
saga Fallout
Moderator: Moderatorzy
CAWS'a używałem w tamtej chwili, o której mówiłem
Potem tylko Bozar i Pancor Jackhammer, bo Gauss leciał do Cassidy'ego. A amunicję do Vindicator'a oszczędzałem na Enclave, bo Bozar ma małe przebicie pancerza, a Vindicator potężne, co pozwalało ładnie kosić zakutych w zbroje i Frank'a. A animacja wyrwania dziury w boku wroga i urwania ręki jest genialna. Ale i tak nic nie przebije critical'a na Alien'y - tego z potężnym wybuchem tkanki i rozerwaniem paskudnika do połowy ^^

We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Walę innym pytaniem, tym razem natury technicznej. Chodzi o to, że po jakimś czasie gry w F1 kolor biały "znika", znaczy wkleja się zamiast niego masa innych kolorów. Na początku niezbyt mi to przeszkadzało, bo wystarczyło zrestartować grę aby kolory wróciły do normy, ale teraz czasem po tym wszystkie kolorki zmieniają się na negatyw (uwierzcie mi, oczy bolą od tego po kilku sekundach) a zmiana białego trafia się czasem nawet tuż po włączeniu gry.
Windows XP, niestety.

The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Niestety, to XP, nic nie poradzisz na niektórych konfiguracjach programowo - sprzętowych. Zmniejszyć problem może ustawienie kompatybilności na Win 98 we właściwościach skrótu, albo poszukanie patch'a, co i tak może niewiele dać. Zostaje restartowanie gry za każdym razem, kiedy pojawi się problem.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
- Grzybek Z Octu
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
- Lokalizacja: Z nasienia
Taa, ja wiem, ale powiedz jak rozróżniasz na pierwszy rzut oka twoją paczkę?? Wiem, że można po broniach, np. Sulika na .226 i widać jednoręczną armatę, ale jak Cassidy'emu i Vicowi dasz karabin Gaussa to ni cholery...
Ja tam wolę oryginalnie.Spasionego Vica, lysego kozaka Cassidy'ego, malego dzikuska Sulika, bialego Lenny'ego, zieloniutkiego Marcusa, moją żonkę i dogmeata.
Trochę się ich anzbierao, ale w końcu w kupie sila!!! :D
A przy okazji latek zo spróbujcie moda dzięki któremu będzieice mogli miec dzieci :D
Ja tam wolę oryginalnie.Spasionego Vica, lysego kozaka Cassidy'ego, malego dzikuska Sulika, bialego Lenny'ego, zieloniutkiego Marcusa, moją żonkę i dogmeata.
Trochę się ich anzbierao, ale w końcu w kupie sila!!! :D
A przy okazji latek zo spróbujcie moda dzięki któremu będzieice mogli miec dzieci :D
- Grzybek Z Octu
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
- Lokalizacja: Z nasienia
Who the hell is Pipes?Fallout w okienku tekstowym u Ciernia pisze:You see: Pipes

A tak na serio..nigdy nie bawiłem się w mody, może powinienem zacząć.
PS. A propos NPCów - ja tam wolę zawsze ratować świat sam.
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
No niby tak... Ale te postacie są tak fajne i ciekawe, że jakoś nigdy nie mogę się oprzeć przed wzięciem ich do szkoły. I tak więc zawsze jest Sulik, Cassidy, Marcus, Goris, Vic i cybernetyczny piesek jeszcze czasami. Jakoś tak bardziej klimatycznie jest grać taką całą gromadą IMO.Grzybek Z Octu pisze:S. A propos NPCów - ja tam wolę zawsze ratować świat sam.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
- Grzybek Z Octu
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
- Lokalizacja: Z nasienia
Mam do was pytanie, na które sam nie potrafię znaleźć odpowiedzi.
Otóż w NCR rezyduje w pokoju ze stołem do gier hazardowych pewien jegomość, z którym można porozmawiać jeno przez dziurkę od klucza. Drzwi nie da się otworzyć ani rozwalić w żaden znany mi sposób, a questa od tego typka (lub innego, który jest z tym panem związany). Nie dostałem. Czy ktos wie o co tu chodzi?
Otóż w NCR rezyduje w pokoju ze stołem do gier hazardowych pewien jegomość, z którym można porozmawiać jeno przez dziurkę od klucza. Drzwi nie da się otworzyć ani rozwalić w żaden znany mi sposób, a questa od tego typka (lub innego, który jest z tym panem związany). Nie dostałem. Czy ktos wie o co tu chodzi?
Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !
To ma związek z % Speech i Gambling. Jak odpowiednio pogadamy z handlarzem bronią, to uda nam się z niego wyciągnąć, że w pomieszczeniu za nim jest nielegalny salon hazardowy... ot tyle. Wtedy podaje nam on hasło do drzwi i możemy wejść... zaraz jeszcze to sprawdzę, czy się nie mylę Grzybku 
EDIT
Tak jest. Wtedy jak gadasz z Duppo, to po wybraniu "-work" oprócz 2 możliwości pojawia się trzecia "-yeah, yeah... Is there any other way to make a quick buck in town?" Wtedy jeszce trzeba mou zapłącić za informację... i podaje nam hasło (GANG PROBLEM LIMB
) Btw. to Gambling jest potrzebny, by uzyskać tą informację na około 100 % (bądź więcej)

EDIT
Tak jest. Wtedy jak gadasz z Duppo, to po wybraniu "-work" oprócz 2 możliwości pojawia się trzecia "-yeah, yeah... Is there any other way to make a quick buck in town?" Wtedy jeszce trzeba mou zapłącić za informację... i podaje nam hasło (GANG PROBLEM LIMB

"We carry death out of the village!"
No i według CD-A i przeglądu sieci Fallout Online (MMORPG) zaczyna nabierać kształtów i jest planowany na wydanie w... 2010 roku -_-" Nie ma co, o grze mówili już dobre 5 lat temu i widać jak to wszystko wyszło. Oby tylko wyszło to na zdrowie Pustkowiom, tak jak 10 lat produkcji World Of Warcraft.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
- Grzybek Z Octu
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 04 sie, 2006 23:04
- Lokalizacja: Z nasienia
Dzięki Cierń, przy następnej okazji zabawię w kasynie NCR.
Teraz będę traktował Cię jako wszechwiedzącego, dlatego zapytam o coś jeszcze. W F1, lokacja Catherdal, przy schodach na piętro widzimy za oknem pieska imieniem Sasha, wiernie czekającego na swego pana. Intryguje mnie to. Nie mogę z psem pogadać, bo nie ma tam dojścia i zastanawiam się, po jaką cholerę twrócy gry tego psa tam umieścili. Any ideas?
Teraz będę traktował Cię jako wszechwiedzącego, dlatego zapytam o coś jeszcze. W F1, lokacja Catherdal, przy schodach na piętro widzimy za oknem pieska imieniem Sasha, wiernie czekającego na swego pana. Intryguje mnie to. Nie mogę z psem pogadać, bo nie ma tam dojścia i zastanawiam się, po jaką cholerę twrócy gry tego psa tam umieścili. Any ideas?

Frankly my dear...I don't give a damn (because you haven't brushed your pubic hair for months) !