- Poradnik jak emulować FF9 - 2010
Moderator: Moderatorzy
- Poradnik jak emulować FF9 - 2010
Witam. Wszedłem na to forum żeby poczytać o FF9 bo akurat skończyłem pierwszą płytę i pomyślałem że podzielę się ustawieniami do ePSXe które znalazłem gdzieś na necie autorstwa Zedeck.
1.
ePSXe 1.7 a nie jakieś starocie.
Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Eternal SPU Plugin 1.41
zlib1.dll (potrzebny do epsxe 1.7 [wkleić do folderu z ePSXe])
Tutaj ustawienia do grafiki:
na wersji 1.7 i nowym sterowniku Pete's nie trzeba żadnych gamefixów.
Edit:
(oczywiście jeśli ktoś będzie miał słabszy komp i na tych ustawieniach będzie się cięło czy coś [-.^ raczej rzadkość żeby ePSXe nie hulało na max] to będzie trzeba zmniejszyć efekty np.)
A tu 2 zrzuty jak to wygląda
Nie jest to jakieś HD ale ta gra nie nadaje się do ustawiania HD itd. chyba że ktoś lubi jakieś kreski, ramki krzywe itd.
Tak ustawione i dane na full screen wygląda jak za starych dobrych lat na tv ;]
DOWNLOAD:
Pete's OpenGL Driver 2.9
http://www.pbernert.com/gpupeteogl209.zip
ePSXe
http://www.epsxe.com/files/epsxe170.zip
Eternal SPU Plugin 1.41
http://www.emuxhaven.net/emuxhaven/psx/ ... 41_win.zip
zlib1.dll
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?zlib1 (klikamy na free download na dole)
1.
ePSXe 1.7 a nie jakieś starocie.
Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Eternal SPU Plugin 1.41
zlib1.dll (potrzebny do epsxe 1.7 [wkleić do folderu z ePSXe])
Tutaj ustawienia do grafiki:
na wersji 1.7 i nowym sterowniku Pete's nie trzeba żadnych gamefixów.
Edit:
(oczywiście jeśli ktoś będzie miał słabszy komp i na tych ustawieniach będzie się cięło czy coś [-.^ raczej rzadkość żeby ePSXe nie hulało na max] to będzie trzeba zmniejszyć efekty np.)
A tu 2 zrzuty jak to wygląda
Nie jest to jakieś HD ale ta gra nie nadaje się do ustawiania HD itd. chyba że ktoś lubi jakieś kreski, ramki krzywe itd.
Tak ustawione i dane na full screen wygląda jak za starych dobrych lat na tv ;]
DOWNLOAD:
Pete's OpenGL Driver 2.9
http://www.pbernert.com/gpupeteogl209.zip
ePSXe
http://www.epsxe.com/files/epsxe170.zip
Eternal SPU Plugin 1.41
http://www.emuxhaven.net/emuxhaven/psx/ ... 41_win.zip
zlib1.dll
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?zlib1 (klikamy na free download na dole)
Moglbys cos wiecej powiedzieć o swoim sprzecie? bo jakoś
z tym zdaniem sie nie zgadzam - ukonczylem gre 2 razy na 1280x720 i gralo sie swietnie, podejrzewam, że teraz podciagniecie pod 1920 nie zniecheciloby mnie.Nie jest to jakieś HD ale ta gra nie nadaje się do ustawiania HD itd. chyba że ktoś lubi jakieś kreski, ramki krzywe itd.
