Metal Gear Solid
Moderator: Moderatorzy
- The Sorrow
- Kupo!

- Posty: 195
- Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
- Lokalizacja: Tselinojarsk
White SeeD napisał:
BTW: We wnętrzu Arsenala - MGS2 - Snejku pokazując swoją bandankę mówi do Raidena: Infinite ammo, a tę dostał od Meryl.
BTW2: Grając Raidenem i usypiając Snejka dostajemy DogTag Meryl

SKRUCHA!!!!! No mój drogi chyba grałeś w 1 dawno temu. Podczas ucieczki z Meryl do Snejka dzwoni Campbell, w gadce Snejk prosi Campbella aby ten zabrał Otacona z Shadow Mosses: 'I want somebody to bring him in' Więc teoretycznie zakończenie z Meryl jest poprawneNu, ale wtedy Otacon kaput, a to się kłóci z fabułą MGS2. No, jedno z nich (Otacon/ Meryl) musiało umrzeć ^^
BTW: We wnętrzu Arsenala - MGS2 - Snejku pokazując swoją bandankę mówi do Raidena: Infinite ammo, a tę dostał od Meryl.
BTW2: Grając Raidenem i usypiając Snejka dostajemy DogTag Meryl
...Battle brings death, death brings the sorrow.
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
-
White SeeD
- Nienormalny_PS2
- Malboro

- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
- The Sorrow
- Kupo!

- Posty: 195
- Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
- Lokalizacja: Tselinojarsk
Filmik z 4 totalny śmiech, normalnie spadłem z krzesła - serio.
Niemoralny_PS2 ju hew rajt. White SeeD gdybyś był z Rudy podrzucił bym ci płytki z 1, ale tak zagram se sam. Hheheheh - Powrot do źrodeł.
i Psycho Mantis - I can read you`r mind
Niemoralny_PS2 ju hew rajt. White SeeD gdybyś był z Rudy podrzucił bym ci płytki z 1, ale tak zagram se sam. Hheheheh - Powrot do źrodeł.
i Psycho Mantis - I can read you`r mind
...Battle brings death, death brings the sorrow.
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
-
White SeeD
MGS fajna gra, ale mam obecnie tylko niemecką wersję, bo mi ktoś ang. zachylił za przeproszeniem. Co do niem. wersji to jak sobie tylko przypomnę, że słowo kamera składa się z 40 znaków to mi grać się odechciewa.
[ Dodano: Pią 20 Maj, 2005 ]
Pożyczysz a później trza k.. się jeszcze upominać. Parszywi ludzie, nienawidzę takich typów.
[ Dodano: Pią 20 Maj, 2005 ]
Pożyczysz a później trza k.. się jeszcze upominać. Parszywi ludzie, nienawidzę takich typów.
glamorous vamp
dobry zwyczaj-nie pozyczaj ;]

taa...walka o miejsce na krzeslach :D :DThe Sorrow pisze:Filmik z 4 totalny śmiech, normalnie spadłem z krzesła - serio.
to wydalo sie co tam miales na karcieWhite SeeD pisze:a się go bałem, a jak zaczął wymieniać w co lubię grać, aż wyłączyłem konsolę Laughing
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
- Nienormalny_PS2
- Malboro

- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
U mnie Psycho miał zgachę,bo nie miałem żadnych inny save`ów.A pamiętacie jaki był rozczarowany jak się port pada zmieniłoGarnet pisze:to wydalo sie co tam miales na karcie
Świetnie Ciebie rozumiem.Kiedyś wyłączyłem bajkę Batmana,bo był odcinek jak kobieta się w samolocie w wilkołaka zmieniała...White SeeD pisze:jak zaczął wymieniać w co lubię grać, aż wyłączyłem konsolę Laughing . No młody byłem
-
Matomania
Fajny ten filmik z MGS4 - żaluzje do Sama Rybnego na przykład 
Fajny pomysł z MGS3:S (był to pewnie zabieg celowy skaszanienie trochę MGS3 - ta $@!*&$**!%$ kamera
, a potem duża część osób kupi MGS3:S) - zwłaszcza net play
, będzie się działo
(OT - gra ktoś z was w coś z PS2 przez net??).
Sprzedam starego 3 na allegro i kupię nowego - dużo kasy nawet nie stracę, a ile zyskam...
Fajny pomysł z MGS3:S (był to pewnie zabieg celowy skaszanienie trochę MGS3 - ta $@!*&$**!%$ kamera
Sprzedam starego 3 na allegro i kupię nowego - dużo kasy nawet nie stracę, a ile zyskam...
wreszcie mam 3
zaniedlugo zdam wlasna relacje
[ Dodano: Czw 02 Cze, 2005 14:34 ]
See naked Raiden again
When obtaining the uniform from Raikov, the guy who looks and attacks like Raiden, shoot him in the crotch to kill him. During your battle with The Sorrow, a naked raiden will walf down the river hiding his privates, complete with bluring.
buahah,,bede musiala wyprobowac
[ Dodano: Czw 02 Cze, 2005 14:34 ]
See naked Raiden again
When obtaining the uniform from Raikov, the guy who looks and attacks like Raiden, shoot him in the crotch to kill him. During your battle with The Sorrow, a naked raiden will walf down the river hiding his privates, complete with bluring.
buahah,,bede musiala wyprobowac
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
-
White SeeD
Po tygodniu grania na poziomie normal, rozkoszowania się klimatem, podziwiania wirtualnej dżungli, pokonaniu Ocelota, The Pain i The Fear, powiem co sądzę o tej części:
No więc początek nie był zbyt obiecujący (hm... nic rewelacyjnego). Dopiero po dwóch godzinach włączyło się prawdziwe intro i rozpoczęła się właściwa gra. Mhm, teraz nie mogę normalnie funkcjonować nie myśląc o MGS3 ^^. Rozbijając wrażenia na plusy i minusy:
+ fabuła... a raczej FABUŁA (z rozdziawionym pyskiem (sory za wyrażenie, ale nie mogę inaczej) słucham dialogu o Katyniu, pomordowanych tam Polakach i... ach, nie będę spoilerował, whatever)
+ wreszcie normalny sposób komunikacji, a nie jakieś dziwaczne nanomaszyny
+ grafika, a raczej wyczucie i smak, z jakim opracowano kolejne miejscówki (jezioro pełne krokodyli- stałem i gapiłem się na krople deszczu odbijające się w tafli... huh)
+ scenki przedstawiające konsumpcję węży itp. przez Snejka mają power
+ kamuflarze i farby do twarzy... chociaż przydałaby się taka w polskich barwach ^^
+ System walki CQC. Gracja z jaką Jack powala żołdaków, zakłada im dźwignie, chwyty, albo zwyczajnie przecina tętnicę, jest nie-do-o-pi-sa-nia
+ Niektóre dialogi sprawiają, że można się nieźle uśmiać. Snejk swoim cynizmem rozbraja.
No i kilka minusów:
- system opatrywania ran można było przecieć bez problemu dopracować
- muzyka jest bardzo dobra, ale to za mało. Przy MGS'ie winna być genialna :]
- kłopoty ze sterowaniem, szczególnie gdy przywiera się do ściany
- tylko dwa języki do wyboru- angielski i francuski. WTF? Ja chcę napisy po niemiecku, tak jak była możliwość w MGS2!
- za mało drzew, na które można się wspiąć. Snake= Tarzan? Czemu nie.
- no i książeczka (game manual), która jest kiepsko sklejona i rozpada się po godzinnym przeglądaniu -_-''
Podsumowując- KONAMI wróciło do dawnej formy. A ja i tak uwielbiam ich głównie za serią Turtles na Gameboya ^^.
No więc początek nie był zbyt obiecujący (hm... nic rewelacyjnego). Dopiero po dwóch godzinach włączyło się prawdziwe intro i rozpoczęła się właściwa gra. Mhm, teraz nie mogę normalnie funkcjonować nie myśląc o MGS3 ^^. Rozbijając wrażenia na plusy i minusy:
+ fabuła... a raczej FABUŁA (z rozdziawionym pyskiem (sory za wyrażenie, ale nie mogę inaczej) słucham dialogu o Katyniu, pomordowanych tam Polakach i... ach, nie będę spoilerował, whatever)
+ wreszcie normalny sposób komunikacji, a nie jakieś dziwaczne nanomaszyny
+ grafika, a raczej wyczucie i smak, z jakim opracowano kolejne miejscówki (jezioro pełne krokodyli- stałem i gapiłem się na krople deszczu odbijające się w tafli... huh)
+ scenki przedstawiające konsumpcję węży itp. przez Snejka mają power
+ kamuflarze i farby do twarzy... chociaż przydałaby się taka w polskich barwach ^^
+ System walki CQC. Gracja z jaką Jack powala żołdaków, zakłada im dźwignie, chwyty, albo zwyczajnie przecina tętnicę, jest nie-do-o-pi-sa-nia
+ Niektóre dialogi sprawiają, że można się nieźle uśmiać. Snejk swoim cynizmem rozbraja.
No i kilka minusów:
- system opatrywania ran można było przecieć bez problemu dopracować
- muzyka jest bardzo dobra, ale to za mało. Przy MGS'ie winna być genialna :]
- kłopoty ze sterowaniem, szczególnie gdy przywiera się do ściany
- tylko dwa języki do wyboru- angielski i francuski. WTF? Ja chcę napisy po niemiecku, tak jak była możliwość w MGS2!
- za mało drzew, na które można się wspiąć. Snake= Tarzan? Czemu nie.
- no i książeczka (game manual), która jest kiepsko sklejona i rozpada się po godzinnym przeglądaniu -_-''
Podsumowując- KONAMI wróciło do dawnej formy. A ja i tak uwielbiam ich głównie za serią Turtles na Gameboya ^^.
ja tak sobie gram w 3... mlody ocelot ^_^ < w sumie to sie zdziwilam ze cala gra dzieje sie ...nie musze chyba spojelrowac ;] >
i od razu wkurzylo mnie to zywnienie sie zwierztami
..i jeszcze zlpaiesz takiego gada a on pelen jakis robactw i biedny snake choruje.. < lol>
urozmaiceniew stylu leczenia czy kamufalzu..mile...ale ..

