saga Fallout

Bard's Tale, Eye of the Beholder, Ishar, czy z ostatnich lat Gothic albo Baldur's Gate. To wszystko są synonimy dobrego "rolpleja".

Moderator: Moderatorzy

Nathaniel

Post autor: Nathaniel »

Jako doświadczony falloutowiec musze sie przyznać że pierwszy raz o tym słyszę.
Możesz poczekać z2-3 dni to sprawdzę w grze lub przejrze skrypty??
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

Grzybek Z Octu pisze:Dzięki Cierń, przy następnej okazji zabawię w kasynie NCR.

Teraz będę traktował Cię jako wszechwiedzącego, dlatego zapytam o coś jeszcze. W F1, lokacja Catherdal, przy schodach na piętro widzimy za oknem pieska imieniem Sasha, wiernie czekającego na swego pana. Intryguje mnie to. Nie mogę z psem pogadać, bo nie ma tam dojścia i zastanawiam się, po jaką cholerę twrócy gry tego psa tam umieścili. Any ideas? ;)

a miałem fantacjei wygooglowealem

The dog standing behind the cathedral is Interplay veteran Vince DeNardo's dog Sasha doing a cameo. There's no way to get there.
z
http://user.tninet.se/~jyg699a/fallout.html


wiec chyba strone cycowana wczesniej ;)

pozdrawiam
Pioterk
Nathaniel

Post autor: Nathaniel »

Nio to kolejna rzecz pozostawiona przez panów projektantów i całkowicie zapomniana... Czemu tyle tego jest tak dużo?
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

Nathaniel pisze:Nio to kolejna rzecz pozostawiona przez panów projektantów i całkowicie zapomniana... Czemu tyle tego jest tak dużo?
Dlaczego zapomniana ?

Mysle ze to jest tak jak rezyser pojawiajacy sie w swoim filmie jako statysta ...

Ot taki smaczek dla wtajemniczonych - bez wiekszego znaczenia


to tak jak w grach online adminie potrafia nazywac porty/miasta moby imionami zasłużonych graczy itp

bajer i juz ;)
Nathaniel

Post autor: Nathaniel »

Nie, programiści tą jak i wiele innych rzeczy pewnie mieli na coś pomysł i odłożyli go na później. Przykład:
F2: Jaskinie Klamath, poziom gdzie jest szczurzy bóg jest podpora z którą możesz coś zrobić.
Ale wbrew pozorom nie... nie ma do niej podpiętego żądnego skryptu tak więc nigdy nic się z nią nie stanie...
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

Coby był kompromis powiedzmy ze sa 2 rodzaje takich bajerkow ;)

1. zapomniane/porzucene pomysły
2. ot takie pipsztyki coby popatrzec hehe



co prawda jak narazie gra, ktora konczyli w pospiechu i ocieka nieskonczonymi rzeczami to kotor 2 ;p - tam centralnie widac ze przyjechał Lucas i powiedzał "Panowie gra ma byc za tydzień na półkach, róbcie co chcecie albo kasiory nie bedzie" ;) no i zrobili ;D
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Oj taaak.... Liga ścigaczy, możliwość ich tuningu, kilkadziesiąt opcji dialogowych prowadzących do innych konkluzji i sytuacji, a które nigdy nie były dalej kontynuowane, to tylko część niewielka z tego co nie skończono w KotOR 2. W F2 jest też kilka takich sytuacji, ale to raczej nie wynikało z czasu goniącego twórców, a zarzucania danych pomysłów na rzecz innych.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Nathaniel

Post autor: Nathaniel »

Niestety tak... ale na szczęście istnieje polska scena FO która robi ciekawe mody :)
Awatar użytkownika
theodolit
Kupo!
Kupo!
Posty: 156
Rejestracja: pn 02 paź, 2006 12:00

Post autor: theodolit »

Nathaniel pisze:Niestety tak... ale na szczęście istnieje polska scena FO która robi ciekawe mody :)
taa zwłaszcza Gizka Team i ich restoration mod - ktory moze w koncu sie pojawi - pewnie jeszcze jakies 4-5 miesiecyu - alr to chyba trzeba offtop konczyc - albo sobie kotorowy topic zronic ;D hehe (zpipecujmy konsolowe forum ;D)
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

i pod moją nieobecność tyllle postów, nie mam nawet czasu ich czytnąć :( Ale grunt, że topic o Falloucie się ślicznie rozwinął ;D
Nathaniel

Post autor: Nathaniel »

Siem rozwinął bo ja go rozpocząłem ;)
Davron

Post autor: Davron »

Oh, maine got!
czuje się jak w domu... Fallu och Fallu mój, chlip, chlip.
JNagle smutno mi się zrobiło....
Niech mnie ktoś pocieeeeeeeeeszy... < czeka chwilę> Nie?! To, nie! Ide sam.. <idzie do Nowego Reno zabawić się w Kociej Łapce>
Harold Zolter

Post autor: Harold Zolter »

Z moich ulubionych :

F1

Kod: Zaznacz cały

Salon z "używanymi" samochodami oraz ojciec i syn łowiący ryby nad brzegiem morza ;-&#41;
A teraz pytanie co do F2:

W lokacji Toxic Caverns jest taka winda na końcu korytarza . Czy da się ją uruchomić?


BTW:
Jeszcze co do F1: Jakie mieliście zakończenia?

Bo np. moje:

Kod: Zaznacz cały

W jednym ludzie z Shady Sands zakładają Republikę Południowej Kalifornii a w drugim było pokazone że to BoS ją stworzyło a SS zostało zniszcznone przez armię mutantów

Cenię sobie jeszcze Fallouta za to że w nim wręcz NALEŻY rozglądać się za dokumentami czy data dyskami - naprawdę duużo można się dowiedzieć np.

Kod: Zaznacz cały

Że The Glow i baza mutantów są ze sobą naprawdę mocno powiązane , albo można znaleźć pamiętnik mastera.
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Harold Zolter pisze:W lokacji Toxic Caverns jest taka winda na końcu korytarza . Czy da się ją uruchomić?
Jasne że się da. Musisz mieć wysokie Repair, żeby naprawić generator, wysokie Lockpick i najlepiej Electronic Lockpick Mk. II żeby drzwi otworzyć widny - na dole czeka sporo amunicji do karabinu Gauss'a, Bozar'a, baterie do broni energetycznej, kilka innych rzeczy (w tym jedna baaardzo dobra) i robot bojowy jak z Sierra Army Depot.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Davron

Post autor: Davron »

Tja, ale po co to komu na koncu gry...
ODPOWIEDZ

Wróć do „RPG”