Metal Gear Solid

Zręcznościówki, strzelanki, RTSy, RGPi ; tzw. blockbustery i te mniej znane dla koneserów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

PE troszeczkę przegieli w minusach że pół roku czekania(co prawda to prawda ale to nie żaden minus, kiedy ktoś bedzie czytał np. za parę lat
Właściwie było to przegięcie pały, bo wszystkie rzeczy jakie mamy obecnie w Subsistance mogliśmy mieć w Snake Eaterze. Ogólnie kamera z góry może zmuszać nas do skradania, bo już nie mamy radaru, ale bez przesady - obecność kamery TPP dopiero teraz, to lekki przegięcie.

Fakt, jest faktem - 90% Subsistance to tryb On-Line, z tym się raczej nie ma co kłócić :wink:

Garnet: Arigato za screeny :wink:
Awatar użytkownika
Faka
Kupo!
Kupo!
Posty: 131
Rejestracja: wt 08 sie, 2006 10:20
Lokalizacja: Ostrów Maz.

Post autor: Faka »

King VERMIN! pisze:
PE troszeczkę przegieli w minusach że pół roku czekania(co prawda to prawda ale to nie żaden minus, kiedy ktoś bedzie czytał np. za parę lat
Właściwie było to przegięcie pały, bo wszystkie rzeczy jakie mamy obecnie w Subsistance mogliśmy mieć w Snake Eaterze. Ogólnie kamera z góry może zmuszać nas do skradania, bo już nie mamy radaru, ale bez przesady - obecność kamery TPP dopiero teraz, to lekki przegięcie.

Fakt, jest faktem - 90% Subsistance to tryb On-Line, z tym się raczej nie ma co kłócić :wink:
Watpie, bo jest to najlepszy dodatek, ktory wyszedl na swiat, dodajac w pi*du rzeczy. 3 plyty i do tego na DVD, to jest bardzo duzo. Wiadomo, pierwsza plyta subsistence jako gra z nowym sporym dodatkiem kamery TPP. Druga persistence to mega plyta do online'owania z graczami + metal gear i metal gear 2. Ostatnia trzecia plytka existence, to nic innego jak ogladanie 3h+ filmiku z gry, co mi sie milo ogladalo. Imo, MGS3: Subsistence, to nie zadne wyrzucanie i zdzieranie z ludzi pieniedzy (dlatego wielki szacun dla Kojimy). G*wnianym syfem na naciagnie ludzi z pieniedzy, to jest teraz w tym czasie tylko DMC3: Special Edition, ktory nic nie daje nowego, tylko bracholek Dantego i wybalansowany poziom trudnosci.
... thug life ...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Nigdzie nie napisałem, że jest to wysysk, ale powiedz szczerze:

- Czy kamera TPP nie mogła być już w SE?
- Film? Od biedy mogliśmy sobie Demo Theater odpalić :wink:
- MG i MG2? To raczej nie problem (ale fakt - mamy oryginał)
- Śmieszne filmiki? Daj spokój.

Jedyna porządna pozycja w MGS:S to tryb On-Line, który jest kapitalny, co i tak nie zmienia faktu, ze fan MGS i tak kupi :D
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:- Czy kamera TPP nie mogła być już w SE?
Mogła być, zwłaszcza że Subsistence zapowiedziano chwilkę po wydaniu MGS3 i Kojima od razu mówił o tej kamerze - węszę w tym celowe zagranie i naprawdę takim ono jest.
King VERMIN! pisze:Film? Od biedy mogliśmy sobie Demo Theater odpalić :wink:
Film praktycznie niczym się nie różni od Demo Theater, oprócz kilku małych scenek i walk z bossami zmontowanymi z specjalnymi ustawieniami kamer, żeby pasowały one do fabuły i nie było luk w opowieści.
King VERMIN! pisze:MG i MG2? To raczej nie problem (ale fakt - mamy oryginał)
No, nie taki mały problem, bo wcale nie jest łatwo znaleźć je (zwłaszcza MG2 przełożony na angola, wraz z emulatorem do MSX) w necie i w sumie jest to pierwsze jego wydanie po angielsku oficjalne, o ile się nie mylę.
King VERMIN! pisze:Śmieszne filmiki? Daj spokój.
Oj tam, zawsze jakiś bonus, mnie na przykład cholernie bawiła scenka z

Kod: Zaznacz cały

wyjmowaniem nadajnika Snake'owi przez Eve,
a jeśli reszta jest tak samo dobra, to bardzo chętnie bym je zobaczył.
No i jeszcze dokument o powstawaniu MGS, to mnie bardzo ciekawi.
Oczywiste, że tryb on-line jest tu rzeczą najważniejszą, ale inne bonusy też odgrywają bardzo ważną rolę przecież. Jak dla mnie im ich więcej tym lepiej i to zdecydowanie lepiej.
King VERMIN! pisze:co i tak nie zmienia faktu, ze fan MGS i tak kupi :D
Dokładnie - choćby się niebiosa waliły i tak kupię ^^
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

No, nie taki mały problem, bo wcale nie jest łatwo znaleźć je (zwłaszcza MG2 przełożony na angola, wraz z emulatorem do MSX) w necie i w sumie jest to pierwsze jego wydanie po angielsku oficjalne, o ile się nie mylę.
O ile się nie mylę, to MG2 w MGS:S jest pierwszym, oficjlalnym MG2 przełożonym na język angielski. Amerykanie mogli się "cieszyć" MG:Snake's Revange (któy według mnie był straszną pomyłką).

