saga Fallout

Bard's Tale, Eye of the Beholder, Ishar, czy z ostatnich lat Gothic albo Baldur's Gate. To wszystko są synonimy dobrego "rolpleja".

Moderator: Moderatorzy

Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Grzybek Z Octu pisze: True. bez grafiki 2D i rzutu izometrycznego Fallout nie będzie Falloutem :P. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mnie osobiście porażka Bethesdy nie wkurzy..powoli przestaję grać w konsolo/komputerowe cokolwiek. Chyba się starzeję. Damn :/
Gdyby Fal 3 wyglądał w hi-detalach jak te arty to chyba bym orgazmu dostał xD

A tak bananowcu, to w co grasz? W kierki?? :)
Awatar użytkownika
Grzybek Z Octu
Moderator
Moderator
Posty: 584
Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
Lokalizacja: Z nasienia

Post autor: Grzybek Z Octu »

Dian Cecht pisze: A tak bananowcu, to w co grasz? W kierki??
Ostatnio prawie w ogóle nie mam chęci/czasu na gry. Najczęściej powracam do tych, na których się wychowałem - czyli generalnie gry z platformy NES. W Fallout 1 i 2, Diablo i Mafię też zdarza mi się pograć, ale jak już wspomniałem - coraz rzadziej.

Gdyby Fal 3 wyglądał w hi-detalach jak te arty to chyba bym orgazmu dostał xD
Kwestia gustu. Mi też pewnie szczena by opadła do podłogi i klawiatura ociekałaby śliną, co jednak nie znaczy, że gra przez samą grafikę byłaby super ;)
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Dian Cecht pisze:Gdyby Fal 3 wyglądał w hi-detalach jak te arty to chyba bym orgazmu dostał xD
Ja też. Ale wiesz... Pokaż mi jakąkolwiek grę, która do tej pory wyglądała tak jak na szkicach koncepcyjnych... Po drugie, to musi być izometryczne i w 2D. Bo inaczej... sorry, no bonus.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Gveir pisze: Ja też. Ale wiesz... Pokaż mi jakąkolwiek grę, która do tej pory wyglądała tak jak na szkicach koncepcyjnych... Po drugie, to musi być izometryczne i w 2D. Bo inaczej... sorry, no bonus.
Czyli wolisz raczej tzw. old-school'owe rpg-i??
Na pewno musi by 2D i izometryczne, ale przydałoby się też dowlone obracanie kamery i zoom, tak jak ma to miejsce w większości nowych rpg-ów jak, np. Lineage II w który nieraz gram.
GZO - bananowy potwór :D pisze: Ostatnio prawie w ogóle nie mam chęci/czasu na gry. Najczęściej powracam do tych, na których się wychowałem - czyli generalnie gry z platformy NES. W Fallout 1 i 2, Diablo i Mafię też zdarza mi się pograć, ale jak już wspomniałem - coraz rzadziej.
Powrót do korzeni... Ach, to były czasy ;)
Ja teraz jak mi się nudzi to też gram w klasyki. Przykładowo wczoraj do 23.00 pykałem w Pokemon Emerald na emulatorze z NDS xD Nawet nie wiecie jak to wciąga ^^
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Na pewno musi by 2D i izometryczne, ale przydałoby się też dowlone obracanie kamery i zoom, tak jak ma to miejsce w większości nowych rpg-ów jak, np. Lineage II w który nieraz gram.
Jedno chyba wyklucza drugie, nie?
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Czepiasz się... Dobrze wiesz o co mi chodzi.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Dian Cecht pisze:Czyli wolisz raczej tzw. old-school'owe rpg-i??
Na pewno musi by 2D i izometryczne, ale przydałoby się też dowlone obracanie kamery i zoom, tak jak ma to miejsce w większości nowych rpg-ów jak, np. Lineage II w który nieraz gram.
Wolę dowolne RPG, czy to oldschool'owe, czy to najnowsze, z najpiękniejszą grafiką (wyjątki - seria Elder Scrolls, Gothic). Warunkiem jest to, żeby się dobrze grało i tylko to się liczy (dlatego tak mnie koszmarnie wkur**ał niedopracowany interface, bugi i skandaliczna optymalizacja w NWN2, który sam podobał mi się bardzo). Tyle że - Fallout to Fallout, nie sądzę żeby wielu graczy tak bardzo chciało go w 3D i w zmianie perspektywy. Tak IMO poza tym - grafika 2D starzeje się znacznie wolniej niż 3D (patrzę na gry 3D z czasów F1 i F2 i mam chwilami cofkę, a świetne animacje ruchów w Fallout i styl do tej pory mogą się podobać) i ma swój specyficzny, bardzo rozpoznawalny styl, którego nie można porównywać do 3D, bo nie ma odpowiedniego porównania. Np. nie wyobrażam sobie niesamowicie zaprojektowanego Baldur's Gate w 3D... Lasy, podziemia, czy dowolne lokacje z 2... A nie wspominając o Icewind Dale, którego tła przecież były dziełami sztuki malowanymi ręcznie przez artystów wysokiej klasy. Za to też powiem, że np. Knights Of The Old Republic w 2D nie mogę sobie wyobrazić. Wszystko ma mieć swoje miejsce. I niech jest jak było. A pozato ( :lol: ), to 2D i izometria lekko się wykluczają z zoomem i obracaniem kamery. Nie dlatego że to technicznie niemożliwe. Ale po prostu chyba ekipa grafików w końcu zabiłaby się własnymi tabletami graficznymi jakbyś wszystko im kazał rysować z każdej strony. A właściwie... po co zoom i obrót w Fallout? Czy kiedykolwiek orientacja mapy przeszkadzała w czymkolwiek?
King VERMIN! pisze:Jedno chyba wyklucza drugie, nie?
Exactly.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Czepiasz się... Dobrze wiesz o co mi chodzi.
Nie do końca.
Na pewno musi by 2D i izometryczne, ale przydałoby się też dowlone obracanie kamery i zoom
Jak można dowolnie obracać kamerą mając grafikę 2D? Zoom jeszcze mogę to skumać, ale ludzieee....

