Ah tych trudnych potworkow w Final Fantasy jest wiele, w kazdej czesci mialem z jakims problemy, ale to moze pokolei:
- FF5 - Omega (4-krotne kontrataki i masakryczna sila) oraz Shinryyu (taki smoczek, z pozru nieszkodliwy ale siedzialem nad nim tydzien)
- FF6 - tu nie mam swojego fawaoryta (choch T-Rex moze dac w kosc)
- FF7 - dla mnie Master Tonberry - do teraz mam po nim nie mile wspomnienia
- FF8 - tutaj napewno Malboro oraz inne z wysp ICTHeaven i ICTHell
- FF9 - Yan i Grand Dragon (ten jak sie wychodzi na powietrze z Gizamaluke Grotto (czy jak tam sie to pisze))
Ale na kzdego da sie znalesc odpowiednia taktyke, trzeba tylko probowac
Czy to aby napewno działa? Wpadłem już na ten pomysł i coś mi się nie udało
Echhhhhhh... No nie wiem, nie bardzo pamiętam jakie statusy zakładał Bad Breath, ale oprócz Pain i Berserk można podłączyć jeszcze Confuse i Break... Ważne, żeby mieć kontrolę nad postacią, która posiada umiejętność Treatment.
Bad Breath nakłada naprawdę dużo zmian statusów - trucizna, confuse, silent, blind, berserk, doom... to chyba wszystko. Jakoś nie mogę sobie z tym poradzić... chociaż wystarczy tylko jeden Duel Zella i po sprawie
szczuru no co ty chyba tym slabszym z monster areny bo mi np na greater spherze zabieralo 30 000 za cios przy str 255 i luck 120 (same krytyki tidus walil)
No sporo zakłada statusów.Muszę pokombinować!Nie dam za wygraną .
A rzeczywiście jeden Duel Zella wystarczy, ale żeby jakoś inaczej go wykończyć niż limitami.
Yhy tam jest blad - blitz ace moze tyle odbierac, ale niektorym wroga zdajae ok 30K hp i nic z tym nie zrobisz bo to jest jakos 1/3 sily jeden atak w limicie.
Yhy tam jest blad - blitz ace moze tyle odbierac, ale niektorym wroga zdajae ok 30K hp i nic z tym nie zrobisz bo to jest jakos 1/3 sily jeden atak w limicie.
To jest bodajrze (nie pamiętam czy dobrze) ale te osim pierwszych ciosów to 10% ( ) Ogólnego Hit'a a ostatni to koło 100%