Evil is as Evil does
sprzęt mam taki że spokojnie hula hd ale po prostu chodzi o to że final jest już 2x powiększony nawet na psx i na 640x480 wygląda to znośnie a na większych może i jest fajnie ale napisy są poszarpane i tekstury też dlatego jak dla mnie na tych ustawieniach elegancko chodzi. ładnie wszystko wygląda jest w miarę wygładzone i nie widać tak pixeli ;d
polecam sprawdzić te ustawienia.
co do sprzętu hmm
Athlon II x2 250 3Ghz
4 GB Ram Kingston
GF 9600GT 512MB
i płyta Gigabyte ale nie pamiętam modelu
edit:
w sumie na tych ustawieniach nie widzę różnicy między hd a 640x480
polecam sprawdzić te ustawienia.
co do sprzętu hmm
Athlon II x2 250 3Ghz
4 GB Ram Kingston
GF 9600GT 512MB
i płyta Gigabyte ale nie pamiętam modelu
edit:
w sumie na tych ustawieniach nie widzę różnicy między hd a 640x480
- Fox Nine Tails
- Kupo!
- Posty: 23
- Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40
- Fox Nine Tails
- Kupo!
- Posty: 23
- Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40
Musisz znaleźć na Sieci bios do psx-a. nie podam Ci źródła, bo to nielegalne, kradziejskie i w ogóle idzie się za to do piekła. Gógl nie ma wyrzutów sumienia, może on Ci pomoże:). Rozpakowany plik bios umieszczasz w katalogu 'bios' w folderze emulatora. traws90 nie podał go w downloadzie, bo umieszczanie biosów konsol jest niezgodne z prawem <duh>.
Teksty w podpisach zazwyczaj trącą sztampą.
- Fox Nine Tails
- Kupo!
- Posty: 23
- Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40
Zabawne, bo ja go mam z "Krypta PSX Set" (założyłem, że już tam zaglądałeś), który wciąż jest na Krypcie.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
- Fox Nine Tails
- Kupo!
- Posty: 23
- Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40
Podpiąc tylko bios i reszte z tego co podał traws 90 i bedzie gucior tak?;)
[ Dodano: Pią 26 Lis, 2010 20:30 ]
ej ale czekaj..bo ten emulator to jest jakaś wersja 1.5...czyli staroc i FF może zle chodzić O.o
[ Dodano: Pią 26 Lis, 2010 20:45 ]
heh grałem na poprzednim emu i miałem savy a teraz gdy sciagnałem ten to ten nowy ich nie czyta..na dodatek nie czyta spolszczenia...i jest troche brzydka grafika w FFVII i nie wiem czy to tak ma być czy nie...bo może ta gra mi dobrze chodziła na poprzednim emu(versja 1.6)bo sam nie wiem czy to ma tak chodzić czy nie xD
[ Dodano: Nie 28 Lis, 2010 20:24 ]
Wie ktoś może jak sie pozbyć takich ,,zielonych''otoczek koło przedmiotów,obiektów itp?
[ Dodano: Nie 28 Lis, 2010 20:29 ]
A tak btw mógłbyś podać konfigurację video do moich parametrów:
Karta graf:Nvidia 9800 GTS
2 gb ramu
Procesor Athlon 2x 2.30 Ghz
bo juz nie wiem z tymi ustawieniami sie bawie i bawie i szajby dostaję a grać nie mogę ; <
[ Dodano: Pią 26 Lis, 2010 20:30 ]
ej ale czekaj..bo ten emulator to jest jakaś wersja 1.5...czyli staroc i FF może zle chodzić O.o
[ Dodano: Pią 26 Lis, 2010 20:45 ]
heh grałem na poprzednim emu i miałem savy a teraz gdy sciagnałem ten to ten nowy ich nie czyta..na dodatek nie czyta spolszczenia...i jest troche brzydka grafika w FFVII i nie wiem czy to tak ma być czy nie...bo może ta gra mi dobrze chodziła na poprzednim emu(versja 1.6)bo sam nie wiem czy to ma tak chodzić czy nie xD
[ Dodano: Nie 28 Lis, 2010 20:24 ]
Wie ktoś może jak sie pozbyć takich ,,zielonych''otoczek koło przedmiotów,obiektów itp?
