



Moderator: Moderatorzy
_^_ Przecież słowo "next-gen" nie jest żadną gwarancją opadu szczęki- kto powiedział,że po przejściu na PS3 jrpgi mają się toczyć w Matrixie, a bohaterowie koniecznie będą wykonywać powietrzne ewolucje i skomplikowane combosy? To by była tandeta i pójście na łatwiznę- wolę wierzyć że SE skupi się bardziej na realistycznych rysach i mimice twarzy, czy na dopracowaniu do mistrzostwa tekstur i animacji. Jeśli FF zamieni się we wciskanie guzików w określonej sekwencji żeby atak był "efekciarski", to ja się z tą serią pożegnam bez żalu.king VERMIN! pisze:Głupoty gadacie. To jest next-gen, to musi wyglądać i musi być feel taki, że opada szczęka
..nie no, fascynujące...king VERMIN! pisze:dziewczyna podbiega do delikwenta sadzi mi z miecza i kopa. Pewnie to zwykłe kombo, czyli siachniemy go, nagle na ekranie pojawi się nam "X" czy "O" i mamy doublestrike(tm)Co? Źle?
Nie cierpiałam ichking VERMIN! pisze:A limit tiffy? A ovedrive Wakki?
Moim skromnym zdaniem nie ma nic ciekawego we wciskaniu kombinacji klawiszy tylko po to,żeby atak ładnie wyglądał (oczywiście w odniesieniu do gier rpg). Takie cuda mamy w bijatykach i to chyba wystarczy.king VERMIN! pisze:a i taka walka byłaby o wiele ciekawsza
To już na pewno żadne zmartwienie- premiera PS3 przed nami, o FFXIII dopiero zaczynają pisać, a w międzyczasie powstają setki dobrych gier- nie samym Finalem żyje człowiek xD Poza tym liczy się przede wszystkim dobra fabuła i ciekawy, rozbudowany świat- w końcu dzięki sporym osiągom konsoli możliwe będzie chociażby "zbudowanie" większych miast i zaludnienie ich mądrzejszymi NPC xDGveir pisze:FF zawsze były efektowne na miarę sprzętu na jakim były wypuszczane, więc nie ma co się martwić - będzie to na poziomie i nie będzie dominowało nad resztą gry
A czytać umiemy? Gdzie ja napisałem, że wciskanie kombinacji będzie wszędzie, przy każdym ataku? Grałaś może w God Of War? Chodziło mi o coś takiego, tylko po fajnalowemu, czyli raz na jakiś czas. Powiedzmy, że nasza koleżanka podbiega do kogoś i ciachnęła go, dostajemy jakiś sygnał, że będziemy mogli powiedzmy, dziabnąć jeszcze dwa razy jak już przy nim stoimy, pokażę nam się krzyżyk czy kółeczko i he-hey! Mamy criticalaIvy pisze:W limitach i dodatkowych minigierkach w FF to się sprawdza, ale na tym można spokojnie poprzestać
No, nie samym, jest jeszcze MGS, Tekken i kilka innych, ale dla mnie to właśnie FF i MGS są powodami do nabycia konsoliIvy pisze:To już na pewno żadne zmartwienie- premiera PS3 przed nami, o FFXIII dopiero zaczynają pisać, a w międzyczasie powstają setki dobrych gier- nie samym Finalem żyje człowiek xD Poza tym liczy się przede wszystkim dobra fabuła i ciekawy, rozbudowany świat- w końcu dzięki sporym osiągom konsoli możliwe będzie chociażby "zbudowanie" większych miast i zaludnienie ich mądrzejszymi NPC xD
Od razu przed oczami stanął mi Legend Of Dragoonking VERMIN! pisze:Powiedzmy, że nasza koleżanka podbiega do kogoś i ciachnęła go, dostajemy jakiś sygnał, że będziemy mogli powiedzmy, dziabnąć jeszcze dwa razy jak już przy nim stoimy, pokażę nam się krzyżyk czy kółeczko i he-hey! Mamy criticala
A gdzie napisałeś, że to ma być tylko pojedynczy atak? Zresztą, jeśli chodzi tylko o wciśnięcie klawisza sporadycznie to gdzie tu innowacyjność?king VERMIN! pisze:A czytać umiemy? Gdzie ja napisałem, że wciskanie kombinacji będzie wszędzie, przy każdym ataku?
Nie grałam i, niestety, nie czytam w Twoich myślach.king VERMIN! pisze:Grałaś może w God Of War? Chodziło mi o coś takiego, tylko po fajnalowemu, czyli raz na jakiś czas.
..nie wiem co w tym nowego, ale jak uwazasz..king VERMIN! pisze:nasza koleżanka podbiega do kogoś i ciachnęła go, dostajemy jakiś sygnał, że będziemy mogli powiedzmy, dziabnąć jeszcze dwa razy jak już przy nim stoimy, pokażę nam się krzyżyk czy kółeczko i he-hey! Mamy criticalaZawsze to jakaś nowość, bo ile można tylko atack, atack, atack...
A czy w FF X-2 czy w FFXII ktokolwiek stoi w rządku i czeka na swoją kolej?Osobiście wolałbym to co pokazali nam na trailerze, niż po razn n-ty mieć 3 postacie w rządku po kolei wykonujące ciosy
Nie martw się - trailer najpewniej pojawi się za jakiś rok czy coś, kiedy będzie głośniej o samym XIII, żeby podbić jeszcze atmosferę. A o złożoność nie ma co się martwić, jak Square - Enix za coś się bierze, to rzadko to partoli. A jak zrobią odpowiednią mitologię świata i to co je łączy (bo przecież tak pisali, że te światy ma łączyć mitologia i kilka rzeczy, które sugerują, że XIII i Versus rozgrywać się mogą w światach równoległych - genialnie by było, gdyby zaczęły się przenikać rzeczywistości i była jakaś mega epicka intryga stojąca za tym /rozmarzenie on/ ^^) A design zarówno tego z XIII co było już widać i ze scanów z obrazków z Versus, jest naprawdę dobry. A jak o design się postarali porządny, to znaczy że wzięli się jak trza za resztę też.Ivy pisze:Btw mogliby wreszcie rzucić masom na pożarcie trailer do VersusaJeśli już teraz planuje się wydaie kilku gier toczących się w tym samym świecie, to może naprawdę czeka nas rewolucja, jeśli chodzi o złożoność gry. W końcu trzeba mieć solidne podstawy i dobrą historię, by porywać się na kilka projektów jednocześnie. Na tym etapie design postaci dobrze rokuje na przyszłość *_*