Metal Gear Solid

Zręcznościówki, strzelanki, RTSy, RGPi ; tzw. blockbustery i te mniej znane dla koneserów.

Moderator: Moderatorzy

Matomania

Post autor: Matomania »

A po co jest ta małpia maska??
White SeeD

Post autor: White SeeD »

Skończyłem Metal Gear Solid 3: Snake Eater.




Tego się nie da opisać słowami, każdy powinien w To zagrać, chociażby dla samego zakończenia. I niech mi ktoś teraz powie, że gry nie mogą być zaliczone do gałęzi sztuki. A napisy końcowe... a raczej towarzysząca im muzyka... uh.

I wreszcie zrozumiałem, co znaczy "Time Paradox" po śmierci Snake'a ^^



ok, wracamy na ziemię. Teraz czas wyasterować grę, zdobywając wszystkie kamuflarze i bonusowe itemy :]. Kolejne pytanko: Czemu po załadowaniu save'a z zakończonej gry, rozpoczynając nową nie mogę zmienić poziomu trudności, jak to miało miejsce w MGS2?
Awatar użytkownika
Nienormalny_PS2
Malboro
Malboro
Posty: 637
Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
Lokalizacja: Chronoles

Post autor: Nienormalny_PS2 »

Czemu po załadowaniu save'a z zakończonej gry, rozpoczynając nową nie mogę zmienić poziomu trudności, jak to miało miejsce w MGS2?
Nie da się.
Matomania

Post autor: Matomania »

Mogłem się pomylić - nie pamiętam czy na pewno można mieć te 100%. Może się da, a może nie. Nie pamiętam dobrze... Sorka
White SeeD

Post autor: White SeeD »

Nienormalny_PS2 pisze:Nie da się.
Więc... na każdym nowym poziomie trudności trzeba grać "od zera", bez zdobytych wcześniej kamuflarzy, przedmiotów itp.? What a crap :?

Matomania pisze:Mogłem się pomylić - nie pamiętam czy na pewno można mieć te 100%. Może się da, a może nie. Nie pamiętam dobrze... Sorka
Niedawno przeczytałem gdzieś, że na trailerach pokazane było 100% camo, a w rzeczywistości okazało się że nie da się osiągnąć tej wartości. Whatever.
Matomania

Post autor: Matomania »

A ściągaliście jakieś kamuflaże z netu?? Ja ze 2. Nic wspaniałego. Nie dość, że się dość długo ładują przy wybieraniu (w trakcie grania), to jeszcze nie pisze %, więc trza sprawdzać (takie tam se nienajlepsze krycie), dłuuuugo się z netu pobierają i zajmują dużo miejsca na memorce. Może ściągnę najwyżej ten z nieskończonymi granatami, żeby sobie rozrywkowo kiedyś porzucać. KONAMI mogło dać coś fajniejszego do ściągania z netu...
PS. Ciekawie poumieszczali te dodatkowe kamuflaże - np. na płytach z muzą

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
Mi się w Metalu bardzo podobała historia i tożsamość pewnej

Kod: Zaznacz cały

cycatej
agentki :)
Ostatnio zmieniony śr 08 cze, 2005 19:07 przez Matomania, łącznie zmieniany 1 raz.
White SeeD

Post autor: White SeeD »

A nie ma... ekhem... innego sposobu na ściąganie kamuflarzu jak tylko przez Network Adaptor/ Soundrack z gry? Ech, mogliby zrobić cosik takiego, że np. ściągamy zwyczajnie przez PC, ładujemy na płytkę i zapisujemy na memorce...

Okej, sprawa ze 100% kamuflarzem (poza stealth) rozwiązana. Można tę wartość osiągnąć, zakładając camo Moss + face Woodland w rejonie Graniny Gorki Lab.
Matomania

Post autor: Matomania »

White SeeD pisze:A nie ma... ekhem... innego sposobu na ściąganie kamuflarzu jak tylko przez Network Adaptor/ Soundrack z gry? Ech, mogliby zrobić cosik takiego, że np. ściągamy zwyczajnie przez PC, ładujemy na płytkę i zapisujemy na memorce...
Z tego co wiem : NIET. Są tylko w necie i na soundrackach (główny i kilka innych). Niewiele tracisz. Nic ciekawego :/
Jak nie masz jeszcze NA to polecam kupić - granie przez net to przedni ubaw, który baaardzo wydłuża żywotność gier.

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
White SeeD pisze:Okej, sprawa ze 100% kamuflarzem (poza stealth) rozwiązana. Można tę wartość osiągnąć, zakładając camo Moss + face Woodland w rejonie Graniny Gorki Lab.
He,he, czyli dobrze pamiętałem - da się. :) :)
Fajny jest motyw ze wchodzeniem do Gorki Lab Exterior(chyba tak się nazywa - chodzi o to odwórko/plac przy laboratorium).

