Chodziło mi głównie o siłę uderzenia. Wiadomo, że Lionheart u Squalla to bardzo duży kop, ale wynika to właśnie z ulepszenia Limitu. Pozostałe postacie dostają właściwie jedynie bonus do STR, który jest niespecjalnie wielki - o ile pamiętam, jakieś 15-20 punktów względem najsłabszej broni podstawowej. Podłączenie 100x Meteor daje bodajże 70 punktów STR. Ba, nawet Flare to już +50. Może gdy gra się np. No Magic Junction, to każdy punkcik siły ma znaczenie, ale przy normalnym podpinaniu magii pod statystyki szkoda zachodu

Jak wyżej, Lionheart to wyjątek.
Jeszcze kwestia Ultimy - jeśli zniszczysz Weapona, dostajesz za darmo 100 Ultima Stones. Przerobić na Ultimę i jedna z postaci dostaje 100 siły. Dorzucamy Ability Str+60% (Bahamut), atakujemy Ultimecję, rzucamy na mocarza Haste + Berserk i idziemy na kawę. No, może jeszcze jakaś szybka postać do rzucania Triple Cura/Curaga od czasu do czasu.
edit:
Ktoś wspomniał o Limicie Zella - dodatkowe ciosy są kompletnie niepotrzebne. Sekwencje są tak ustawione, że zawsze po Booya jest dostępny Heel Drop i odwrotnie. Klepiemy na przemian góra dół - prawo lewo - góra dół - prawo lewo - góra dół... dobrze wyprowadzone combo Zella potrafi poczynić szkody niewiele mniejsze niż Squall z Lionheartem (który pojawia się albo i nie).