Final Fantasy XII
Moderator: Moderatorzy
Gram dzień i noc...... Masakra !!!!
To wciąga jak nie wiem co ! POWINNI TEGO ZAKAZAĆ !!!!
Mam już zrobioną siatkę z licencjami dla wszystkich , ale kiepsko stoję z gambitami. Wie ktoś może gdzie można zdobyć gambita ze statusem poison dla drużyny? Jeśli mam coś doradzić to proponuję dobrze zająć się gambitami - to jest klucz do tego by być naprawdę mocnym. Poza tym szybko postarajcie się o 6 amuletów podwajających pkt. licencji i 3 amulety podwajające pkt. exp. Przy dobrym ułożeniu gambitów można sobie chodzić i wchodzić gdzie się chce. Ciężko być zabitym. W drużynie z trzech osób zawsze mam osobę strzelającą z kuszy bądź łuku. Ona też najczęściej leczy w trakcie walki. Ogólnie niesamowita gra! A worki pod oczami mam wielkości arbuza !
To wciąga jak nie wiem co ! POWINNI TEGO ZAKAZAĆ !!!!
Mam już zrobioną siatkę z licencjami dla wszystkich , ale kiepsko stoję z gambitami. Wie ktoś może gdzie można zdobyć gambita ze statusem poison dla drużyny? Jeśli mam coś doradzić to proponuję dobrze zająć się gambitami - to jest klucz do tego by być naprawdę mocnym. Poza tym szybko postarajcie się o 6 amuletów podwajających pkt. licencji i 3 amulety podwajające pkt. exp. Przy dobrym ułożeniu gambitów można sobie chodzić i wchodzić gdzie się chce. Ciężko być zabitym. W drużynie z trzech osób zawsze mam osobę strzelającą z kuszy bądź łuku. Ona też najczęściej leczy w trakcie walki. Ogólnie niesamowita gra! A worki pod oczami mam wielkości arbuza !
Heh. wiem o czym mowiszkendo pisze:Gram dzień i noc...... Masakra !!!!
To wciąga jak nie wiem co ! POWINNI TEGO ZAKAZAĆ !!!!
Mam już zrobioną siatkę z licencjami dla wszystkich , ale kiepsko stoję z gambitami. Wie ktoś może gdzie można zdobyć gambita ze statusem poison dla drużyny? Jeśli mam coś doradzić to proponuję dobrze zająć się gambitami - to jest klucz do tego by być naprawdę mocnym. Poza tym szybko postarajcie się o 6 amuletów podwajających pkt. licencji i 3 amulety podwajające pkt. exp. Przy dobrym ułożeniu gambitów można sobie chodzić i wchodzić gdzie się chce. Ciężko być zabitym. W drużynie z trzech osób zawsze mam osobę strzelającą z kuszy bądź łuku. Ona też najczęściej leczy w trakcie walki. Ogólnie niesamowita gra! A worki pod oczami mam wielkości arbuza !

Uwazam ze panowie ze square enix postarali sie i to bardzo, jezeli chodzi o XII
N: ARGUMENTY! Czy ja naprawdę za dużo wymagam? -_-'
Widocznie tak, skoro ich nie podalem.
Ostatnio zmieniony sob 04 lis, 2006 20:50 przez Viader, łącznie zmieniany 3 razy.
The path the angels descend upon.
The path of great winds.
The Grand Stream.
The path of great winds.
The Grand Stream.
Witam,
Mam problem z przejsciem pewnej misji w FFXII
przepraszam za offtop ale widze ze tutaj wiecej ludzi zaglada niz w temacie jak przejsc HELP!:P
Problem polega z przekladnia w misji w ktorej pokonalem takiego wielkiego miska:P
Chcialem wejsc do takeij swiatyni ale niechcieli mnei wpuscic wiec musialem isc po pozwolenie. Wszedlem do swiatyni i jest taka przekladnia. Jak ja przelacze to pokazuje sie kilka zombie. Sa dwoje drzwi ktore sa zamkniete. a jak wcisne X na przekladni i wcisne zeby przeczytal pisze takie cos
"Pedestal of the Down"
"The words Seem to have Been left by king Roithall"
"Treaty-Seeker, Relietteld this pedestal elybrave"
cos w tym stylu
jesli tkos wie jak to przejsc neich odpisze na moj post albo skontaktuje sie ze mna
GG:3266449
Pozdrawiam
Mam problem z przejsciem pewnej misji w FFXII
przepraszam za offtop ale widze ze tutaj wiecej ludzi zaglada niz w temacie jak przejsc HELP!:P
Problem polega z przekladnia w misji w ktorej pokonalem takiego wielkiego miska:P
Chcialem wejsc do takeij swiatyni ale niechcieli mnei wpuscic wiec musialem isc po pozwolenie. Wszedlem do swiatyni i jest taka przekladnia. Jak ja przelacze to pokazuje sie kilka zombie. Sa dwoje drzwi ktore sa zamkniete. a jak wcisne X na przekladni i wcisne zeby przeczytal pisze takie cos
"Pedestal of the Down"
"The words Seem to have Been left by king Roithall"
"Treaty-Seeker, Relietteld this pedestal elybrave"
cos w tym stylu
jesli tkos wie jak to przejsc neich odpisze na moj post albo skontaktuje sie ze mna
GG:3266449
Pozdrawiam
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Czy ja mam zacząć masowy mord?
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.ph ... 123#153123
Zacznę wlepiać warningi za ślepotę, lenistwo i ignoranctwo każdemu takiemu "przypadkowi".
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.ph ... 123#153123

