Hmmmm, a ja pamiętam, że się nie dał użyć przez kilka następnych walk, aż do naładowania.Jaco pisze:Potem po zuzyciu Morph musi się znowu naładować. Czyli jak w jednej walce pasek morpha zejdzie do zera to w następnej włączy nam się tylko na chwile.
Special Character Commands ( F F 6 )
Moderator: Moderatorzy
Ty też jesteś powolniak, ten post ma chyba z miesiąc.
^ 
BEGIN GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
-
Sabin
-
Grajus
Ja lubie Tools bo nie trzeba nic robić tylko wcisnąć klawisz(to przez te moje lenistwo) Blitz trzeba jakieś kompinacje,SwdTech-trzeba czekać,Throw też jest fajne(ale Shadow rzuca przedmiotami które trzeba kupić!)Rage jest głupie poniewarz nic nie można zrobić z Gav-em.
Morph-jeszcze tego nie używałem
Steal-przydatne ale tylko przy walce z Bossem
Morph-jeszcze tego nie używałem
-
Duży problem
ARGH!!! http://www.k-ff.com/Final6/index.php?n=22 Może by tak wyrzucić stronę i zostawić forum? Na jedno by wyszło i jaka oszczędność miejsca na serwerze! BTW, nie łaska zajrzeć tutaj: http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.php?t=119 ?Duży problem pisze:ja wogóle nie iwem jak wpisywać ten Blitzpróbuje od 30 minut i nie obcykałem w kórym momencie
prosze o szybką odpowiedź
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
-
pazio
Jak dla mnie to zdecydowanie najciekawsze są blitz i tools. Natomiast zupełnie nierozumiem jaka była motywacja autorów podczas tworzenia rage
To największy kit wśród umiejętności...
BTW: Czy za pomocą step mine da się zadać obrażenia większe niż 9999 ? Nie używam postaci Strago, więc nie wiem jak to wygląda w praktyce, a opis tej umiejętności teoretycznie to dopuszcza.
BTW: Czy za pomocą step mine da się zadać obrażenia większe niż 9999 ? Nie używam postaci Strago, więc nie wiem jak to wygląda w praktyce, a opis tej umiejętności teoretycznie to dopuszcza.
-
Etelgrin
Najlepszy Ability w FF6 to bez wątpienia MORPH, sadze tak poniewaz jak wygrasz duzo walk Terrą bez uzycia owej umiejetnosci to potem trwa ona niezwykle dłuuugo mozesz zadac nawet 7500 FIREm 1
Mozna zrobic fajny odjazd walisz morph potem MERTON i juz masz po druzynie uwierz mi to naprawde niezmiemsko zwieksza MAGIC PWR. STR tez ale nietak jak mag. power, cóz ja lubiłem Terre w ostatniej walce zielony pasek morph wcale prawie niemalał gdyż przez jakies 50/60 leveli nieuzylem tego skilla zreszta nawet jak uzyjesz to jak powszechnie wiadomo mozna go zatrzymac
-
M@rio_16
Ja uważam za najlepszą umiejętność Tools,głównie na początku Auto Crossbow,potem Chainsaw i ewentualnie Drill.Blitza nie znoszę,ale Sabina lubię.Taki Sword Tech jest całkiem niezły,szczególnie ta ostatnia technika.Nie wiem co widzicie w Runicu,ja tego w ogóle nie używałem,poza tym bossem co trzeba go używać.Morph jest beznadziejny.Ze steala też nie korzystam za często.Lore...no,jeszcze ujdzie.Zamiast Slota wolę Gil Rain czy jakoś tam się to nazywało
Rage uznaję za w miarę przydatny,choć tylko niektóre techniki.Na koniec Throw,hmm....nie używam bo zawsze za szkoda mi wyrzucać broni
chyba że Shuirikeny ale one są za słabe.Over
Bo?M@rio_16 pisze:Blitza nie znoszę
Guzik prawda - ładuje się sakramencko wolno, poza tym w momencie gdy to uzyskasz masz już na wyposażeniu jedną z lepszych katan i wrogowie padają po dwóch-trzech zwykłych ciosach o średniej sile.M@rio_16 pisze:Taki Sword Tech jest całkiem niezły,szczególnie ta ostatnia technika
Głupio cytować siebie, ale nie chce mi sie pisać tego na nowoM@rio_16 pisze:Nie wiem co widzicie w Runicu,ja tego w ogóle nie używałem,poza tym bossem co trzeba go używać
Ułatwia też okradanie bossów i szregowców, którzy nadużywają magiinie tylko za darmo doładowuje poziom MP Celes, ale przede wszystkim chroni przed zaklęciami wroga i pozwala spokojnie spać w walkach z bossami.
I jak IgnorantM@rio_16 pisze:Morph jest beznadziejny.
Do końca świata równowagi bardzo przydatne, później (z racji tego, że wszyscy mogą mieć namocniejsze zaklęcia) faktycznie zbędne.przydatne, jeśli wie się kiedy używać. W Boss Fightach z Ultrosem jest bardzo przydatne - kombinacja Fire2 + Morph zadaje 9999 dmg już w pierwszym świecie! To bardzo dużo jak na ten etap gry.