btw... ta eva to musi wszysktim pokazywac ze ma stanik czy co? ..rotfl
[ Dodano: Sob 04 Cze, 2005 00:44 ]
a na samym poczatku to jeszcze mialam nadzieje ze to raiden
i od razu wkurzylo mnie to zywnienie sie zwierztami
urozmaiceniew stylu leczenia czy kamufalzu..mile...ale ..
lol..zadzwonilam do goscia od broni w masce zombie,albo jak snake jest nagi..normalnie rotflWhite SeeD pisze:Niektóre dialogi sprawiają, że można się nieźle uśmiać. Snejk swoim cynizmem rozbraja.
btw... ta eva to musi wszysktim pokazywac ze ma stanik czy co? ..rotfl
[ Dodano: Sob 04 Cze, 2005 00:44 ]
a na samym poczatku to jeszcze mialam nadzieje ze to raiden
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
- The Sorrow
- Kupo!

- Posty: 195
- Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
- Lokalizacja: Tselinojarsk
Jak jak zjesz zepsutego, z muchami, owoca tysz wymiontujeszod razu wkurzylo mnie to zywnienie sie zwierztami ..i jeszcze zlpaiesz takiego gada a on pelen jakis robactw i biedny snake choruje.. < lol>
Najlepsze gadki sa przy sejwach - Bond rulez.
Cała gra jeat Wielka.
...Battle brings death, death brings the sorrow.
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
The living... May not hear them... ther voices... Fall upon daef ears.
But make no mistake... Dead are not silent.....
-
Matomania
Powalały mnie też pogawędki o diecie Snake'a z panią doktor
Np. o jedzeniu ośmiornicy, albo psów
[ Dodano: Sob 04 Cze, 2005 ]
Mnie jeszcze denerwowało za szybkie tempo gry, czyli zbyt częste zmiany lokacji. Może to i dobrze. Przynajmniej gracz się nie znudzi, ale tyle tego napchali, że aż trochę przesadzili. No bo: dżungla,łup,jaskinia,trach,rzeka,bum,baza,ziup,ze 3 lokacje dżungli (za mało jej było. Ja chcę więcej
),pierdut,jakiś budynek dla naukowców,bęc,góry,baza... itd. Zbyt często się to zmieniało jak dla mnie.
I TA $&!*@%$&*(^@ KAMERA
[ Dodano: Sob 04 Cze, 2005 ]
Mnie jeszcze denerwowało za szybkie tempo gry, czyli zbyt częste zmiany lokacji. Może to i dobrze. Przynajmniej gracz się nie znudzi, ale tyle tego napchali, że aż trochę przesadzili. No bo: dżungla,łup,jaskinia,trach,rzeka,bum,baza,ziup,ze 3 lokacje dżungli (za mało jej było. Ja chcę więcej
I TA $&!*@%$&*(^@ KAMERA