Zacznę wlepiać warningi za ślepotę, lenistwo i ignoranctwo każdemu takiemu "przypadkowi".
Bo na PW to nie mogłaś tego napisać? -_-"
A żeby mój post nie został usunięty to powiem, że gram od nowa bo wcześniej popełniłem kilka błędów. Ubijam potwory na bieżąco żeby dostawać nagrody bo bez tego to pewnie będę miał pustą kieszeń.
Sephiria - pisz na temat
N: Kozacz dalej, to podchodzi pod punkt 1a regulaminu
A żeby mój post nie został usunięty to powiem, że gram od nowa bo wcześniej popełniłem kilka błędów. Ubijam potwory na bieżąco żeby dostawać nagrody bo bez tego to pewnie będę miał pustą kieszeń.
Sephiria - pisz na temat

N: Kozacz dalej, to podchodzi pod punkt 1a regulaminu

Ostatnio zmieniony ndz 05 lis, 2006 10:28 przez Thompson, łącznie zmieniany 1 raz.
No to ja już mogę się pochwalić ukończeniem tej wspaniałej gry 
*No to kilka informacji na gorąco (a część już na zimno
):
Po pierwsze, jako że gra wyszła z pod rąk osób odpowiedzialnych za Final Fantasy Tactics, widać troche podobieństw, m.in świat nazywa się Ivalice. Oprócz tego fabuła jest "podobnego typu", a mianowicie:
No i wzasadzie na tym podobieństwa do FFT się kończą. Duży wpływ miało napewno FF XI - system walki przeniósł się na pole - nie ma już tradycyjnego ekranu bitwy. Nadal jest jednak tradycyjne menu z którego wybieramy komendy, lecz ładują sie właśnie one a nie tura postaci. Oprócz tego nowością jest system Gambit - używanie umiejętności/przedmiotów gdy spełnione są pewne warunki. Ogólnie przydatne, ale czasami warto robić rzeczy ręcznie. Oprócz tego ten system nie musi się wszystkim spodobać, gdyż ingerencję w walke może ograniczać do poruszania po mapie, ale na bossów może nie wystarczyć.
Nauka możliwości używania technik, magii oraz noszenia sprzętu odbywa się poprzez system licencji, które wykupujemy za zdobyte w walkach punkty licencji. (Techniki i czary trzeba mieć wykupione by móc ich używać. Każda wykupiona licenja otwiera możliwość wzięcia sąsiadujących. Dają one też możliwość polepszenia swoich zdolności bojowych, np. więcej hp, tańsze umiejętności i lepsza skuteczność przedmiotów.
Następnie techniki znane dawniej jako Limit Break, Trance czy Overdrive. Tak używanych technik nie znajdziemy, ale mamy komendę Mist pod którą wymienione są 2 podkomendy: Summon (opisane poniżej) oraz Quickenings. Tych drugich również uczymy się z license board. Każde pole odpowiadające Quickeningowi może uaktywnić tylko jedna postać, a każda postać – maksymalnie 3. Nie ma znaczenia które pole się uaktywni – kolejność uczenia się technik jest zawsze taka sama dla każdej postaci. Do ich używania służą tzw. Mist Charges – 1 MC odpowiada 100 % nominalnego maksymalnego Mp. (razem można mieć 300%, czyli 3 mc). Na odpaleniu jak największej liczby ciosów mamy 4 sekundy – w tym czasie naciskamy przyciski odpowiedzialne za postać podświetlone na biało – jak się nie pojawiają to naciskając przycisk R2 „tasujemy” to aż pojawi się. Po serii może odpalić się tzw. finishing blow a to zależy od ilości wykonanych ciosów.
Dalej kwestia summonów. W części dwunastej jest ich - uwaga - 12 ! Nazwa wróciła do korzeni, czyli Espery. Niestety ich nazwy nie są tradycyjne, takie jak w poprzednich fajnalach, gdyż te zostały wykorzystane. Zdobywamy je po ich pokonaniu, uczymy się ich z License Boardu. System korzystania jest podobny do tego z ff x, tzn przyzwany esper zostaje na polu bitwy, ale tym razem summoner może podejmować decyzje za siebie, a esper działa na Gambitach.
Większość fabularnych bossów nie jest wymagających. Wystarczy atakować korzystając z czarów wspomagających. No naszczęście wyjątkiem jak zwykle jest ostatni boss, który może wprowadzić troche zamieszania i gracze nie trenujący zbytnio się nie zawiodą. Dla hardkorowców lubiących wyznania też się coś znajdzie. Głównym celem dla nich będzie przeciwnik znany jako Yazmat, posiadający aż... 50 000 000 Hp! Z dodadkowych zadań z tym związanych są polowania – część informacji o nich znajdziesz w miejskich pubach, a drugą część ot Montblanca (Coś dla fanów Tactics Advance). Zapewnią dostęp pieniędzy i przedmiotów których normalnie nie da się zdobyć.*
No to tyle, jedyne co mi pozostaje to zachęcić was do zagrania w tą część serii, opatrzoną numerem XII. Tym, co nie mogą sobie załatwić amerykańskiej wersji pozostaje czekanie na europejską przemierę.
*Tą część możńa by umieścić w głównej częśći działu Krypty o FF XII*
Jest już gra, przydał by się opis. Kwestia głównej części jest już prawie załatwiona, tzn. pozostaje tylko przepisać i wysłąć do odpowiedniej osoby.
I: No tak... Okazało się ze esperów jest łącznie 13, mimo dwunastu miejsc w menu...