A szkodaM@rio_16 pisze:Ze steala też nie korzystam za często.
Ababeb pisze:Za to Capture z Offering daje ładne efekty. (cztery kradzieże!)
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
-
matiz teh masta
jepiej późno tu coś napisać niż w cale 
Tools\Machines* - dobre szczególnie na początku gry, trudno zapomnieć tych wszytskich wrogów, których z miejsca zabiło sie auto-crossbow'em\bowgun'em*
Blitz\Deathblow - Przydatne od samego początka, Fire Dance na wielu wrogów, Aura Bolt na jednego, jednej z chyba najlepszych commandów
Morph\Transform*-Genialne, Terra\Tina* będąc w formie espera\phantom beast'a* zadaje znacznie silniejsze obrażenia zarówno atakując i rzucając czary
Lore\Blue Magic*-czy ja wiem czy w ogóle przydatne? raczej nie. może gdybyśmy mieli tą komende troche szybciej w grze, wraz z możliwością zdobycia wtedy nowych technik to MOŻE bym zmienił zdanie
Rage - praktycznie bezużyteczne
SwrdTech\Sword Technique*-czasem przydatne (wzłaszcza Quadra Slam na początku), ale weź czekaj minute aż ci sie załaduje (tutaj pewnie ci co używają Active ATP wolą zmienić na Wait :D)
Steal - cholernie przydatne, bo czasem od niektórych wrogów można wyciągnąć fajne rzeczy
ale sie rozpisałem, nie ma co
*Zależy na jakie tłumaczenie sie powołujesz. Te pierwsze to nazwa z tłumaczenie Ted'a Woolsey'a (to ten kolo co przetłumaczył FFVI w 94'tym), a drugie pochodzi z fanowskiego tłumacznia RpgOne
Tools\Machines* - dobre szczególnie na początku gry, trudno zapomnieć tych wszytskich wrogów, których z miejsca zabiło sie auto-crossbow'em\bowgun'em*
Blitz\Deathblow - Przydatne od samego początka, Fire Dance na wielu wrogów, Aura Bolt na jednego, jednej z chyba najlepszych commandów
Morph\Transform*-Genialne, Terra\Tina* będąc w formie espera\phantom beast'a* zadaje znacznie silniejsze obrażenia zarówno atakując i rzucając czary
Lore\Blue Magic*-czy ja wiem czy w ogóle przydatne? raczej nie. może gdybyśmy mieli tą komende troche szybciej w grze, wraz z możliwością zdobycia wtedy nowych technik to MOŻE bym zmienił zdanie
Rage - praktycznie bezużyteczne
SwrdTech\Sword Technique*-czasem przydatne (wzłaszcza Quadra Slam na początku), ale weź czekaj minute aż ci sie załaduje (tutaj pewnie ci co używają Active ATP wolą zmienić na Wait :D)
Steal - cholernie przydatne, bo czasem od niektórych wrogów można wyciągnąć fajne rzeczy
ale sie rozpisałem, nie ma co
*Zależy na jakie tłumaczenie sie powołujesz. Te pierwsze to nazwa z tłumaczenie Ted'a Woolsey'a (to ten kolo co przetłumaczył FFVI w 94'tym), a drugie pochodzi z fanowskiego tłumacznia RpgOne
-
Greddo
Zdecydowanie SwdTech!
Blitz weźmie wiadomo - 9999, ktoś napisał, że Quadra Slice Cyana zabiera w sumie 8000, ale jakoś mi to nie pasuje. Albo mnie pamięć zawodzi albo najzwyczajniej tak nie jest. Pamiętam, że po odpowiednim dopakowaniu postaci Cyan ładował 'poczwórnym cięciem' o wieeele więcej. Fakt faktem w teorii można uciąć przeciwnikowi do tych niespełna 40 tysięcy. Wiem, wiem, teoria - ale jednak technika najskuteczniejsza.
Blitz weźmie wiadomo - 9999, ktoś napisał, że Quadra Slice Cyana zabiera w sumie 8000, ale jakoś mi to nie pasuje. Albo mnie pamięć zawodzi albo najzwyczajniej tak nie jest. Pamiętam, że po odpowiednim dopakowaniu postaci Cyan ładował 'poczwórnym cięciem' o wieeele więcej. Fakt faktem w teorii można uciąć przeciwnikowi do tych niespełna 40 tysięcy. Wiem, wiem, teoria - ale jednak technika najskuteczniejsza.
Tyle, że SwdTech potrzebuje czasu żeby się naładować. Na Quadra Slice potrzeba 7, a jeśli jest na tyle wytrenowany że każde cięcie zabierze 9999, to zapewne zwykły atak da tyle samo. Dodajmy do tego Genji Glove (nie zmienia efektu SwdTecha) i już Cyan pogrzebany. To znaczy - 4 cięcia na 7 tur z Quadra Slice, a z Genji Glove tych cięć będzie 14.Greddo pisze:Fakt faktem w teorii można uciąć przeciwnikowi do tych niespełna 40 tysięcy. Wiem, wiem, teoria - ale jednak technika najskuteczniejsza.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats




