Kimahri pisze:Macalania byla przyjemna
Cloister of Trials
Moderator: Moderatorzy
Mnie najbardziej podobala sie w Macalani, do szalu doprowadzala w Zanarkand, natomiast najwiecej czasu zabrala mi ta w Besaid a to dlatego, ze nie zabralem z niej Destrucion Sphere wiec jak juz sie tam wybrałem to czekala mnie bitwa z Dark Aeonem (sic!) i zeby nie pomoc Jojimbo to chyba bym tam nadal nie mogl sie dostac.
o nie, Bevelle, sam nie wiem jak to zrobiłem, nie wiedziałem o co chodzi jakby, po prostu od podestu do podestu i jakos wyszło, teraz już wiem jak to wygląda, ale dalej wydaje mi się jakieś pokręcone.Gveir pisze:Bevelle przyszło to samo z siebie
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
Ba, niezaprzeczalnie masz rację, ale serio - Bevelle przeszedłem z marszu, od raz, z Destruction Sphere a gdzie indziej bywały srogie kłopociki. Poza tym, lubię tego typu labirynty, znacznie bardziej mi pasowało Bevelle do rozwiązania niż każdy inny, zwłaszcza Zanarkand. No i Macalania jeszcze była świetna, ale bez opisu się niestety nie obszedłem.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Gveir pisze:Macalania jeszcze była świetna, ale bez opisu się niestety nie obszedłem.
prawie godzinę tam chyba siedziałem! Spróbowałem wszystkich możliwych sposobów, gdyby nie klimat, to bym 20min nie wytrzymał. Koniec końców bez opisu ani żadnej pomocy z zewnątrz!
jea
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
macalania - miła, przyjemnie sie ja przechodziło
bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych tylko takie beznadziejne minigierki , no ale blic bol : D jest zajefajny
bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych tylko takie beznadziejne minigierki , no ale blic bol : D jest zajefajny
KE?Yunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
ja chcesz sobie przy FFX pogłówkować to możesz np sama wymyślać taktyki na Dark Aeon'yYunalesca pisze:fajnalu za mało zadań logicznych
Cloister of Trials jako zadanie logiczne dobrze odpręża, można odpocząć od potworów i innych badziew. spokojnie bez pośpiechu.. układasz sobie kolorowe kamyczki na podestach, czy jest coś bardziej odprężającego?
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisuPiter pisze:prawie godzinę tam chyba siedziałem! Spróbowałem wszystkich możliwych sposobów, gdyby nie klimat, to bym 20min nie wytrzymał. Koniec końców bez opisu ani żadnej pomocy z zewnątrz!
Eee... dwa razy przeszedłem X-2 a jakoś tego nie pamiętam... Skąd inąd, Bevelle wcale nie jest skomplikowane. Za pierwszym razem zaliczyłem, było po prostu banalnie, jedyne co mogło namącić, to przestrzeń poukładana w pseudopziomy o zróżnicowanym położeniu w przestrzeni, które tak naprawdę cały czas niemal były ułożone w 2D... ProściznaYunalesca pisze:bevelle - skomplikowana ale jak się zagra w 10-2 to jest o wiele łatwiej bo tam jest to pokazane z innej perspektywy
A FF to przypadkiem nie jRPG, a nie stricte PC przygodówka? Tyle ile jest, starczy.Yunalesca pisze:zanarkand - zawsze byłam wielką fanką tetrisa i ten pomysł mi sie bardzo podoba ale ogólnie w fajnalu za mało zadań logicznych
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
tru, tru..Mnie tam to frustrowało, zwłaszcza te powolne animacje wkładania sfer. -.-
ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nieGveir pisze:Dodajmy, że to jedyny moment, w jakim skorzystałem z opisu
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Macalania to pryszcz. Podobało mi się, ze przechodziło się ją, żeby uciec, a nie żeby dostać się do środka. Bevelle za 1wszym razem bez opisu bym nie przeszła... i Djose >.< Potem juz nie potrzebowałam. Wizualnie bardzo mi się Macalania podoba. Moje ukochane błękity i biel i pomysł ze znikajacym przejściem...miodzio. Oh Zanarkandzie tetrisowy, jaka Ty mi miłą zabawę sprawiłeś
Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...ja sobie po prostu przypomniałem moje przechodzenie Macalanii, właściwie to niewiem czy lepiej nie było by skorzystać z opisu...eeee nie
O, prawda... I tak plastycznie przedstawione, że po prostu niemal czuje się zimno tego miejsca - design jest mistrzowski, ale zagadka IMO porąbana.Nemesis pisze:Wizualnie bardzo mi się Macalania podoba. Moje ukochane błękity i biel i pomysł ze znikajacym przejściem...miodzio.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
uh-huhGveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
a tak właściwie to po co to tam wcisnęli?
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
a) żeby było urozmaiceniePiter pisze:uh-huhGveir pisze:Było, nie będę się męczył z zagadkami, które mnie wnerwiają, serio - z wszystkich rzeczy, w grach, najbardziej nie lubię zagadek...
a tak właściwie to po co to tam wcisnęli?
b) żeby przedłużyć czas gry
c) bo niektórzy lubią zagadki
i można tak w nieskończoność, ja mam podobne zdanie jak Gveir, więc nic z w/w do mnie nie trafia ;]