Potwory w FF - najsilniejsze, najdziwniejsze i reszta
Moderator: Moderatorzy
Siła Dragon Breath zależy od tego ile HP stracił przeciwnik i oblicza się ją z następującego wzoru:
Siał Dragon Breath = MAX HP - Aktualne HP (przy czym obrażenia nie będą większe niż 9999)
Podsumowywując: jeśli przeciwnik straci 4000 HP, to Dragon Breath zabierze mu 4000 HP, jesli natomiast stracił 9999 HP lub więcej, to DB zabierze 9999 HP
Siał Dragon Breath = MAX HP - Aktualne HP (przy czym obrażenia nie będą większe niż 9999)
Podsumowywując: jeśli przeciwnik straci 4000 HP, to Dragon Breath zabierze mu 4000 HP, jesli natomiast stracił 9999 HP lub więcej, to DB zabierze 9999 HP
Dzięki i ode mnie. Też nie wiedziałem :D .Mischi pisze:Siła Dragon Breath zależy od tego ile HP stracił przeciwnik i oblicza się ją z następującego wzoru:
Siał Dragon Breath = MAX HP - Aktualne HP (przy czym obrażenia nie będą większe niż 9999)
Podsumowywując: jeśli przeciwnik straci 4000 HP, to Dragon Breath zabierze mu 4000 HP, jesli natomiast stracił 9999 HP lub więcej, to DB zabierze 9999 HP
HP: 40000 - 50000
Brak wrażliwości elementarnej.
Odporny na Poison (aczkolwiek nie jestem tego pewien)
Podatny na status Stop (nie zawsze trafia, trzeba próbowac do skutku)
Ataki: Everyone's Grudge (do 5000 obrażeń na jednego), atak nożem po zbliżeniu się na odpowiednią odległość (zabija od razu - zabezpiecz się nakładajac Enemy Skill Death Force, lub nosząc Safety Bit, ewentualnie kombinację materii Destruct+Added Effect w pancerzu)
Steal: Elixir
Otrzymasz po walce: Megalixir (nie zawsze)
Morph: Ribbon
To chyba wszystko
Brak wrażliwości elementarnej.
Odporny na Poison (aczkolwiek nie jestem tego pewien)
Podatny na status Stop (nie zawsze trafia, trzeba próbowac do skutku)
Ataki: Everyone's Grudge (do 5000 obrażeń na jednego), atak nożem po zbliżeniu się na odpowiednią odległość (zabija od razu - zabezpiecz się nakładajac Enemy Skill Death Force, lub nosząc Safety Bit, ewentualnie kombinację materii Destruct+Added Effect w pancerzu)
Steal: Elixir
Otrzymasz po walce: Megalixir (nie zawsze)
Morph: Ribbon
To chyba wszystko
Bynajmniej :]O rozkoszowanie się kwintesencją płynącą z tej skądinąd prostej gry?
Bardziej serio- chodzi o to, żeby z czystym sumieniem udowodnić sobie, że dałeś radę i żaden potworek nie stanie Ci na drodze. Uh, może to tylko moje zdanie, ale Death/ Odin są dla tych, którzy nie radzą sobie w bitwie. Zresztą dlaczego powstają opisy "jak pokonać Omegę w FF8", skoro wystarczyłoby napisać "W czasie limitu Selphii otwórz pokrywę konsoli i znajdź czar The End"

No i przede wszystkim- o to, żeby ta właśnie skądinąd prosta gra nie była aż tak prosta.