Metal Gear Solid
Moderator: Moderatorzy
Skończyłem Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Tego się nie da opisać słowami, każdy powinien w To zagrać, chociażby dla samego zakończenia. I niech mi ktoś teraz powie, że gry nie mogą być zaliczone do gałęzi sztuki. A napisy końcowe... a raczej towarzysząca im muzyka... uh.
I wreszcie zrozumiałem, co znaczy "Time Paradox" po śmierci Snake'a ^^
ok, wracamy na ziemię. Teraz czas wyasterować grę, zdobywając wszystkie kamuflarze i bonusowe itemy :]. Kolejne pytanko: Czemu po załadowaniu save'a z zakończonej gry, rozpoczynając nową nie mogę zmienić poziomu trudności, jak to miało miejsce w MGS2?
Tego się nie da opisać słowami, każdy powinien w To zagrać, chociażby dla samego zakończenia. I niech mi ktoś teraz powie, że gry nie mogą być zaliczone do gałęzi sztuki. A napisy końcowe... a raczej towarzysząca im muzyka... uh.
I wreszcie zrozumiałem, co znaczy "Time Paradox" po śmierci Snake'a ^^
ok, wracamy na ziemię. Teraz czas wyasterować grę, zdobywając wszystkie kamuflarze i bonusowe itemy :]. Kolejne pytanko: Czemu po załadowaniu save'a z zakończonej gry, rozpoczynając nową nie mogę zmienić poziomu trudności, jak to miało miejsce w MGS2?
- Nienormalny_PS2
- Malboro
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
Więc... na każdym nowym poziomie trudności trzeba grać "od zera", bez zdobytych wcześniej kamuflarzy, przedmiotów itp.? What a crapNienormalny_PS2 pisze:Nie da się.

Niedawno przeczytałem gdzieś, że na trailerach pokazane było 100% camo, a w rzeczywistości okazało się że nie da się osiągnąć tej wartości. Whatever.Matomania pisze:Mogłem się pomylić - nie pamiętam czy na pewno można mieć te 100%. Może się da, a może nie. Nie pamiętam dobrze... Sorka
A ściągaliście jakieś kamuflaże z netu?? Ja ze 2. Nic wspaniałego. Nie dość, że się dość długo ładują przy wybieraniu (w trakcie grania), to jeszcze nie pisze %, więc trza sprawdzać (takie tam se nienajlepsze krycie), dłuuuugo się z netu pobierają i zajmują dużo miejsca na memorce. Może ściągnę najwyżej ten z nieskończonymi granatami, żeby sobie rozrywkowo kiedyś porzucać. KONAMI mogło dać coś fajniejszego do ściągania z netu...
PS. Ciekawie poumieszczali te dodatkowe kamuflaże - np. na płytach z muzą
[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
Mi się w Metalu bardzo podobała historia i tożsamość pewnej agentki 
PS. Ciekawie poumieszczali te dodatkowe kamuflaże - np. na płytach z muzą
[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
Mi się w Metalu bardzo podobała historia i tożsamość pewnej
Kod: Zaznacz cały
cycatej

Ostatnio zmieniony śr 08 cze, 2005 19:07 przez Matomania, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie ma... ekhem... innego sposobu na ściąganie kamuflarzu jak tylko przez Network Adaptor/ Soundrack z gry? Ech, mogliby zrobić cosik takiego, że np. ściągamy zwyczajnie przez PC, ładujemy na płytkę i zapisujemy na memorce...
Okej, sprawa ze 100% kamuflarzem (poza stealth) rozwiązana. Można tę wartość osiągnąć, zakładając camo Moss + face Woodland w rejonie Graniny Gorki Lab.
Okej, sprawa ze 100% kamuflarzem (poza stealth) rozwiązana. Można tę wartość osiągnąć, zakładając camo Moss + face Woodland w rejonie Graniny Gorki Lab.
Z tego co wiem : NIET. Są tylko w necie i na soundrackach (główny i kilka innych). Niewiele tracisz. Nic ciekawegoWhite SeeD pisze:A nie ma... ekhem... innego sposobu na ściąganie kamuflarzu jak tylko przez Network Adaptor/ Soundrack z gry? Ech, mogliby zrobić cosik takiego, że np. ściągamy zwyczajnie przez PC, ładujemy na płytkę i zapisujemy na memorce...

Jak nie masz jeszcze NA to polecam kupić - granie przez net to przedni ubaw, który baaardzo wydłuża żywotność gier.
[ Dodano: Sro 08 Cze, 2005 ]
He,he, czyli dobrze pamiętałem - da się.White SeeD pisze:Okej, sprawa ze 100% kamuflarzem (poza stealth) rozwiązana. Można tę wartość osiągnąć, zakładając camo Moss + face Woodland w rejonie Graniny Gorki Lab.


