Najlepszy system magii

Tutaj piszemy o rzeczach ogólnie związanych z Final Fantasy.

Moderator: Moderatorzy

Który system jest najlepszy - do wyboru między FFTA a FFX-2

Materie(FF 7)
110
42%
Junction(FF 8)
48
18%
Czary do kupienia(FF1, FF2, FF3, FF5)
7
3%
Czary uczone z przedmiotów/Esperów(FFTA, FF6, FF 9)
51
20%
Spheres(FFX - FFX-2)
38
15%
Wraz ze zdobywaniem poziomów(FF4)
6
2%
 
Liczba głosów: 260

Erelen_Galakar

Post autor: Erelen_Galakar »

Mi najbardziej pasuje Junctowanie oraz ostatnio system Sphere Grid (choć mógłby być ciut rozwinięty, zaznaczam, że nie gram na Expert). W obu przypadkach jest bardza duża możliwość ciekawego wykorzystania czarów (choćby w ósemce do zmian statystyk, do nadawania bronią statusów).
Flaming Amarant

Post autor: Flaming Amarant »

Junction jest spox, ale bardziej podoba mi sie system z dziewiątki, mimo, że ma dużo mniej możliwości "kombinowania".
Xellos

Post autor: Xellos »

Dziewiątka= proste+skuteczne.
Awatar użytkownika
Sephiria
Administrator
Administrator
Posty: 2603
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 14:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sephiria »

Xellos pisze:Dziewiątka= proste+skuteczne.
Bo ja wiem? Dużo średnich lub niepotrzebnych zdolności, których nie przyjdzie ci nigdy użyć - chociażby Protect Girls, z czego nigdy nie korzystałam lub Millionaire(podczas gry można zarobić tyle kasy, że potem nie wiadomo co z tym robić) i Healer to kolejna taka zdolność. Zamiast na ilość można było postwić na jakość lub dłużej zastanowić się nad niektórymi opcjami(no bo co do zabezpieczeń statusowych nie tzreba nikogo pzrekonywać -_-' ?). Ósemka miała ten plus, że zbędne umiejętności u GFów można było likwidować i zastąpić potężniejszymi wersjami, bądź zupełnie innymi, ale użytecznymi.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Xellos

Post autor: Xellos »

Sephiria pisze:Bo ja wiem? Dużo średnich lub niepotrzebnych zdolności, których nie przyjdzie ci nigdy użyć - chociażby Protect Girls, z czego nigdy nie korzystałam lub Millionaire(podczas gry można zarobić tyle kasy, że potem nie wiadomo co z tym robić)
Co do Protect Girls masz rację, ale Millionaire?
Zawsze kiedy miałem Quine w teamie miała tą umiejętność wtedy na licytacje i większe "zakupy" wybierałem się szybciej.
Awatar użytkownika
Sephiria
Administrator
Administrator
Posty: 2603
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 14:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sephiria »

Mówię ci - chwilami miałam po 6 milionów Gil i nie wiedziałam co z tą furą kasy zrobić. Healer też jest beznadziejny. Mogłabym wypisać całą listę, ale chodzi tu głownie o koncepcję a tą jak widzę rozumiesz.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Xellos

Post autor: Xellos »

Hm...
6 milionów, z taką sumką to po dark mattery, ekwipunek i elixirki.
Flaming Amarant

Post autor: Flaming Amarant »

Jak się pod koniec gry trenuje na Ozmę, to się ma tyle kasy, że bez problemu można kupić wszystko, co dusza zapragnie. A Millionaire zajmuje cenne miejsce, w które można włożyć inne zdolności...
Darios

Post autor: Darios »

Materie są fajne i junction jest fajny. Podobają mi się oby dwa.
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

Sphere Grid.. - po prostu najlepszy... Prosty i nieskomplikowany... kuleczki bardzo mi się spodobały :)
Gamertag: Szalony Szkot
Flaming Amarant

Post autor: Flaming Amarant »

W dziesiątkę nie grałem, ale z tego co czytałem Sphere Grid wydaje sie fajne :D .
Awatar użytkownika
Ivy
Moderator
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: śr 20 paź, 2004 13:29
Kontakt:

Post autor: Ivy »

Materie,junctiony i sphere grid są najciekawsze.
Nie przepadam za systemem profesji i akcesoriów i uczenia się umiejętności od Esperów.
White SeeD

Post autor: White SeeD »

Gdyby tylko system z FF8 był bardziej dopracowany (czyt. wszystkie czary tak potężne, żeby opłacało się ich używać + ciekawiej rozwiązana komenda Draw, np. tak jak w limicie Lulu- ile razy pokręcisz gałką, tyle czarów zabierzesz), stawiałbym go na pierwszym miejscu. No a tak:
1. FF10 Sphere Grid (ale tylko Expert, bo w podstawowym jesteśmy praktycznie prowadzeni za rączkę) i Aeony.
2. FF8
3. FF7 & 9 (systemy tak samo proste i przyjemne w obsłudze, a jednak po FF9 zostawał mi pewien niedosyt)
Awatar użytkownika
Izrail
Malboro
Malboro
Posty: 757
Rejestracja: pt 02 lip, 2004 14:20
Lokalizacja: Tartaros

Post autor: Izrail »

Odką zagarłem w FFX to przerzucam się z materii na Sphere Grid - ten system jest po prostu świetny! Wszystko jasne i przejrzyste... Tylko jakby te Dark mattery troche szybciej wpadały do łapek... :P
Foolish brother... If you wish to kill me, hate me, detest me and survive in some unsightly way...

Run and run and cling to life...
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

Hehehe White - Draw po 5 czarów mi nie pasuje ;)
Gamertag: Szalony Szkot
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie Final Fantasy”