 
 Czemu nawiązałem do God'a: otóż tam postarano się aby silniejszy przeciwnik został pokonany w trochę ciekawszy sposób niż wciskanie krzyżyka. Powiedzmy sobie, że tłumaczemu meduzę, chwycimy ją i na akrania mamy pokazane w którą stronę mamy kręcić analogiem, to samo robi nasza postać na ekranie - tyle, że zamiast analogiem, kręci jej głową
 
 Pytasz się gdzie tu innowacyjność? Jak na FF byłaby to jakaś tam zmiania, pewnie na lepsze, żadna to nowość w grach w ogóle, ale naszym kochanym jrpg byłaby to fajna jednak sprawa - moim zdaniem naturalnie. Twoim zdaniem jaki system by się sprawdził? Chyba mi nie powiesz, że nie chciałabyś takich fajerwerków jak na trailerze?
 [/scroll]
 [/scroll]



 
 
 


 >
 >
 Ale wiadomo,że gry na PS2 po premierze to niemały wydatek- nawet jeśli ta premiera odbywa się ponad rok od pierwszego wydania gry w Japonii >_< ( choć w sumie gdyby mieli kierować się polityką hipermarketów, to poziom FF-ów spadłby grubo poniżej FFX-2 )
 Ale wiadomo,że gry na PS2 po premierze to niemały wydatek- nawet jeśli ta premiera odbywa się ponad rok od pierwszego wydania gry w Japonii >_< ( choć w sumie gdyby mieli kierować się polityką hipermarketów, to poziom FF-ów spadłby grubo poniżej FFX-2 ) 

 
 
 )
 )