Final Fantasy XII
Moderator: Moderatorzy
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Bo nie chcą ostrzeżeń i chcą miło żyć.Tidus pisze:No czemu nie spamujecie o najnowszej części FF
Jakbyś czytał regulamin to być wiedział, ze nie. To co można sciągnąć na temat FFXII masz z Newsach. Pokop.Tidus pisze:Mam pytanie ma ktoś linka z torrenta od jakiegoś lola z zagranicy co wstawił żeby można było ściągnąć czy nie bardzo
N i e.Tidus pisze:Nawet nie pamiętam czy wyszło wogóle w Japoni ale chyba tak, nie ?
Walki zapowiadają się ciekawie. System zbiliżony do tego z FFXI, co raczej cieszyć powinno, bo ów system się sprawdza. Ponadto cieszy mnie, ze będzie się wrogów widziało. Będzie to bardziej realne niż "ide sobie dróżka i zonk". Graficznie wygląda ładnie i przyzwoicie, czy powali? Raczej nie, ale napewno ucieszy oczy grafika. Co do grywalności, to raczej obaw nie mam, natomiast boję sie o fabułę.Linandar pisze:No moze czasami active mode byl troche za szybki , ale ogólnie jest spoko.
No właśnie miałem okazję zagrać w demko i powiem, że naprawde mi sie podoba. Do grafiki nie można się przyczepić. Walki żeczywiscie roznia sie od walk we wczesniejszych czesciach... ale mimo to gra sie fajnie i nowy system nie jest zly. Jest bardziej dynamiczny w stosunku do np ffX gdzie po kilku walkach wialo nudą. Postaci również mi się podobają bo podobne troche stylem do tych z ff IX. Jedynie muzyka mogła by byc troszke lepsza ale zla nie jest. Summony tez mi sie podobaja chociaz tylko 2 sa. Fajnie sie idzie korytazem z takim " czyms" :D . Jesli jeszcze do tego w pelnej wersji dojdzie dobra fabula to naprawde gra bedzie super.
"...And if you look at your reflection,
Is it all you want it to be?
What if you could look right through the cracks,
Would you find yourself... find yourself afraid to see?"
Is it all you want it to be?
What if you could look right through the cracks,
Would you find yourself... find yourself afraid to see?"
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
RZ*Maju pisze:żeczywiscie
A może konkrety? Czym się różnią od tych z wcześniejszych i jak to wygląda?Maju pisze:Walki żeczywiscie roznia sie od walk we wczesniejszych czesciach... ale mimo to gra sie fajnie i nowy system nie jest zly.
To znaczy?Maju pisze:ale mimo to gra sie fajnie i nowy system nie jest zly.
No nareszcie, ale czym się ów dynamika charakteryzuje?Maju pisze:Jest bardziej dynamiczny w stosunku do np ffX gdzie po kilku walkach wialo nudą.
Maju pisze:Postaci również mi się podobają bo podobne troche stylem do tych z ff IX.
Troche czym? Ubraniem? Wyglądem? Zachowaniem? Ruchami?
Tak, to dużo mówi -_-' Muzyka, która jest lepsza, a która gorsza? Przy jakiś lokacjach? Przy walkach? ???Maju pisze:Jedynie muzyka mogła by byc troszke lepsza ale zla nie jest.
Jest ich więcej, ale czepiajmy się dalej. Dlaczego Ci się podobają? Śmiem twierdzić, ze wizualnie, ale jak tak, to czemu?Maju pisze:Summony tez mi sie podobaja chociaz tylko 2 sa.
Skąd to przekonanie, ze dobra?Maju pisze:Jesli jeszcze do tego w pelnej wersji dojdzie dobra fabula to naprawde gra bedzie super.
No i sie poczepiałam. Teraz Maju wyciągnij wnioski. Pomóc? Za mało konkretów. Puste, subiektywne stwierdzenia, które osobom, które w owe demo nie grały, nic nie mówią. Ja czuję niedosyt, bo na FFXII czekam z niecierpliwością.

