![n :573:](./images/smilies/573.gif)
Kimahri pisze:Macalania byla przyjemna
Moderator: Moderatorzy
o nie, Bevelle, sam nie wiem jak to zrobiłem, nie wiedziałem o co chodzi jakby, po prostu od podestu do podestu i jakos wyszło, teraz już wiem jak to wygląda, ale dalej wydaje mi się jakieś pokręcone.Gveir pisze:Bevelle przyszło to samo z siebie
Gveir pisze:Macalania jeszcze była świetna, ale bez opisu się niestety nie obszedłem.
KE?Yunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
ja chcesz sobie przy FFX pogłówkować to możesz np sama wymyślać taktyki na Dark Aeon'yYunalesca pisze:fajnalu za mało zadań logicznych
Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisuPiter pisze:prawie godzinę tam chyba siedziałem! Spróbowałem wszystkich możliwych sposobów, gdyby nie klimat, to bym 20min nie wytrzymał. Koniec końców bez opisu ani żadnej pomocy z zewnątrz!![]()
Eee... dwa razy przeszedłem X-2 a jakoś tego nie pamiętam... Skąd inąd, Bevelle wcale nie jest skomplikowane. Za pierwszym razem zaliczyłem, było po prostu banalnie, jedyne co mogło namącić, to przestrzeń poukładana w pseudopziomy o zróżnicowanym położeniu w przestrzeni, które tak naprawdę cały czas niemal były ułożone w 2D... ProściznaYunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
A FF to przypadkiem nie jRPG, a nie stricte PC przygodówka?Yunalesca pisze:zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych
tru, tru..Mnie tam to frustrowało, zwłaszcza te powolne animacje wkładania sfer. -.-
ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nieGveir pisze:Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisu![]()
Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nie
O, prawda... I tak plastycznie przedstawione, że po prostu niemal czuje się zimno tego miejsca - design jest mistrzowski, ale zagadka IMO porąbana.Nemesis pisze:Wizualnie bardzo mi się Macalania podoba. Moje ukochane błękity i biel i pomysł ze znikajacym przejściem...miodzio.
uh-huhGveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
a) żeby było urozmaiceniePiter pisze:uh-huhGveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
a tak właściwie to po co to tam wcisnęli?