Co do dokumentu: fakt, zapomniałem o nim! Dla mnie jest to pozycja obowiązkowa, między innymi aby zobaczyć co Kojima przemycił do MGG3. Pamiętacie MGS2 i zestawienie Snake'a z Godzillą? Przyznam się, że za nic bym się domyślił tego, a tak to widać ewidentnie :D

Ze wszystkich dodatków moim zdaniem te filmiki śmieszne nie są aż warte tyle pieniędzy, do tego stopnia aby je wymieniać w reklamach itp. Chyba, że potraktujemy je jak czysty bonus, za który nie płacimy ;)

Swoją drogą, jak już by ktoś miał ten dodatek, to można zrobić sobie nieprawdopodobne przypomnienie całej serii. Jak? Gramy w takiej kolejności:

MGS3, MG, MG2, MGS, MGS2.

Po takim czymś możemy spokojnie czekać na MGS4 ;)
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

King VERMIN! pisze:O ile się nie mylę, to MG2 w MGS:S jest pierwszym, oficjlalnym MG2 przełożonym na język angielski. Amerykanie mogli się "cieszyć" MG:Snake's Revange (któy według mnie był straszną pomyłką).
Właśni, oficjalnie pierwsze, ale istniało bardzo dobre tłumaczenie fanowskie, w które się pograło troszkę - ale i tak czekam, żeby zobaczyć jak wygląda oficjalne tłumaczenie. A MG: Snake's Revenge to straszliwa pomyłka - dupna strzelanina z boku, która przyjemnością nie dorównuje np. żadnej, ale to żadnej Contr'ze. No, ale robił to inny team i miał inne założenia.
Co do dokumentu: fakt, zapomniałem o nim! Dla mnie jest to pozycja obowiązkowa, między innymi aby zobaczyć co Kojima przemycił do MGG3. Pamiętacie MGS2 i zestawienie Snake'a z Godzillą? Przyznam się, że za nic bym się domyślił tego, a tak to widać ewidentnie :D
Widać i to jeszcze jak :D Zapewne słyszałeś o pierwotnym pomyśle na ubiór The Boss? Jeśli nie - to tam o tym jest. I wierz mi - pomysł miał nieprawdopodobny, na jaki sam tylko Kojima mógł wpaść :wink: Ale dobrze, że się opamiętał, bo to by było lekkie przegięcie. A dokument sam w sobie jest baaardzo ciekawą rzeczą, jedną z najważniejszych w tym wydaniu.
King VERMIN! pisze:Ze wszystkich dodatków moim zdaniem te filmiki śmieszne nie są aż warte tyle pieniędzy, do tego stopnia aby je wymieniać w reklamach itp. Chyba, że potraktujemy je jak czysty bonus, za który nie płacimy ;)
Ba, jak się już reklamuje, to trzeba wymienić wszystko co się upchnęło, prawo marketingu :wink: I może ważne nie są, ale z przyjemnością obejrzę ^^
Swoją drogą, jak już by ktoś miał ten dodatek, to można zrobić sobie nieprawdopodobne przypomnienie całej serii. Jak? Gramy w takiej kolejności:

MGS3, MG, MG2, MGS, MGS2.
Już tak grałem :P Niesamowite przypomnienie ^^ Polecam każdemu.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Zapewne słyszałeś o pierwotnym pomyśle na ubiór The Boss?
Tak nie bardzo. To było coś z tym, że byłaby bardziej... hmm... skromniej ubrana? Z odłosniętą piersią, która by do tego "bouncowała"? :wink: i z tatuażem węża dobajrze. Bij jak źle :D
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Nie mam co bić - dokładnie o to chodzi :wink: A wiem, że miał jeszcze kilka takich porąbanych pomysłów - stamtąd dowiemy się, co mu jeszcze do łba strzelało :D
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Ogólnie jakbym miał kasę i NA, oraz nie pisał matury, to bym sobie z chęcią sprawił MGS:S, bo jest to niezła pozycja, do tego jest to pewnie ostatni MGS na PS2, zaś z tego co wyczytałem na Zanzibarze (stronka o MGS), nie ma problemów z serwerami w Europie, do tego starczy teoretycznie net 200coś. Jak dobrze pójdzie maturka, sprawię sobie prezencik ;)
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

podobno możecie mi zazdrościć, bo najlepsze akcje w grach video są przede mną. zostałem szczęśliwym posiadaczem pierwszego MGSa, którego sobie przejdę w okolicach Sylwestra. moje dotychczasowe doświadczenia z serią to dwa pierwsze MG (w tym MG w obydwu wersjach - NES i MSX), Snake's Revenge (nawet FAQ napisałem :D ) i MGS na GBC, oraz demo MGS na PSXa (które przechodziłem wiele razy).
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

