saga Fallout
Moderator: Moderatorzy
Grzybek Z Octu pisze:Dzięki Cierń, przy następnej okazji zabawię w kasynie NCR.
Teraz będę traktował Cię jako wszechwiedzącego, dlatego zapytam o coś jeszcze. W F1, lokacja Catherdal, przy schodach na piętro widzimy za oknem pieska imieniem Sasha, wiernie czekającego na swego pana. Intryguje mnie to. Nie mogę z psem pogadać, bo nie ma tam dojścia i zastanawiam się, po jaką cholerę twrócy gry tego psa tam umieścili. Any ideas?
a miałem fantacjei wygooglowealem
zThe dog standing behind the cathedral is Interplay veteran Vince DeNardo's dog Sasha doing a cameo. There's no way to get there.
http://user.tninet.se/~jyg699a/fallout.html
wiec chyba strone cycowana wczesniej

pozdrawiam
Pioterk
Dlaczego zapomniana ?Nathaniel pisze:Nio to kolejna rzecz pozostawiona przez panów projektantów i całkowicie zapomniana... Czemu tyle tego jest tak dużo?
Mysle ze to jest tak jak rezyser pojawiajacy sie w swoim filmie jako statysta ...
Ot taki smaczek dla wtajemniczonych - bez wiekszego znaczenia
to tak jak w grach online adminie potrafia nazywac porty/miasta moby imionami zasłużonych graczy itp
bajer i juz

Nie, programiści tą jak i wiele innych rzeczy pewnie mieli na coś pomysł i odłożyli go na później. Przykład:
F2: Jaskinie Klamath, poziom gdzie jest szczurzy bóg jest podpora z którą możesz coś zrobić.
Ale wbrew pozorom nie... nie ma do niej podpiętego żądnego skryptu tak więc nigdy nic się z nią nie stanie...
F2: Jaskinie Klamath, poziom gdzie jest szczurzy bóg jest podpora z którą możesz coś zrobić.
Ale wbrew pozorom nie... nie ma do niej podpiętego żądnego skryptu tak więc nigdy nic się z nią nie stanie...
Coby był kompromis powiedzmy ze sa 2 rodzaje takich bajerkow 
1. zapomniane/porzucene pomysły
2. ot takie pipsztyki coby popatrzec hehe
co prawda jak narazie gra, ktora konczyli w pospiechu i ocieka nieskonczonymi rzeczami to kotor 2 ;p - tam centralnie widac ze przyjechał Lucas i powiedzał "Panowie gra ma byc za tydzień na półkach, róbcie co chcecie albo kasiory nie bedzie"
no i zrobili ;D

1. zapomniane/porzucene pomysły
2. ot takie pipsztyki coby popatrzec hehe
co prawda jak narazie gra, ktora konczyli w pospiechu i ocieka nieskonczonymi rzeczami to kotor 2 ;p - tam centralnie widac ze przyjechał Lucas i powiedzał "Panowie gra ma byc za tydzień na półkach, róbcie co chcecie albo kasiory nie bedzie"

Oj taaak.... Liga ścigaczy, możliwość ich tuningu, kilkadziesiąt opcji dialogowych prowadzących do innych konkluzji i sytuacji, a które nigdy nie były dalej kontynuowane, to tylko część niewielka z tego co nie skończono w KotOR 2. W F2 jest też kilka takich sytuacji, ale to raczej nie wynikało z czasu goniącego twórców, a zarzucania danych pomysłów na rzecz innych.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
taa zwłaszcza Gizka Team i ich restoration mod - ktory moze w koncu sie pojawi - pewnie jeszcze jakies 4-5 miesiecyu - alr to chyba trzeba offtop konczyc - albo sobie kotorowy topic zronic ;D hehe (zpipecujmy konsolowe forum ;D)Nathaniel pisze:Niestety tak... ale na szczęście istnieje polska scena FO która robi ciekawe mody
- King VERMIN!
- Cactuar
- Posty: 479
- Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43
Z moich ulubionych :
F1
A teraz pytanie co do F2:
W lokacji Toxic Caverns jest taka winda na końcu korytarza . Czy da się ją uruchomić?
BTW:
Jeszcze co do F1: Jakie mieliście zakończenia?
Bo np. moje:
Cenię sobie jeszcze Fallouta za to że w nim wręcz NALEŻY rozglądać się za dokumentami czy data dyskami - naprawdę duużo można się dowiedzieć np.
F1
Kod: Zaznacz cały
Salon z "używanymi" samochodami oraz ojciec i syn łowiący ryby nad brzegiem morza ;-)
W lokacji Toxic Caverns jest taka winda na końcu korytarza . Czy da się ją uruchomić?
BTW:
Jeszcze co do F1: Jakie mieliście zakończenia?
Bo np. moje:
Kod: Zaznacz cały
W jednym ludzie z Shady Sands zakładają Republikę Południowej Kalifornii a w drugim było pokazone że to BoS ją stworzyło a SS zostało zniszcznone przez armię mutantów
Cenię sobie jeszcze Fallouta za to że w nim wręcz NALEŻY rozglądać się za dokumentami czy data dyskami - naprawdę duużo można się dowiedzieć np.
Kod: Zaznacz cały
Że The Glow i baza mutantów są ze sobą naprawdę mocno powiązane , albo można znaleźć pamiętnik mastera.
Jasne że się da. Musisz mieć wysokie Repair, żeby naprawić generator, wysokie Lockpick i najlepiej Electronic Lockpick Mk. II żeby drzwi otworzyć widny - na dole czeka sporo amunicji do karabinu Gauss'a, Bozar'a, baterie do broni energetycznej, kilka innych rzeczy (w tym jedna baaardzo dobra) i robot bojowy jak z Sierra Army Depot.Harold Zolter pisze:W lokacji Toxic Caverns jest taka winda na końcu korytarza . Czy da się ją uruchomić?
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...