Kod: Zaznacz cały

Są 2 sposoby: albo się wczołgać, albo przez drzwi. Świetnie wymyślone z tymi drzwiami. Trochę czasu minęło zanim na to wpadłem :) Wysadzałem, strzelałem, przesłuchiwałem, przechodziłem poziom od początku, aż nagle zupełnie przypadkowo udało mi się. Trzeba było tylko ZAPUKAĆ :) :)
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

lol..dzisiaj wlaczylam sobei sejwa z celi a tu jakas chora gra mi sie wlaczyla gdzie walczymy przeciwko jakims zmutowanym policjantom :D :D snake to ma sny :D

ja jestem obecnie przy koncu-po wypadku na motorze... < swoja droga te strzelanki na motorze to miodzio :) > ale na razie jakos tak czy mi sie wydaje..czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Nienormalny_PS2
Malboro
Malboro
Posty: 637
Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
Lokalizacja: Chronoles

Post autor: Nienormalny_PS2 »

White SeeD pisze:Więc... na każdym nowym poziomie trudności trzeba grać "od zera", bez zdobytych wcześniej kamuflarzy, przedmiotów itp.? What a crap Confused
Tak to wygląda.Zdobyte rzeczy masz zachowane po przejściu gry ale poziomu trudności wówczas nie zmienisz.
ja jestem obecnie przy koncu-po wypadku na motorze... < swoja droga te strzelanki na motorze to miodzio n > ale na razie jakos tak czy mi sie wydaje..czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
Zgodzę się,w MGS2 byli dla mnie trudniejsi bossowie.A najśmieszniejsze jest to,że najłatwiejszym bossem w MGS2 na poziomie E-Extreme był...Metal Gear Ray x 25 :D.
White SeeD

Post autor: White SeeD »

Matomania pisze:Fajny jest motyw ze wchodzeniem do Gorki Lab Exterior(chyba tak się nazywa - chodzi o to odwórko/plac przy laboratorium). Spoiler:
Są 2 sposoby: albo się wczołgać, albo przez drzwi. Świetnie wymyślone z tymi drzwiami. Trochę czasu minęło zanim na to wpadłem :) Wysadzałem, strzelałem, przesłuchiwałem, przechodziłem poziom od początku, aż nagle zupełnie przypadkowo udało mi się. Trzeba było tylko ZAPUKAĆ :) :)
Mehehe, ciekawe że strażnik nie słyszy strzałów, wybuchów, ale wystarczy małe puk-puk aby zareagował ^^

Garnet pisze:czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
Huh, u mnie trochę odwrotnie. Pomijając Fatmana, wszyscy z MGS2 byli jacyś tacy... schematyczni. MGS3 wymaga, moim zdaniem, większych zdolności manualnych. Skaczący Fear, wredny The End- przy tych to się nieźle napociłem. Ale ostatnie trzy walki w MGS3 są rzeczywiście dziwnie łatwe...

Nienormalny_PS2 pisze:Tak to wygląda.Zdobyte rzeczy masz zachowane po przejściu gry ale poziomu trudności wówczas nie zmienisz.
Czyli chcąc wymasterować grę na każdym poziomie trudności, należałoby grać... po trzy- cztery razy na każdym, więc... 4*6= 24 gry. Rety :]

Nienormalny_PS2 pisze:najłatwiejszym bossem w MGS2 na poziomie E-Extreme był...Metal Gear Ray x 25 .
Pamiętam że niebezpieczne były tylko te rakiety, które seriami po 2 wystrzeliwywały Geary gdy lądowały na środku. Ta walka była długa i mozolna ^^
Awatar użytkownika
Nienormalny_PS2
Malboro
Malboro
Posty: 637
Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
Lokalizacja: Chronoles

Post autor: Nienormalny_PS2 »

Pamiętam że niebezpieczne były tylko te rakiety, które seriami po 2 wystrzeliwywały Geary gdy lądowały na środku. Ta walka była długa i mozolna ^^
I te rakiety to wszystko.Stinger się odpalało,na chwilę unik i dalej jazda.Proste to było,a to przedostatni boss....A jeśli o inne chodzi walki,to podobała mi się walka z Vampem.Na E-Extreme trzeba było nieźle już mieć cle opanowany i refleks żeby np M-16 pozbijać noże 8).A najwięcej problemów mi chyba na początku sprawiała walka pierwsza...z Olgą... :|.
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

swoja droga w bibliotece w granini gorki lab sa plakaty z sh :D

White SeeD pisze:Skaczący Fear,
vamp tez skakal :]

[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 23:48 ]
swoja dorga co to jest to snake vs monkey :D :D
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
The Sorrow
Kupo!
Kupo!
Posty: 195
Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
Lokalizacja: Tselinojarsk

Post autor: The Sorrow »

Wężu łapie małpiki z Ape Escape. Prawdopodobnie za ukończenie poszczególnych poziomów można dostać jakieś bzdurki.
Mówie "prawdopodobnie", bo w to nie grałem :)
...Battle brings death, death brings the sorrow.
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

heh bo dopiero teraz sie tym zainteresowalam,wczesniej nawet tego nei obadalam :)

jak przejde gre to moze sie zaglebie bardziej w lapanie malp :lol:

< ech..ludziom z konami sie chyba nudzilo ;) >
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne gatunki gier”