No, to bardzo się cieszę, że w końcu doznasz tego, jak dobry jest pierwszy MGS - wyjątkowo po prostu, tylko MGS3 może się z nim równać. Oj, wiele dobroci Cię tam spotka ^^ Zostają po nim niezapomniane wspomnienia po prostu. Miłego grania ^^
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

no to Sogetsu, milego spotkania z Wolf! :]]]

Hideo Kojima revealed some new tidbits on Metal Gear Solid 4:

* Player can choose to strike on either sides (nation A or B), or even destroy both.
* Player can choose to ally with either side or not at all
* Player has the freedom to shoot at any soldiers / enemies in the field, like in a first person shooter
* In MGS4 you're either in sight or out of sight in the battlefield.
* In the past you can hide yourself or enemy bodies, but now Snake doesn't need to hide -- with the OctoCam (camouflage) system, Snake deceives the enemies and make himself hardly visible by enemies in battles
* In one of the new trailer, Snake appears much younger later in the story after injected a potion, Kojima inserted this scene to make players think about it.
* The Gekkos (cyborg Metal Gears) will sometimes spot you as enemy, sometimes you can walk past them, depending which nation you are parted with at the moment.
* The game will support Sixaxis' movement sensitivity function
* The control will be less complex than MGS3, you'll have more direct control in MGS4
* Snake can control the Metal Gear MKII Robot which accompanies him
* The story will take place in middle east, South America and Eastern Europe
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Gveir
Moderator
Moderator
Posty: 2966
Rejestracja: pn 22 maja, 2006 18:37
Lokalizacja: Newport City

Post autor: Gveir »

Garnet pisze:no to Sogetsu, milego spotkania z Wolf! :]]]
Tak... ostatnie spotkanie z nią to jeden z najbardziej wzruszających momentów w grach w ogóle... /ociera łezkę na wspomnienie/

Co do newsów - najlepsze wydaje mi się to, że będzie można wybrać strony i wpływać w ten sposób na grę i zakończenia, a reszta - powiem tylko tyle, że na to w MGS czekałem od dawna.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
Awatar użytkownika
King VERMIN!
Cactuar
Cactuar
Posty: 479
Rejestracja: czw 21 wrz, 2006 15:43

Post autor: King VERMIN! »

Uważaj Sogetsu, ja zagrałem dawno, dawno temu w MGS... i patrz co się stało :D
Sogetsu
Malboro
Malboro
Posty: 1050
Rejestracja: sob 18 lut, 2006 00:19

Post autor: Sogetsu »

Gveir pisze:MG: Snake's Revenge to straszliwa pomyłka - dupna strzelanina z boku
Snake's Revenge (bez MG ;) ) to ten sam system rozgrywki co w innych MG. sekwencje z widokiem z boku pojawiają się tylko kilka razy w całej grze. nie zgodzę się z twierdzeniem, że to pomyłka. jest to bardzo przyjemna gra, trochę bardziej napakowana akcją w stosunku do MG w wersji NESowej. no i Kojime się spodobał, a to już coś.

w końcu przeszedłem MGS i stwierdzam, że gra trzyma klimat poprzednich części, jednak odrobinę za dużo jest akcji w stylu: dobra postać mówi "LOL, przez całą grę byłem dobry ale tak na prawdę jestem zły!", albo zła postać mówi "LOL, tak na prawdę jestem dobry" oraz akcji w stylu "zabili go i uciekł". dodają one uroku grze jednak parę na parę momentów zrobiłem o_O XD , np:

Kod: Zaznacz cały

Master: "LOL, tak na prawdę jestem Liquidem!" ciekawe, ale teraz już niech mi nikt nie mówi, że dziewczyny z SM dało się rozpoznać w strojach sailorek :D 
oraz

Kod: Zaznacz cały

Liquid po raz kolejny strikes back, choć to i tak nic przy Big Bossie, który niejeden wybuch przeżył
co do Wolf natomiast, to albo za wiele się spodziewałem, albo gry akcji nie są w stanie wywołać u mnie głębszych emocji. zresztą, Wolf była po prostu kolejnym bossem, który przed śmiercią wygłosił monolog dotyczący historii swojego życia i jakie ono nie było smutne. może gdyby to był jedyny tego typu moment w grze, to pewnie bym się wzruszył, ale jak co chwila pojawia się coś takiego, to już nie robi większego wrażenia. w poprzednich częściach bossowie przynajmniej ginęli jak trzeba (w większości przypadków).
żeby nie było, gra bardzo mi się podobała, zwłaszcza dialogi przez codec i pojedynki z bossami.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne gatunki gier”