[ Dodano: Nie 28 Lis, 2010 20:29 ]
A tak btw mógłbyś podać konfigurację video do moich parametrów:
Karta graf:Nvidia 9800 GTS
2 gb ramu
Procesor Athlon 2x 2.30 Ghz
bo juz nie wiem z tymi ustawieniami sie bawie i bawie i szajby dostaję a grać nie mogę ; <
Zaboli, ale pewnie będziesz musiał pobawić się samemu z settingiem - nie znalazłem na necie żadnych ustawień pod konkretne parametry. Mogę Ci napisać, jak to u mnie wygląda, bo mam mniej więcej podobnego pieca.
Resolutions & colours
Fullscreen mode, desktop resolution - 1280x800, color depth - 32-bit
Textures
Texture quality - r8g8b8a8, texture filtering - 6, hi-res texture - 0, gfx card vram - autodetect
Framerate
wszystko defalut'owo
Compability
Off-screen drawing - 3, advanced blending - 2 (tu może być rozmaicie, spróbuj ustawienia najlepszego dla swojej karty), framebuffer textures - 2, framebuffer acces - 4, zaznaczone alpha multipass i mask bit
Misc
zaznaczone screen smoothing, może nie współpracować z Twoją kartą, w podmenu special game fixes (rozwijanym tymi fikuśnymi trzema kropkami obok tego checkboxa) zaznaczone te oznaczone 0x0001 i 0x0002 (i TYLKO te).
Config dla Pete's D3D Driver1.76. Może są nowsze, nie wiem, u mnie hula bez bugów graficznych. Cyframi ofkoz oznaczone pozycje na liście. Napisz, czy pomogło.
Resolutions & colours
Fullscreen mode, desktop resolution - 1280x800, color depth - 32-bit
Textures
Texture quality - r8g8b8a8, texture filtering - 6, hi-res texture - 0, gfx card vram - autodetect
Framerate
wszystko defalut'owo
Compability
Off-screen drawing - 3, advanced blending - 2 (tu może być rozmaicie, spróbuj ustawienia najlepszego dla swojej karty), framebuffer textures - 2, framebuffer acces - 4, zaznaczone alpha multipass i mask bit
Misc
zaznaczone screen smoothing, może nie współpracować z Twoją kartą, w podmenu special game fixes (rozwijanym tymi fikuśnymi trzema kropkami obok tego checkboxa) zaznaczone te oznaczone 0x0001 i 0x0002 (i TYLKO te).
Config dla Pete's D3D Driver1.76. Może są nowsze, nie wiem, u mnie hula bez bugów graficznych. Cyframi ofkoz oznaczone pozycje na liście. Napisz, czy pomogło.
Teksty w podpisach zazwyczaj trącą sztampą.
- Fox Nine Tails
- Kupo!
- Posty: 23
- Rejestracja: pn 22 lis, 2010 19:40
Wszystko ok ; > działa ładnie spróbowałem sam sie pobawić plus to co na początku autor podał oraz ty ^^ Wszystko hula ok tylko czasem na niektórych budynkach(i to też tylko czasem raczej rzadko)sa lekkie zielone linie jak któs w innym temacie mówił ; > Muzyka chodzi ładnie,wszystko ok i gra wygląda identyko jak na screenach na google.Myslałem nawet nad przerzuceniem se na wersje PC ale widziałem jakie są z nią problemy oraz nie ma do niej spolszczenia ; >.Podobno w tej wersji jest kiepski sound i kiepskie filmik ^^ wiec zostaje przy mojej wersji na emulator ^^ Dzięki wielkie
Fox Nine Tails pisze:sa lekkie zielone linie jak któs w innym temacie mówił
A ja po prostu wszedłem tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Playstationqfas pisze:Fullscreen mode, desktop resolution - 1280x800, color depth - 32-bit
ustawiłem podane parametry i przeszedłem grę od początku do końca bez komplikacji, w końcu jak PSX działa maksymalnie na podanych rozdzielczościach to gra jest, według mojego rozumowania, właśnie na takie przeznaczona, no ale na niektórych nowych monitorach co nie obsługują takich rozdzielczości to obraz może być brzydki, lecz na tych ustawieniach emulator nie powinien się zawiesić itp.