Spoko juz tlumacze:
Mamy dostepne dwie misje - 1 w active, 2 w Wait mode. Walki wydaja sie z poczatku nieco chaotyczne - po zblizeniu sie do przeciwnika postacie czasem same atakuja (glownie podstawowym atakiem a takze lecza sie gdy obrazenia sa duze czarem cure), a gdy nawet wybierzemy jakis atak to nadal mamy dostep do jego zmiany (czego z tego co pamietam nie dalo sie zrobic we wczesniejszych czesciach w ktore gralem). Przez to na poczatku moze dojsc do kilkukrotnego wybierania ataku dla tej samej postaci. Z czasem da sie jednak przyzwyczaic. Active mode z poczatku wydawal mi sie za szybki jednak z czasem po zapoznaniu sie z systemem jest spokojnie do opanowania. W czasie walki mozemy dowolnie oddalac sie i przemieszczac nasza postacia a takze zmieniac postac ktora sie poruszamy. Ulatwieniem przy wykonywaniu ruchow sa "wstążki" ktore pojawiaja sie np w czasie ladowania paska ataku ( dzieki temu wiadomo co dana postac zrobi oraz komu zada cios badz uleczy itp). W trybie Wait po wcisnieciu x czas zatrzymuje sie, otwiera sie menu postaci i mozna wykonac atak/ wziasc item itp. Summony dostepne sa tylko przy calkowitym mp - tylko dla Vaana i Ashe. Po przywolaniu wybranego Espera pojawia sie on jako czlonek druzyny (podobnie jak w FFX z ta roznica ze mozna razem z nim wszedzie chodzic. Pojawia sie on jednak tylko na okreslony czas lub do jego smierci. Nie wiem czy mozna nim sterowac bo nie udalo mi sie to - po podejciu do przeciwnika automatycznie atakuje go najpierw kilka razy zwyklym ciosem a nastepnie specjalem :D . Espery wygladaja fajnie jednak wg mnie powinny byc troche wieksze
. Kazda misja opiera sie na znalezieniu czegos (klucza lub zabiciu trzech konkretnych przeciwnikow) po czym dochodzimy do bossa (T - Rex badz jakis stwor-dinozaur? w obrozy. Generalnie nic trudnego. Po pokonaniu niektorych przeciwnikow zostawiaja itemy (potiony albo ethery, ewentualnie inne itemy ale to zadkosc). Pasek mp uzupelnia sie automatycznie podczas poruszania sie. Generalnie system zblizony troche do FFX-2.
Muzyka jest w sumie podobna do wczesniejszych czesci, symfoniczna
a podczas walk szybsza jednak nie ma kawalka ktory zapamietalbym na dluzej choc nie wykluczone zo moze sie taki pojawic w pelnej wersji (wiadomo oceniam tylko demo). Kawalek ktory zapamietalem to ten po wygranej misji bo jest prawie identyczny z tym z ffIX gdy wygralo sie walke.
Mam nadzieje ze teraz wystarczajaco wyjasnilem. :D
Mamy dostepne dwie misje - 1 w active, 2 w Wait mode. Walki wydaja sie z poczatku nieco chaotyczne - po zblizeniu sie do przeciwnika postacie czasem same atakuja (glownie podstawowym atakiem a takze lecza sie gdy obrazenia sa duze czarem cure), a gdy nawet wybierzemy jakis atak to nadal mamy dostep do jego zmiany (czego z tego co pamietam nie dalo sie zrobic we wczesniejszych czesciach w ktore gralem). Przez to na poczatku moze dojsc do kilkukrotnego wybierania ataku dla tej samej postaci. Z czasem da sie jednak przyzwyczaic. Active mode z poczatku wydawal mi sie za szybki jednak z czasem po zapoznaniu sie z systemem jest spokojnie do opanowania. W czasie walki mozemy dowolnie oddalac sie i przemieszczac nasza postacia a takze zmieniac postac ktora sie poruszamy. Ulatwieniem przy wykonywaniu ruchow sa "wstążki" ktore pojawiaja sie np w czasie ladowania paska ataku ( dzieki temu wiadomo co dana postac zrobi oraz komu zada cios badz uleczy itp). W trybie Wait po wcisnieciu x czas zatrzymuje sie, otwiera sie menu postaci i mozna wykonac atak/ wziasc item itp. Summony dostepne sa tylko przy calkowitym mp - tylko dla Vaana i Ashe. Po przywolaniu wybranego Espera pojawia sie on jako czlonek druzyny (podobnie jak w FFX z ta roznica ze mozna razem z nim wszedzie chodzic. Pojawia sie on jednak tylko na okreslony czas lub do jego smierci. Nie wiem czy mozna nim sterowac bo nie udalo mi sie to - po podejciu do przeciwnika automatycznie atakuje go najpierw kilka razy zwyklym ciosem a nastepnie specjalem :D . Espery wygladaja fajnie jednak wg mnie powinny byc troche wieksze

