Cloister of Trials
Moderator: Moderatorzy
Racja apple, Cloisters w formie zagadek są po to, żeby było jakieś urozmaicenie i zróżnicowany gameplay, ale serio - do mnie to nie trafia, na poważnie nie cierpię zagadek, zwłaszcza logicznych, chociaż zawsze sam je rozwiązuje, bez opisu, chyba że utknę na amen.
*ręka w górze* W sumie... to nie chodzi czy są to zagadki, czy co innego, bo zależy to od formy zagadki jeszcze. Widzisz, nie lubię zagadek, ale np. Bevelle bardzo mi się podobało i przeszedłem je z marszu, Macalania też, ale tu już był potrzebny opis, no i Zanarkand którego nie mogę znieść. A każdemu podobały się różne Cloisters i miał z nimi różne kłopoty - zależnie od preferencji. Więc IMO jeśli zrezygnowaliby z zagadek, musieli by wrzucić coś zupełnie innego.Piter pisze:dobra, ręka do góry Ci, którzy woleliby zobaczyć Cloister of Trials w innej formie niż łamigłówko-zagadka!
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
hmmm...
takim typowym "zestwaem" Cloister'ów to Besaid, Kilika, Djose i Macalania a Bevelle było czymś innym
Gvier a jakby wszystkie Cloistery były jak Bevelle? bo dla mnie właściwie trzy pierwsze były monotonne i w Djose już miałem dość, Macalania była troche ciekawsza bo trudniejsza, ale chodzi mi o to, że od momentu Bevelle był taki "podmuch świeżości" jeszcze potem tetrisowy Zanarkand było ciekawiej i jakby każdy Cloister był inny i na innej zasadzie mogłoby być lepiej...
albo kilka sposobów ich przejścia, O!...
takim typowym "zestwaem" Cloister'ów to Besaid, Kilika, Djose i Macalania a Bevelle było czymś innym
Gvier a jakby wszystkie Cloistery były jak Bevelle? bo dla mnie właściwie trzy pierwsze były monotonne i w Djose już miałem dość, Macalania była troche ciekawsza bo trudniejsza, ale chodzi mi o to, że od momentu Bevelle był taki "podmuch świeżości" jeszcze potem tetrisowy Zanarkand było ciekawiej i jakby każdy Cloister był inny i na innej zasadzie mogłoby być lepiej...
albo kilka sposobów ich przejścia, O!...
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
O właśnie, gdyby wszystkie były takie jak Bevelle na pewno bym się nie obraził, bo tego typu zagadki bardzo lubię. Cóż, przydałaby się większa różnorodność, a tak po prawdzie większość jest taka sama, a tylko kilka jest różnych i wkrada się monotonność.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
lepiej nieGveir pisze:O właśnie, gdyby wszystkie były takie jak Bevelle
no wiesz, każdy bardziej rozbudowany ale równie nudny [pierwsze trzt oczywiście]Gveir pisze:a tak po prawdzie większość jest taka sama
wkrada? włazi z hukiem i wyważa drzwiwkrada się
"Wstąp do armii, zwiedzaj świat, spotykaj interesujących ludzi i zabijaj ich."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
"Wybieramy sobie przyjaciół, wybieramy wrogów, ale Bóg daje nam sąsiadów."
-
- Kupo!
- Posty: 41
- Rejestracja: pt 09 mar, 2007 18:49
A mnie najbardziej podobało się w [shadow=blue]Macalania[/shadow]!! Te pomieszczenia były oryginalne uns. A najbardziej wkurzył mnie [shadow=white]Djose[/shadow]!! chyba 2 godziny spędziłem na tym żeby się szczić że ten pidestał trzeba wepchnąć w te pioruny Na drugim miejscu jest u mnie [shadow=indigo]Bevelle[/shadow] i to dla tego że tam chyba w jedynej świątyni trzeba było znaleźć DS (-sory ale nie wiem jak można było to pominąć - niktórzy pomineli) [shadow=red]Besaid[/shadow] był nudny, [shadow=orange]Kilika[/shadow] już lepszy, ale najbardziej irytujący dla mnie był [shadow=green]Zanarkand[/shadow] nienawidze Tetrisa!!! I to właśnie tam pominołem pierwszy skarb i tak to własie trafiłem na k-ff.com i dzięki za pomoc
Imho najlepszy CoT (Kot xD) to był w Zarnakan , moze dlatego tak sadze bo jestem przywiazany duchowo do tetrisa , a poza tym fajny jest wynik wykonania "labiryntu" (co jak co ale ja ta walke lubie). Tylko bylo wedlug mnie zbytnio ulatwione ze mozna bylo w kazdym momencie podejsc do monitoru i zobaczyc gdzie sa odpowiednie klocki (ja dopiero w polowie zorientowalem się ze to jest , wczesniej wykonywalem to bez tego i nie sprawialo mi to większych trudności).
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Więcej takich postów, a wylądujesz z 3 warningami (minimum) przed Wielkanocą. ARGUMENTY! I dodawaj ŚWIĘTE "moim zdaniem". Wróżę Ci marna przyszłość.Guiki pisze:Najlepsza swiatynia jest w Bevelle.
a) Takie pytania do działu HELP oznaczonego na niebiesko do tematu o FFX.Guiki pisze:Gdzie jest skarb w Zanarkand?
b) Wysil się i przeczytaj opis przejścia.
c) Tak, wiem, ze jesteś leniem, więc jak nie chce Ci się czytać opisu przejścia - przeczytaj ten temat lub/i HELPa. Powodzenia.
Mi najbardziej się podobał Zanarkand. Nie był za bardzo trudny (chociaż to może i wada), no i przede wszystkim ciekawie zrobiony - nie takie wciskanie kulek. Ten w Macalanii też niczego sobie.
Za najgorszy uważam ten w Bevelle. Wszystko byłoby fajnie (nawet destruction sphere podana jak na tacy), tylko gdyby nie ta platforma. Nie dość, że posuwała się z prędkością przesuwania się lodowców (przynajmniej odniosłem takie wrażenie), to jeszcze jak się wcisnęło nie tam, lub za późno, trzeba było jeszcze raz nią latać, albo wracać, żeby poprawnie skręcić
Za najgorszy uważam ten w Bevelle. Wszystko byłoby fajnie (nawet destruction sphere podana jak na tacy), tylko gdyby nie ta platforma. Nie dość, że posuwała się z prędkością przesuwania się lodowców (przynajmniej odniosłem takie wrażenie), to jeszcze jak się wcisnęło nie tam, lub za późno, trzeba było jeszcze raz nią latać, albo wracać, żeby poprawnie skręcić