In my restless dreams I see that town <SILENT HILL>
Moderator: Moderatorzy
- The Sorrow
- Kupo!
- Posty: 195
- Rejestracja: czw 31 mar, 2005 16:51
- Lokalizacja: Tselinojarsk
- Nienormalny_PS2
- Malboro
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
ja jakos wole bron maszynowa ..gdyz wszlekie scyzorki :D sa po prostu starsznie wolne...nie mowiac o pile...ktora robi tlyko wrazenie wygladem bo zanim sie rozkreci to..The Sorrow pisze:Scyzoryk był wporządku, szczególnie w przedostatniej walce. Twisted Evil
Można sporo amunicji zaoszczędzić
< aha Ivy teraz jak bedziesz grala drugi raz zaraz na poczatku mozesz zdobyc pile..ale nie jestem pewna czy jak mialas easy na potwory to ona bedzie,chyba trzeba bylo miec przynajmniej normal>
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
- Nienormalny_PS2
- Malboro
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 04 maja, 2005 03:16
- Lokalizacja: Chronoles
Mogą tego w ogóle nie robić,a stworzyć dziki klimat po prostu.Na pewno coś zademonstrują w końcu technika komputerowa na to pozwala.Z drugiej strony jednak nie będzie ich chyba duża ilość.Ahhmmmmm -_- o Dżizas nie zepsujcie tego....A może Harry będzie chodził sobie po mglistym miasteczku,słyszał odgłosy "nie bardzo ludzkie" i rozmyślał nad chorymi pomysłami Dhalii...Radyjko będzie robiło charakterystyczne khhhhhhhh-coś się zbliża...Producenci mogą nas rozczarować jak i zarówno bardzo zadowolić. Ahmmm -_- :DGarnet pisze:ciekawa jestem samych potworkow..jakie pokaza...i jak je pokaza...
Mischi, Tobie oczywiście tez należą sie podziękowania Edytowałeś wiadomość, nie zauważyłam wcześniej.Mischi pisze:Prosze Ivy:
1. In Water - daj sie często ranić potworom, ale nie lecz się od razu, obojętnie traktuj Marię, obejrzyj nóż Angeli, wysłuchaj rozmowy w korytarzy przed finałowa walką
2. Leave - trzymaj zdrowie na najwyższym poziomie, obojętnie traktuj Marię, wysłuchaj dialogu w korytarzu, obejrzyj zdjęcie zony (najlepiej kilkukrotnie), przeczytaj jej list
3. Maria - dbaj o Marię najlepiej jak potrafisz, często odwiedzaj w szpitalu, staraj się nie biegać tak aby mogła za Tobą nadaźyć i nie słuchaj rozmowy w korytarzu przed finałem
4. Rebirth - tylko w powtórnej grze, musisz odnaleźć 4 przedmioty
-White Chrisim (pokój 105 w Blue Creek Apartment)
-Book of Lost Memories (stacja Texxon Gas)
-Obsidan Goblet (rozbita gablota w Silent Hill Historical Society)
-Book of Crismon Ceremony (czytelnia w alternatywnym hotelu Lake View)
5. Dog (jedno z najlepszych) - musisz obejrzeć zakończenia Maria, Leave i In Water lub jedno z nich i Rebirth. Na Nathan Ave. w okolicach Jack's Inn jest psia buda. Zabierz z niej klucz (Dog Key) - otworzysz nim drzwi do Observation Room w alternatywnym Lake View, gdzie obejrzysz zakonczenie
6. UFO - przejdź normalna grę i dodatek Born from a Wish. Grając ponownie w toalecie na początku gry znajdziesz Blue Gem. Użyj go w podanych lokacjach: ogród alternatywnego szpitala, doki z łodzią, pokój 312 w normalnym hotelu (przy balkonie)
[ Dodano: Czw 12 Maj, 2005 ]
Jak grałam za pierwszym, to znalazłam piłę (Na początku gry, wbita w pień)- pobiegałam z nią troche, bo fajnie wyglądała, ale metalowe pręty okazały się skuteczniejszą bronią..< aha Ivy teraz jak bedziesz grala drugi raz zaraz na poczatku mozesz zdobyc pile..ale nie jestem pewna czy jak mialas easy na potwory to ona bedzie,chyba trzeba bylo miec przynajmniej normal>
Wczoraj przeszłam scenariusz Marii- 49 minut na liczniku, bez specjalnego pośpiechu.. troche krótko!
...ech..widac ze do pozniejszych wersji juz upraszcali...Ivy pisze:Jak grałam za pierwszym, to znalazłam piłę (Na początku gry, wbita w pień)
co do scenariusza marii...dobra jako ze wiem ze nigdy raczej w niego nie pogram-moze sciagne sobei filmiki z neta....
... to jesli mozecie < Ivy,Mischi> napsizcie mi jak sie zaczyna,konczy ..ogolnie o co w nim biega....