No wiec postaci kojarza mi sie glownie z wygladu z ffIX oraz ubiorem, po prostu wg mnie to podobny styl.Go Go Yubari pisze:Troche czym? Ubraniem? Wyglądem? Zachowaniem? Ruchami?
Muzyka jest w sumie podobna do wczesniejszych czesci, symfoniczna

No wlasnie wiecej ich nie ma, sa tylko 2 jesli rozmawiamy o demie, w pelnej wersji z pewnoscia beda wiecej niz dwa, jak w kazdym finalu :D. A wizualnie sa zrobione przyzwoicie co podkresla dodatkowo lekka pomaranczowa "mgla" na ekranie podczas poruszania sie z Esperem. Trudno mi dokladnie opisac ich wyglad bo nie bylo ich we wczesniejszych czesciach w ktore gralem( a bodajze byly one w czesci 6 jednak to musi powiedziec ktos kto gral ).Go Go Yubari pisze:Jest ich więcej, ale czepiajmy się dalej.
To nie mialo zabrzmiec jak przekonanie a raczej jak nadzieja - jesli fabula bylaby wciagajaca i dobra to gra byla by bardzo bardzo dobra - wg mnie oczywiscie.Go Go Yubari pisze:Skąd to przekonanie, ze dobra?
Mam nadzieje ze teraz wystarczajaco wyjasnilem. :D
"...And if you look at your reflection,
Is it all you want it to be?
What if you could look right through the cracks,
Would you find yourself... find yourself afraid to see?"
Is it all you want it to be?
What if you could look right through the cracks,
Would you find yourself... find yourself afraid to see?"
Go Go a wystarczylo newsy poczytac;]
naprawde zaczyna mnie denerwowac,gdy usuwasz moje posty bez powodu
prosze bardzo,napisze cos wiecej
demo ff12 nie bedzie zawarte w europejskiej edycji DQ8...
link
wiecej info o clanach
jest tez nowe video,ale jutro je wrzuce do newsow:p
naprawde zaczyna mnie denerwowac,gdy usuwasz moje posty bez powodu
prosze bardzo,napisze cos wiecej
demo ff12 nie bedzie zawarte w europejskiej edycji DQ8...
link
wiecej info o clanach
jest tez nowe video,ale jutro je wrzuce do newsow:p
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
A to pechGarnet pisze:demo ff12 nie bedzie zawarte w europejskiej edycji DQ8...

Demo FFXII jest fajne. Maju napisał już, co i jak, więc od siebie powiem tyle- pod względem walk można się wciągnąć. Tylko nadal nie wiem, w którym momencie system active jest chaotyczny- żeby zrobić zadymę z prawdziwego zdarzenia musiałam skupić trzy-cztery grupy przeciwników


Graficznie przedstawia się to łądnie, ale za bardzo pokazowe miejscówki to nie są- i dobrze, bo chcę, żeby mnie sama gra czymś zaskoczyła, a nie dała wszystko w wersji demo.
Postaci- nie zmieniam zdania, jak na razie- wciąż są w stylu, do którego nie mogę się... przemóc. Podejrzewam, że ładnych kilka godzin spędzonych z pełną wersją mnie przekona

Jeśli dorzucą do tego dobrą fabułę (nie SW, nie SW, tylko nie SW T____T ), to będzie naprawdę mocna pozycja na PS2

Heh, zrobili specjalną edycję PS2 pod Final Fantasy XII, specjalnego pada... a teraz nadchodzi Memory Card specjalnie dla tej gry! :] Karta będzie miała standardowo 8 MB Pamięci, a na dodatek dorzucą naklejki z postaciami z FFXII ;]

Cena tego cuda wyniesie 3,360 Jenów, czyli jakieś 23-24 Euro

Cena tego cuda wyniesie 3,360 Jenów, czyli jakieś 23-24 Euro

Foolish brother... If you wish to kill me, hate me, detest me and survive in some unsightly way...
Run and run and cling to life...
Run and run and cling to life...
question
co to za kawalek, chodzi mi o tytul i wykonawce...
ktorego fragment mozna uslyszec w reklamie ktora jest na Stronie Głównej...
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_02_15.avi
co to za kawalek, chodzi mi o tytul i wykonawce...
ktorego fragment mozna uslyszec w reklamie ktora jest na Stronie Głównej...
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_02_15.avi
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.php?t=2938 - tutaj jest więcej, polecam lekturę newsów 