Zaś Baldur w 3D to coś czego ja przynajmniej nie widzę Brat XD Podmrok w 3D? Toż to grzech :>
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:Jak można dowolnie obracać kamerą mając grafikę 2D? Zoom jeszcze mogę to skumać, ale ludzieee....
Może Dianowi chodziło o to, jak było w Commandos... Że dało się zmienić kont wyświetlania mapy... Ale nie :P Ja też nie rozumiem XD
King VERMIN! pisze:Zaś Baldur w 3D to coś czego ja przynajmniej nie widzę Brat XD Podmrok w 3D? Toż to grzech :>
To by całkowicie zniszczyło klimat... To by była wielka zbrodnia... Co ma być w 2D ma zostać w 2D, a co ma być 3D niech będzie 3D. Bez zmian.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Gveir pisze:To by całkowicie zniszczyło klimat... To by była wielka zbrodnia... Co ma być w 2D ma zostać w 2D, a co ma być 3D niech będzie 3D. Bez zmian.
Fani FF I - VI mówili to samo ;)
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Może Dianowi chodziło o to, jak było w Commandos...
No tak Brat, ale tam nie było dowolnego, tylko obracanie... swoją drogą, mapki w Commandos były boskie *_* ile lat minęło, a to ciągle tak zajebiście wygląda?
Fani FF I - VI mówili to samo
Ta, tyle, że fani Falla i Baldura trochę się różnią od fanów FF :P
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Sogetsu pisze:Fani FF I - VI mówili to samo ;)
Chciałbym tylko zaznaczyć że jRPG różni się na tyle od cRPG, że w przypadku przejścia pierwszego w 3D nie było aż takiej zmiany, wszystko przez specyficzny styl ;] Na dodatek mechanika Fallout (Planescape Torment, Baldur's Gate, Icewind Dale) tak bardzo polega na przeniesieniu zasad D&D w 2D, że to byłby maksymalnie inne gry... A FF przecież każda część jest ze sobą nie powiązana fabularnie, więc też lżej było :P
King VERMIN! pisze:No tak Brat, ale tam nie było dowolnego, tylko obracanie... swoją drogą, mapki w Commandos były boskie *_* ile lat minęło, a to ciągle tak zajebiście wygląda?
No właśnie i o to chodzi, tylko coś nastapiło poplątanie wypowiedzi :lol: O tak... Commandos do tej pory urywają genitalia wyglądem. Tak samo jak Robin Hood... jak go zobaczyłem, to pamiętam że niemal śmierci klinicznej nie dostałem. A prosty powód - GRAFIKA 2D STARZEJE SIĘ NIEPORÓWNYWALNIE WOLNIEJ NIŻ 3D, TAK SAMO JAK PEWNE RODZAJE STYLISTYKI/DESIGNU W GRAFICE 3D. Rzekłem.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Diann
Kupo!
Kupo!
Posty: 123
Rejestracja: wt 20 mar, 2007 16:05