*No to kilka informacji na gorąco (a część już na zimno

Po pierwsze, jako że gra wyszła z pod rąk osób odpowiedzialnych za Final Fantasy Tactics, widać troche podobieństw, m.in świat nazywa się Ivalice. Oprócz tego fabuła jest "podobnego typu", a mianowicie:
Kod: Zaznacz cały
Wszystko kręci się wokół wojny z Imperium Archades, a my pomagamy księżniczce Ashe odzyskać pokój w Dalmascy
Nauka możliwości używania technik, magii oraz noszenia sprzętu odbywa się poprzez system licencji, które wykupujemy za zdobyte w walkach punkty licencji. (Techniki i czary trzeba mieć wykupione by móc ich używać. Każda wykupiona licenja otwiera możliwość wzięcia sąsiadujących. Dają one też możliwość polepszenia swoich zdolności bojowych, np. więcej hp, tańsze umiejętności i lepsza skuteczność przedmiotów.
Następnie techniki znane dawniej jako Limit Break, Trance czy Overdrive. Tak używanych technik nie znajdziemy, ale mamy komendę Mist pod którą wymienione są 2 podkomendy: Summon (opisane poniżej) oraz Quickenings. Tych drugich również uczymy się z license board. Każde pole odpowiadające Quickeningowi może uaktywnić tylko jedna postać, a każda postać – maksymalnie 3. Nie ma znaczenia które pole się uaktywni – kolejność uczenia się technik jest zawsze taka sama dla każdej postaci. Do ich używania służą tzw. Mist Charges – 1 MC odpowiada 100 % nominalnego maksymalnego Mp. (razem można mieć 300%, czyli 3 mc). Na odpaleniu jak największej liczby ciosów mamy 4 sekundy – w tym czasie naciskamy przyciski odpowiedzialne za postać podświetlone na biało – jak się nie pojawiają to naciskając przycisk R2 „tasujemy” to aż pojawi się. Po serii może odpalić się tzw. finishing blow a to zależy od ilości wykonanych ciosów.
Dalej kwestia summonów. W części dwunastej jest ich - uwaga - 12 ! Nazwa wróciła do korzeni, czyli Espery. Niestety ich nazwy nie są tradycyjne, takie jak w poprzednich fajnalach, gdyż te zostały wykorzystane
Kod: Zaznacz cały
jako nazwy statków floty arkadyjskiej, oraz nazwy niektórych potworów.
Większość fabularnych bossów nie jest wymagających. Wystarczy atakować korzystając z czarów wspomagających. No naszczęście wyjątkiem jak zwykle jest ostatni boss, który może wprowadzić troche zamieszania i gracze nie trenujący zbytnio się nie zawiodą. Dla hardkorowców lubiących wyznania też się coś znajdzie. Głównym celem dla nich będzie przeciwnik znany jako Yazmat, posiadający aż... 50 000 000 Hp! Z dodadkowych zadań z tym związanych są polowania – część informacji o nich znajdziesz w miejskich pubach, a drugą część ot Montblanca (Coś dla fanów Tactics Advance). Zapewnią dostęp pieniędzy i przedmiotów których normalnie nie da się zdobyć.*
No to tyle, jedyne co mi pozostaje to zachęcić was do zagrania w tą część serii, opatrzoną numerem XII. Tym, co nie mogą sobie załatwić amerykańskiej wersji pozostaje czekanie na europejską przemierę.
*Tą część możńa by umieścić w głównej częśći działu Krypty o FF XII*
Jest już gra, przydał by się opis. Kwestia głównej części jest już prawie załatwiona, tzn. pozostaje tylko przepisać i wysłąć do odpowiedniej osoby.
I: No tak... Okazało się ze esperów jest łącznie 13, mimo dwunastu miejsc w menu...