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
W takim razie poczekaj kilka minut, aż coś sensownego wyprodukuję
[ Dodano: Czw 12 Maj, 2005 ]
W takim razie:
Ponieważ niewiele czasu spędziłam na grze w ten scenariusz, na pewno wiele rzeczy mi umknęło, może tutaj znajdziesz coś ciekawego:
http://www.dark-street.silenthillforum.co.uk/she/view.php?page=5&sid=
SPOILER SH2
Na początku Maria znajduje sie w pokoju w swoim barze, chwila bieganiny i uzbrojona w tasak rzeźnicki i rewolwer wkracza do opuszczonego domu. Na piętrze odkrywa, że jeden pokój zamknięty jest od środka, za nimi znajduje sie niejaki Ernest Baldwin. Nie wiemy właściwie, jak facet wygląda, słychać tylko jego głos. Wiąże się z nim historia jego córeczki, która nie żyje od lat, a której głos i prośby możemy usłyszeć w na strychu (swoją drogą aż mnie ciarki przeszły). Z księgi leżącej w jwdnym z pokoi dowiadujemy się, że Ernest ma najprawdopodobniej zamiar ponownie spotkać się ze swoją córką (podejrzewam,że w tym miejscu znajduje się nawiązanie do poprzedniej części SH a w tej sprawie niestety wypowiedzieć się nie mogę) W tym momencie może Mischi mógłby się bardziej wykazać
Ernest najwyraźniej nie chce się spotkać z Marią oko w oko, ale prosi ją o przyniesienie mu białego płynu. Poszukiwania prowadzą Marię do znajomego apartamentu z początku SH. Szczerze mówiąc od tej pory nie przykładałam się za bardzo do rozgrywki i z płynem popędziłam z powrotem do Ernesta, planując powrót tu w dalszej częsci gry.
Zaliczyłam spore zdziwienie, gdy okazało się, że scenka oddania butelki zarazem kończy grę! Okazuje się, że James jest "złym człowiekiem"- to słowa Ernesta. Po słowach "Maria, you're...." nie pada żadna odpowiedź, drzwi do pokoju Ernesta otwieraja się, ale w środku oczywiście nikogo nie ma..
Ostatnia scenka przedstawia Marię idącą ulicą Silent Hill. Przykłada sobie rewolwer do skroni, ale szybko go wyrzuca i...wybiera się na spotkanie z Jamesem
Tu jest jeszcze dość szczegółowy opis SH2, na pewno będzie pomocny:
http://www.black-helix.com/sh2/silent_hill_2_plot.txt
[ Dodano: Czw 12 Maj, 2005 ]
W takim razie:
Ponieważ niewiele czasu spędziłam na grze w ten scenariusz, na pewno wiele rzeczy mi umknęło, może tutaj znajdziesz coś ciekawego:
http://www.dark-street.silenthillforum.co.uk/she/view.php?page=5&sid=
SPOILER SH2
Na początku Maria znajduje sie w pokoju w swoim barze, chwila bieganiny i uzbrojona w tasak rzeźnicki i rewolwer wkracza do opuszczonego domu. Na piętrze odkrywa, że jeden pokój zamknięty jest od środka, za nimi znajduje sie niejaki Ernest Baldwin. Nie wiemy właściwie, jak facet wygląda, słychać tylko jego głos. Wiąże się z nim historia jego córeczki, która nie żyje od lat, a której głos i prośby możemy usłyszeć w na strychu (swoją drogą aż mnie ciarki przeszły). Z księgi leżącej w jwdnym z pokoi dowiadujemy się, że Ernest ma najprawdopodobniej zamiar ponownie spotkać się ze swoją córką (podejrzewam,że w tym miejscu znajduje się nawiązanie do poprzedniej części SH a w tej sprawie niestety wypowiedzieć się nie mogę) W tym momencie może Mischi mógłby się bardziej wykazać
Ernest najwyraźniej nie chce się spotkać z Marią oko w oko, ale prosi ją o przyniesienie mu białego płynu. Poszukiwania prowadzą Marię do znajomego apartamentu z początku SH. Szczerze mówiąc od tej pory nie przykładałam się za bardzo do rozgrywki i z płynem popędziłam z powrotem do Ernesta, planując powrót tu w dalszej częsci gry.
Zaliczyłam spore zdziwienie, gdy okazało się, że scenka oddania butelki zarazem kończy grę! Okazuje się, że James jest "złym człowiekiem"- to słowa Ernesta. Po słowach "Maria, you're...." nie pada żadna odpowiedź, drzwi do pokoju Ernesta otwieraja się, ale w środku oczywiście nikogo nie ma..
Ostatnia scenka przedstawia Marię idącą ulicą Silent Hill. Przykłada sobie rewolwer do skroni, ale szybko go wyrzuca i...wybiera się na spotkanie z Jamesem
Tu jest jeszcze dość szczegółowy opis SH2, na pewno będzie pomocny:
http://www.black-helix.com/sh2/silent_hill_2_plot.txt