Fajny jest motyw ze wchodzeniem do Gorki Lab Exterior(chyba tak się nazywa - chodzi o to odwórko/plac przy laboratorium).
Kod: Zaznacz cały
Są 2 sposoby: albo się wczołgać, albo przez drzwi. Świetnie wymyślone z tymi drzwiami. Trochę czasu minęło zanim na to wpadłem :) Wysadzałem, strzelałem, przesłuchiwałem, przechodziłem poziom od początku, aż nagle zupełnie przypadkowo udało mi się. Trzeba było tylko ZAPUKAĆ :) :)
lol..dzisiaj wlaczylam sobei sejwa z celi a tu jakas chora gra mi sie wlaczyla gdzie walczymy przeciwko jakims zmutowanym policjantom :D :D snake to ma sny :D
ja jestem obecnie przy koncu-po wypadku na motorze... < swoja droga te strzelanki na motorze to miodzio
> ale na razie jakos tak czy mi sie wydaje..czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
ja jestem obecnie przy koncu-po wypadku na motorze... < swoja droga te strzelanki na motorze to miodzio

Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
- Nienormalny_PS2
- Malboro
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
Tak to wygląda.Zdobyte rzeczy masz zachowane po przejściu gry ale poziomu trudności wówczas nie zmienisz.White SeeD pisze:Więc... na każdym nowym poziomie trudności trzeba grać "od zera", bez zdobytych wcześniej kamuflarzy, przedmiotów itp.? What a crap Confused
Zgodzę się,w MGS2 byli dla mnie trudniejsi bossowie.A najśmieszniejsze jest to,że najłatwiejszym bossem w MGS2 na poziomie E-Extreme był...Metal Gear Ray x 25 :D.ja jestem obecnie przy koncu-po wypadku na motorze... < swoja droga te strzelanki na motorze to miodzio n > ale na razie jakos tak czy mi sie wydaje..czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
Mehehe, ciekawe że strażnik nie słyszy strzałów, wybuchów, ale wystarczy małe puk-puk aby zareagował ^^Matomania pisze:Fajny jest motyw ze wchodzeniem do Gorki Lab Exterior(chyba tak się nazywa - chodzi o to odwórko/plac przy laboratorium). Spoiler:
Są 2 sposoby: albo się wczołgać, albo przez drzwi. Świetnie wymyślone z tymi drzwiami. Trochę czasu minęło zanim na to wpadłemWysadzałem, strzelałem, przesłuchiwałem, przechodziłem poziom od początku, aż nagle zupełnie przypadkowo udało mi się. Trzeba było tylko ZAPUKAĆ
![]()
Huh, u mnie trochę odwrotnie. Pomijając Fatmana, wszyscy z MGS2 byli jacyś tacy... schematyczni. MGS3 wymaga, moim zdaniem, większych zdolności manualnych. Skaczący Fear, wredny The End- przy tych to się nieźle napociłem. Ale ostatnie trzy walki w MGS3 są rzeczywiście dziwnie łatwe...Garnet pisze:czy 3 jest o wiele prostsza niz 2 < np gearow i solidusa nie pokonalam zaraz za 1 razem..tutaj jakos idzie wszystko gladko..>
Czyli chcąc wymasterować grę na każdym poziomie trudności, należałoby grać... po trzy- cztery razy na każdym, więc... 4*6= 24 gry. Rety :]Nienormalny_PS2 pisze:Tak to wygląda.Zdobyte rzeczy masz zachowane po przejściu gry ale poziomu trudności wówczas nie zmienisz.
Pamiętam że niebezpieczne były tylko te rakiety, które seriami po 2 wystrzeliwywały Geary gdy lądowały na środku. Ta walka była długa i mozolna ^^Nienormalny_PS2 pisze:najłatwiejszym bossem w MGS2 na poziomie E-Extreme był...Metal Gear Ray x 25 .
- Nienormalny_PS2
- Malboro
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
I te rakiety to wszystko.Stinger się odpalało,na chwilę unik i dalej jazda.Proste to było,a to przedostatni boss....A jeśli o inne chodzi walki,to podobała mi się walka z Vampem.Na E-Extreme trzeba było nieźle już mieć cle opanowany i refleks żeby np M-16 pozbijać nożePamiętam że niebezpieczne były tylko te rakiety, które seriami po 2 wystrzeliwywały Geary gdy lądowały na środku. Ta walka była długa i mozolna ^^


- The Sorrow
- Kupo!
- Posty: 195
- Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
- Lokalizacja: Tselinojarsk
Wężu łapie małpiki z Ape Escape. Prawdopodobnie za ukończenie poszczególnych poziomów można dostać jakieś bzdurki.
Mówie "prawdopodobnie", bo w to nie grałem
Mówie "prawdopodobnie", bo w to nie grałem

...Battle brings death, death brings the sorrow.
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....