Ostatnio zmieniony wt 07 lis, 2006 19:23 przez IzzY, łącznie zmieniany 1 raz.
You are not dreaming. You ARE a dream...
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion
Oj, sorry, ale summonow jest dokladnie 13IzzY pisze:Dalej kwestia summonów. W części dwunastej jest ich - uwaga - 12 ! Nazwa wróciła do korzeni, czyli Espery.



... thug life ...
13? No fakt że wszystkich nie zdobyłem jeszcze, ale miejsc na liście pod kwadratem jest 12 (3 koumny 4 rzędy) więc na pierwszy rzut oka tyle ich jest. Możliwe że po prostu któryś nnie widnieje na tej liście
You are not dreaming. You ARE a dream...
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion
Jak zabijesz wszystkich 12 summon'ow, to na koncu pojawia sie ostatni 13 esper, ktory nazywa sie:
Kod: Zaznacz cały
Zodiac
... thug life ...
Hehe, Ivy no co Ty! Userzy pisza poprostu konkrety o grze, ale nie wiele (jak widze) o fabule.Ivy pisze:Faka ( i inni podnieceni) - a może byście tak lepiej oznaczali spoilery >_< Jeszcze tej gry na oczy nie widziałam, podobnie jak większośc userówZamiast czytać recenzje graczy, dostaję po oczach konkretami i spoilerami.

Izzy, ile Ci zajelo przejscie Finala?

Wiem,że to lekka przesada,ale po tych kilku latach czekania na grę to chyba zrozumiałe, że nie chce znać w ogóle szczegółów xD Ja wiem,że starzy userzy się hamują, ale tylko czekać na jakiegoś "nowego", który nie zna zastosowania "Code'a"Vegétique pisze:Hehe, Ivy no co Ty! Userzy pisza poprostu konkrety o grze, ale nie wiele (jak widze) o fabule.

Btw interesuje mnie czy jest tu ktokolwiek, kto się na FFXII zawiódł,. Zawsze warto posłuchać różnych opinii, a przy tej ilości zachwytów znowu się człowiek nastawi na cud, a tu nagle dostanie drugie FFX z klonem Tajdusa w roli głównego bohatera xD Z całą sympatią dla dziesiątki oczywiście- nie dorównała PSX-owym częściom mimo grafiki i ciekawej fabuły :] )
Ivy,nic sie nie boj,jak zagram bedzie tutaj inaczejIvy pisze:interesuje mnie czy jest tu ktokolwiek, kto się na FFXII zawiódł,. Zawsze warto posłuchać różnych opinii, a przy tej ilości zachwytów znowu się człowiek nastawi na cud, a tu nagle dostanie drugie FFX z klonem Tajdusa w roli głównego bohatera xD Z całą sympatią dla dziesiątki oczywiście- nie dorównała PSX-owym częściom mimo grafiki i ciekawej fabuły :] )

z tego co wiem,rola glównego bohatera jest wywazona-vaan i ashe..ale w sumie jakby na to spojrzec, w x yuna tez odgrywala znaczaca role, na dodatek byla na logu gryIvy pisze:a tu nagle dostanie drugie FFX z klonem Tajdusa w roli głównego bohatera xD
..no ale niby tutaj nie ma byc tak stricte widoczne 'przewodnictwa' vaana-a to niech potwierdzi ktos kto gral;P
<co oczywiscie nie zmienia faktu,ze vaan jest klonem...<..>..

Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
No cóż.. przy graniu bez opisu (a w zasadzie go pisząc) + niecała połowa marków miałem z 90 godzin na liczniku pod koniecVegétique pisze:Izzy, ile Ci zajelo przejscie Finala?

You are not dreaming. You ARE a dream...
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion
Stan FF X NSG - po Yunalesce
Marks - 28% przepisane
Espery - 70% przepisane
...
Czekamy na Reunion