FFVIII Pomoc: problemy z przechodzeniem gry
Moderator: Moderatorzy
Witam!
Mam problem w zamku Ultimecii. Otóż po walce z Gargantua nie mogę wdostać się do następnego bossa, ponieważ Squall nie reaguje na próby spuszczenia wody, mimo faktu że zabrałem potrzebny klucz drugą częścią zespołu. Nie wiem w czym tkwi problem, może to jest jedno małe konkretne miejsce w którym trzeba aktywować ten klucz. Szczytem marzeń by było jakby ktoś zamieścił screen z zaznaczonym miejscem gdzie to powinno się aktywować.
Z góry dzięki za pomoc!
Mam problem w zamku Ultimecii. Otóż po walce z Gargantua nie mogę wdostać się do następnego bossa, ponieważ Squall nie reaguje na próby spuszczenia wody, mimo faktu że zabrałem potrzebny klucz drugą częścią zespołu. Nie wiem w czym tkwi problem, może to jest jedno małe konkretne miejsce w którym trzeba aktywować ten klucz. Szczytem marzeń by było jakby ktoś zamieścił screen z zaznaczonym miejscem gdzie to powinno się aktywować.
Z góry dzięki za pomoc!
Witam wszystkich po przerwie.
Moje pytanie jest być może proste, wiem że znałem na nie kiedyś odpowiedź, ale nie pamiętam już, gdzie odpowiedź ta się znajdowała.
Mianowicie chodzi mi o coś takiego - bodajże był pewien opis, jak grać na niski levelach, a najcięższy etap (w zasadzie najżmudniejszy) dotyczył walk w Dollet, czyli zaraz w drugiej misji. Tam należało biegać pomiędzy początkiem a końcem planszy, walcząc w nieskończoność, trenując u naszych GFów wszystkie umiejętności - przy czym nasze postacie nie levelowały w ogóle...
No i pytanie - czy ktoś z Was kojarzy taki "opis"? Z początku myślałem, że może znajdował się w walkthrough Sephirii, ale tam go nie ma. Zatem musiało to być coś innego... huh.
Help .
Moje pytanie jest być może proste, wiem że znałem na nie kiedyś odpowiedź, ale nie pamiętam już, gdzie odpowiedź ta się znajdowała.
Mianowicie chodzi mi o coś takiego - bodajże był pewien opis, jak grać na niski levelach, a najcięższy etap (w zasadzie najżmudniejszy) dotyczył walk w Dollet, czyli zaraz w drugiej misji. Tam należało biegać pomiędzy początkiem a końcem planszy, walcząc w nieskończoność, trenując u naszych GFów wszystkie umiejętności - przy czym nasze postacie nie levelowały w ogóle...
No i pytanie - czy ktoś z Was kojarzy taki "opis"? Z początku myślałem, że może znajdował się w walkthrough Sephirii, ale tam go nie ma. Zatem musiało to być coś innego... huh.
Help .
Google --> "final fantasy 8 low level guide" --> PIERWSZY (tak!) link, jaki wyskoczył:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.h ... &rid=52107
...
http://www.neoseeker.com/resourcelink.h ... &rid=52107
...
Tak, fajnie. Jednak chodzi mi o jakiś polski opis. Low-lvl guide na pierwszym lepszy game-faqs znajdę. Pytam, bo wydaje mi się, że coś na ten temat było na krypcie, bądź na forum. Dlatego też z zapytaniem zwracam się do osób, które mogłyby coś na ten temat wiedzieć. Podając mi pierwszy-lepszy link z googla, pokazałeś że raczej nie o Ciebie mi chodzi.cast pisze:Google --> "final fantasy 8 low level guide" --> PIERWSZY (tak!) link, jaki wyskoczył:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.h ... &rid=52107
...
Ale dzięki mimo wszystko.
Tak ze 4 miesiące temu akurat grałam od niechcenia w VIII z zamiarem nie lvl-owania. Opłaca się wstrzymać z uczeniem GFów Abilities aż do Balamb na CD2 - zaraz po opuszczeniu Fisherman's Horizon Garden staje się mobilny. Wystarczy pojechać na Kashkabald Desert, ponieważ jej skrajny koniec jest terytorialnie zaliczany do Esthar Cactuar Island, gdzie grasują (niespodzianka) Cactuary. Szybkie to ale jeden wart 20 AP i 1-4 EXP.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Nie trzeba koniecznie iść na krawędź pustynii, na normalnym terenie też napotyka się kaktusy, tylko oprócz nich występują też robale i Chimery - trzeba uciekać.
Dodam, że Kashkabald Desert jest doskonałym miejscem także dla postaci prowadzonych bez junctionowania magii (swoją drogą - też fajny challenge, jak komuś się nudzi polecam ); wtedy kaktusy pozwalają szybko wyuczyć GFy umiejętności Str/Mag/Vit itp Bonus, które wykorzystuje się potem podczas expienia - gdziekolwiek.
Dodam, że Kashkabald Desert jest doskonałym miejscem także dla postaci prowadzonych bez junctionowania magii (swoją drogą - też fajny challenge, jak komuś się nudzi polecam ); wtedy kaktusy pozwalają szybko wyuczyć GFy umiejętności Str/Mag/Vit itp Bonus, które wykorzystuje się potem podczas expienia - gdziekolwiek.
A po co guide do czegos takiego? Najwazniejsze to wyuczyc card-moda Quazecotla, potem jak dostaniesz ta cala lapme od Cida walczyc od razu z diablosem dla jego encounter none i wyciagnac przy okazji nieco demi. I cala filozofia - do czasu wyuczenia enc-none albo wiejesz albo modujesz w karty przeciwnikow uzywajac umiejetnie demi.
3 razy tak gralem i nie wyszedlem ponad 15 level, moze nawet 12-13.
3 razy tak gralem i nie wyszedlem ponad 15 level, moze nawet 12-13.
SeeD Testy możesz pisać cały czas, niezależnie od postępów w fabule. Dostęp do nich masz w menu, w dziale Tutorial. Jeżeli zaś czujesz się nieprzygotowany - tutaj znajdziesz odpowiedzi:).
http://k-ff.com/final-fantasy-8/seed-test/
http://k-ff.com/final-fantasy-8/seed-test/
Teksty w podpisach zazwyczaj trącą sztampą.
Tak - dzięki zdolnościom zakupowym masz dostęp on-line do wszystkich odwiedzonych wcześniej sklepów na CD 4 (dla przypomnienia: na czwartej płycie na mapie świata niemal nigdzie już nie wejdziesz). Dzięki Familiar dostępne będą rzadsze przedmioty, które Refine'ami można pozamieniać w przydatne rzeczy dla postaci i GFów. Choć nie da kupić dosłownie wszystkiego, to można z tych rzeczy wyprodukować między innymi drobiazgi potrzebne do podkoksowania postaci, co stanowi miłą alternatywę dla Devour, czy używania od najniższych poziomów "Statystyka+" Bonusów. Minusem, pomimo zdolności Haggle (daje zniżkę w sklepach), jest zapotrzebowanie na ogromną ilość gotówki, o ile chcesz refine'ować "Statystyka" Upy na masową skalę.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)