Post autor: Diann »

Gveir pisze: Może Dianowi chodziło o to, jak było w Commandos... Że dało się zmienić kont wyświetlania mapy... Ale nie :P Ja też nie rozumiem XD
Hmpfff..... :? :? :?
Chodziło mi o to, ze obracana kamera przydałaby się podczas "polowania" w mieście czy walki, gdzie można się gdzieś schowac. Wiecie jak przydałoby się to podczas skradania czy chowania się, żeby zastawic pułapkę??

Kod: Zaznacz cały

I NIE PISZĘ, ŻE TAK BY MUSI  8) 
King VERMIN! pisze:Zaś Baldur w 3D to coś czego ja przynajmniej nie widzę Brat XD Podmrok w 3D? Toż to grzech :>
To by całkowicie zniszczyło klimat... To by była wielka zbrodnia... Co ma być w 2D ma zostać w 2D, a co ma być 3D niech będzie 3D. Bez zmian.[/quote]
Tak samo jak badziewny był Oblivion z widoku oczu bohatera
Gveir pisze: No właśnie i o to chodzi, tylko coś nastapiło poplątanie wypowiedzi :lol: O tak... Commandos do tej pory urywają genitalia wyglądem. Tak samo jak Robin Hood... jak go zobaczyłem, to pamiętam że niemal śmierci klinicznej nie dostałem. A prosty powód - GRAFIKA 2D STARZEJE SIĘ NIEPORÓWNYWALNIE WOLNIEJ NIŻ 3D, TAK SAMO JAK PEWNE RODZAJE STYLISTYKI/DESIGNU W GRAFICE 3D. Rzekłem.
Bo w 2D nie widac wszystkiego tak dokładnie jak w 3D.

Kod: Zaznacz cały

I PARE NOWYCH SCREEN'ÓW :)
Oto moja dusza
xD bez komentarza ^^
Zawsze lubiłem rozmowy z mutkami
Smacznego :)
Z archiwum F
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Hmm... czy tylko ja posiadałem robota w drużynie? XD
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Diann pisze:Bo w 2D nie widac wszystkiego tak dokładnie jak w 3D.
No patrz, a ja wciąż myślałem, że moje oczy nie kłamią, a przez lata wyrobiona percepcja dostrzega to, że w 2D jest zazwyczaj znacznie więcej detali niż w 3D (chociaż to zależy ten od przyjętej stylistyki projektu)... W 3D dokładnie widać tylko jedno - przestrzeń, dodatkowy wymiar, nic innego. Co z resztą doskonale jak pokazują niektóre komiksy/gry można idealnie zasymulować perspektywą, niezależnie scroll'owanymi warstwami itp.
King VERMIN! pisze:Hmm... czy tylko ja posiadałem robota w drużynie? XD
Tak XD Chociaż cybernetyka to mój konik, to raczej tej w dużej mierze bezosobowej kukły mieć nie chciałem, najwyżej go 'zrobiłem' dla doświadczonka i paszoł won :lol: A dzięki Combat Armor z siebie robiłem cyborga ^^
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
ODPOWIEDZ

Wróć do „RPG”