 było zbyt mało summonów co było do kitu ja zawsze lubiałem mieć dużo summonów,może wrócą do starego systemu level up
A mi sie marzy,by XII była trudna,wymagająca,zarówno walki jak i zagadki logiczne.Po dziecinnie prostej X,chce pograć w na poziomie HARD :twisted:
FF XII W trakcie katowania
Awatar użytkownika
Faris
Malboro
Malboro
Posty: 1028
Rejestracja: wt 18 sty, 2005 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Faris »

Kaizer pisze:może wrócą do starego systemu level up
Mam nadzieję, że bedą klasyczne levele, ale jak będzie wygladać ten cały sytem, magia czy summony przyjdzie nam poczekać :]
TomajS pisze:Po dziecinnie prostej X,chce pograć w na poziomie HARD
Tak,żeby na samym początku zwykłe Gobliny dziabały po 9999 :D
TomajS pisze:zagadki logiczne
Hmm właśnie, prydałoby się - i nie chodzi mi tu o zagdki typu Cloistery, gdzie tylko trzeba kombinować, co robić ze sferami...Zauważyłam, że praktycznie w fabule w żadnym FF nie można się zaciąć.
Cronos

Post autor: Cronos »

Ja też liczę na wymagającą rozgrywkę. O FFXII nie wiem jeszcze zbyt wiele (nadrabiam czytając poprzednie posty) więc nie bedę sie wypowiadał. System lvl up jest wypróbowany i dobrze sie sprawdza, nie był bym zaskoczony gdyby do niego powrócili w najnowszej odsłonie.
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Kaizer pisze:mi w ffx nie podobała sie fabuła bo była zbyt smutna,
faktycznie...

Kaizer pisze:po trzecie w ff10 było zbyt mało summonów co było do kitu ja zawsze lubiałem mieć dużo summonów,
nie zapowiada sie aby w 12 bylo ich multum

TomajS pisze:Zawsze może jakas postac poboczna się znajdzie
heh,zawsze cos :] final fantasy...a fantasy to w tej grze sporo...zadnych urozmiacen jesli chodiz o fryzury :roll: pomijam seymoura...bo to czlowiek nie do konca:]

TomajS pisze:A mi sie marzy,by XII była trudna,wymagająca,zarówno walki jak i zagadki logiczne
i kolejny plus dla serii xeno,zagadki w 2 jak i same walki nie raz dzialaly mi na nerwach..a xenogears to ejden z trudniejszych rpgow


swoja droga co do vayne to

Kod: Zaznacz cały

on jest osoba ktora aresztowala bascha,co bylo widac na traileru,ktory kiedys tam moglismy ogladac:P


[ Dodano: Czw 11 Sie, 2005 12:59 ]
co do walki chyba bedzie zblizona do systemu z 11
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Go Go Yubari
Ifrit
Ifrit
Posty: 4619
Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
Lokalizacja: Gotham

Post autor: Go Go Yubari »

Garnet pisze: Kaizer napisał/a:
po trzecie w ff10 było zbyt mało summonów co było do kitu ja zawsze lubiałem mieć dużo summonów,
nie zapowiada sie aby w 12 bylo ich multum
Zwłaszcza, ze w FFX aeony odgrywały dość istotną rolę, trochę to dziwne, że było ich tak niewiele. Z drugiej jednak strony przyzywało je się na normalną walkę, a nie do wykonania 1 ataku. Mi tam taka ilośc pasuje. Zresztą i tak uzywam obecnie z 2-3 aeony...wiecej, jak mnie sytuacja przycisnie.

Garnet pisze:co do walki chyba bedzie zblizona do systemu z 11
To mi akurat nie przeszkadza ;)
Kaizer

Post autor: Kaizer »

Co do zagadek logicznych to serio sie przydały ale nie takie nudne jak te cloistery w ffx, zreszta w zagadkach logicznych to jest fajnie, aha i nie chce żeby gra była HARD wolałbym zeby od początku była łatwa a na końcu HARD i życze sobie 5-7 weaponów + VERY HARD finalny bossiu bo finalny bossiu w ffx to totalna ciota i wstyd bo był zbyt łatwy, no serio wolałem stary system level-upów i materii w FF7, bo w ffx system uczenia sie czarów był labiryntem..... pamietam ile sie meczyłem żeby mieć tą porąbaną ultime;p
Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy »

Kaizer pisze:aha i nie chce żeby gra była HARD wolałbym zeby od początku była łatwa a na końcu HARD i życze sobie 5-7 weaponów + VERY HARD finalny bossiu
Koncert życzeń :lol:
Kaizer pisze:no serio wolałem stary system level-upów i materii w FF7
Ten z FF7 to już klasyka - ogromna możliwość rozwoju, prostota..ale zmiany są dobre, pozostaje już tylko kwestia przyzwyczajenia się.
Kaizer pisze:bo w ffx system uczenia sie czarów był labiryntem.
labirynt? nie żartuj - na początku każda postać ma jasno wytyczoną ścieżkę i przy odrobinie uwagi w ciągu ok 20 godzin gry można ją przeprowadzić przez grid bez większych problemów, aż do uzyskania jej najlepszych zdolności... a później kilkadzieisąt godzin okrążania całej siatki - czasochłonne,ale nieszczególnie skomplikowane ;) Nie miałabym nic przeciwko temu,żeby podobne rozwiązanie było też w FFXII

w FFXII boję się tylko tego,że walki mogą stać się bardziej zręcznościowe..sama nie wiem, ale jak słyszę o większym dynamizmie rozgrywki, to właśnie takie nachodzą mnie obawy.
Co do systemu magii - polubiłam zarówno level upy jak i sphere grid, junctiony też były w porządku.. do nowości przywyknę, oby tylko była duż możliwość rozwoju postaci.
Summony - jak najwięcej - byle były rzeczywiście przydatne i potężne (maguski na przykład)
A tak w oóle to niech w końcu ta gra wyjdzie, bo kolejne trailery tylko mnie denerwują :lol: Ja chcę pograć! Po premierze Advent Children będę już czekać tylko na FFXII :P
Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: TomajS »

Ivy pisze:labirynt? nie żartuj - na początku każda postać ma jasno wytyczoną ścieżkę i przy odrobinie uwagi w ciągu ok 20 godzin gry można ją przeprowadzić przez grid bez większych problemów, aż do uzyskania jej najlepszych zdolności... a później kilkadzieisąt godzin okrążania całej siatki - czasochłonne,ale nieszczególnie skomplikowane Nie miałabym nic przeciwko temu,żeby podobne rozwiązanie było też w FFXII
Ivy pisze:Co do systemu magii - polubiłam zarówno level upy jak i sphere grid, junctiony też były w porządku.. do nowości przywyknę, oby tylko była duż możliwość rozwoju postaci.
Ja bym połączył Lv.up :arrow: Spher Grind :arrow: i uczenie się magi z przedmiotów.

Lv.up - parametry rosną po wlace ( czyli nic nowego )
Spher Grind - coś podobnego do siatki - tam posatć uczy się zdolności bojowych. ( głównie wojownicy )
Uczeni się magi z itemów - np. z magicznych zwojów,kryształów,magicznych kul itp.
( głównie magowie )
FF XII W trakcie katowania
Awatar użytkownika
Gokulo
Cactuar
Cactuar
Posty: 499
Rejestracja: ndz 14 wrz, 2003 20:52

Post autor: Gokulo »

Wydaje mi sie, ze robienie naprzyklad sphere grid tylko dla umiejetnosci bojowych a inyn system dla magii jest beznsensu. A i taka nauka magii to byla by dla mnie zbyt plytka ;D Co innego, ze to i tak my sobie mowimy a S-E i tak juz swoje ma zrobione ;)
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
Kaizer

Post autor: Kaizer »

może wkońcu dadzą z 5-7 weaponów a nie jak w ffx tylko dwa weapony to przyniosło wstyd wsród mega-bossów! i może dadza to podróżowanie po świecie jak w starych finalach a nie jak w ffx tylko ograniczony dostep lokacji bleee!
Awatar użytkownika
Faris
Malboro
Malboro
Posty: 1028
Rejestracja: wt 18 sty, 2005 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Faris »

Z drugiej strony podróżowanie takim Airshipem jak w FFX jest bardziej logiczne, bo kiedy dośc dużo postac łazi po mapce, a miasta są od niej tylko trochę większe to karykaturalnie wygląda ;) Jestem ciekawa , jak to rozwiążą w FFXII, bo mimo wszystko miło się korzysta z klasycznej mapy, jaka występowala wcześniej. ;)
Kaizer pisze:dwa weapony to przyniosło wstyd wsród mega-bossów!
Ale jest MA i Dark Aeony - czy taki wstyd? A wspomnijmy, że w FF8 i FF9 też ich nie było wiele - po prostu w FF7 odgrywały znaczącą rolę w fabule i dlatego było ich sporo. Ale żeby dali w FFXII jakieś Sapphire'y, Emerald'y, Ruby, Omegi czy Ultimy to byłabym zadowolona ;)

Chyba w FFXII każdą postac będzie można wywiczyc w dowolnym kierunku...Bo raczej nie będzie istniec podział na postacie magiczne i walczące. Nawet nie ma maga z jakąś rózgą :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy XII”