Strona 174 z 180

: pn 16 lut, 2009 20:33
autor: Rusty
musi być zachmurzenie :-), czyli czeka cie wyprawa do phon coast(jedynie tak można zmienić pogode w pełni) i wchodzenie/wychodzenie dopóty dopóki nie będzie zachmurzenia. Podczas zachmurzeń możliwy jest deszcz (lindwyrm nie pojawi się), ale ten znika po przejściu jednej lokacji.

: pn 16 lut, 2009 21:16
autor: ghost25
IzzY pisze:pyslaw, co do tych posągów:
Wszystkie trzy musisz ustawić tak, by były zwrócone twarzą w kierunku tego wielkiego kolosa z mieczem. Kierunek wskazuje strzałka na mapie spod selecta.
Dm-Xpr-33,
Z tego co czytałem, to znajduje się on przed wejściem do Giruvegan (te 2 lokacje) i trzeba rozwalić tamtejsze Behemothy wpierw. Ja dopiero to będe też robił więc to nie jest potwierdzone, więc jeśli potrzebujesz dokładniejsze informacje to albo zajrzyj na gamefaqs albo poczekaj jak ja z tym się uporam.

Kwestia opisu - opis już mam, ale narazie w pełni gotowa jest tylko część tycząca się głównej ścieżki oraz pierwsze 30-40% marków, jak tylko będę wiedział do kogo przesłać i pod jaki adres, to będzie miał szanse ukazać się na Krypcie.
hejka bez obrazy ale ten opis jest troche dziadowsko zrobiony z tymi posągami w miriam nie mają być obrucone w strone tego głównego tylko do środka czyli ten z lewej musi być ustawiony w prawo ten z prawej w lewo a ten z dołu do góry mają patszec do środkowej części planszy i tyle

Gveir: uprzejmie uprasza się o stosowanie się do zasad interpunkcji języka polskiego, względem tego: używania przecinków, kropek, dużych liter oraz innych tego typu oznaczeń. Bez tego posty są nieczytelne i godzą w regulamin, co grozi ostrzeżeniami lub w przypadku recydywy multiplikacją owych reperkusji.

GZO: Ależ Gveirze, nie sądzę, żebyś takim językiem i argumentami przemówił do tegoż interlokutora. Spróbujmy tak:

hejka bez obrazy ale sluchaj zacznij stosowac przecinki kropki takie tam tego no bo jak nie robisz tego to wtedy mimo wszystko trudno czytac co piszesz tym bardziej polapac sens o jaki ci chodzi juz skasowalem jednego posta bede kasowal dalej dopoki nie zrozumiesz rozumiesz pozdro
Nieczytelne mówisz. A Teraz Czytelne Co ? Ludzie dajcie spokój z tymi przecinkami, ja się nieobrażam. POZDRO

: wt 17 lut, 2009 08:38
autor: mati90
Rusty pisze:hejka bez obrazy ale ten opis jest troche dziadowsko zrobiony z tymi posągami w miriam nie mają być obrucone w strone tego głównego tylko do środka czyli ten z lewej musi być ustawiony w prawo ten z prawej w lewo a ten z dołu do góry mają patszec do środkowej części planszy i tyle
Czyli skierowane w stronę tego wielkiego, lol.

: pt 20 lut, 2009 18:29
autor: Kyho
Cze , mam problem z huntem chodzi o Ixiona . Wchodze do Pharos potem jade windą do poziomu Subterra:Penumbra gdzie powinien być konik ale go nie ma . Wjeżdżałem
i zjeżdżałem jakieś 5 razy , ale i tak się nie pojawia . Proszę o pomoc .

: pt 20 lut, 2009 18:47
autor: Raven
A pojawiają się inne potwory? Jeśli nie, pobiegaj dookoła, a wyskoczy.

: pt 20 lut, 2009 19:30
autor: Kyho
Raz się nie pojawiły obiegłem dookoła , ale nic nie było :/ .

: pt 20 lut, 2009 19:48
autor: Raven
To biegaj aż się pojawi :>

: pt 20 lut, 2009 19:53
autor: Kyho
Ok zabieram się zaraz za granie .

: pt 20 lut, 2009 20:36
autor: AUDION
Upewnij się też, czy przyjąłeś zlecenie, bo w ferworze "walki" można zapomnieć :) .

: pt 20 lut, 2009 21:48
autor: Rusty
Kyho - Ixion wlasnie pojawia sie w subterze losowo - albo przy wewnetrzym kredu przy oproznieniu stworow, co daje mu mniejszą ilosći HP, albo w komnatach z podwojoną ilością HP. Najlepszym patentem na niego jest opróżnianie pierwszego poziomu i czekanie na pojawienie się. Najlepiej pokręć się przy pierwszym poziomie chwilkę, jako, że mapa sie losowa mogłes ominać jakiegoś moba - zabij wszystkich i czekaj.

: sob 21 lut, 2009 11:17
autor: amanis
IzzY napisał/a:
pyslaw, co do tych posągów:
Wszystkie trzy musisz ustawić tak, by były zwrócone twarzą w kierunku tego wielkiego kolosa z mieczem. Kierunek wskazuje strzałka na mapie spod selecta.
Dm-Xpr-33,
Z tego co czytałem, to znajduje się on przed wejściem do Giruvegan (te 2 lokacje) i trzeba rozwalić tamtejsze Behemothy wpierw. Ja dopiero to będe też robił więc to nie jest potwierdzone, więc jeśli potrzebujesz dokładniejsze informacje to albo zajrzyj na gamefaqs albo poczekaj jak ja z tym się uporam.

Kwestia opisu - opis już mam, ale narazie w pełni gotowa jest tylko część tycząca się głównej ścieżki oraz pierwsze 30-40% marków, jak tylko będę wiedział do kogo przesłać i pod jaki adres, to będzie miał szanse ukazać się na Krypcie.
hejka bez obrazy ale ten opis jest troche dziadowsko zrobiony z tymi posągami w miriam nie mają być obrucone w strone tego głównego tylko do środka czyli ten z lewej musi być ustawiony w prawo ten z prawej w lewo a ten z dołu do góry mają patszec do środkowej części planszy i tyle

Gveir: uprzejmie uprasza się o stosowanie się do zasad interpunkcji języka polskiego, względem tego: używania przecinków, kropek, dużych liter oraz innych tego typu oznaczeń. Bez tego posty są nieczytelne i godzą w regulamin, co grozi ostrzeżeniami lub w przypadku recydywy multiplikacją owych reperkusji.

GZO: Ależ Gveirze, nie sądzę, żebyś takim językiem i argumentami przemówił do tegoż interlokutora. Spróbujmy tak:

hejka bez obrazy ale sluchaj zacznij stosowac przecinki kropki takie tam tego no bo jak nie robisz tego to wtedy mimo wszystko trudno czytac co piszesz tym bardziej polapac sens o jaki ci chodzi juz skasowalem jednego posta bede kasowal dalej dopoki nie zrozumiesz rozumiesz pozdro
Uważam, jak kolega, że opis przejścia ffXII zamieszczony w krypcie zrobiony jest po macoszemu i zawiera liczne błędy. To już nie to samo co ffX. Niestety autorzy krypty błędów i niedopatrzeń swoich nie zauważają a jak zawsze silą się na elokwentne wypowiedzi, które są puste i nic ze sobą nie niosą. I proszę nie pisać, że przecież ktoś się sili pisze opis a tu jeszcze narzekają. Zamieszczając swoje "prace" w internecie poddajecie je publicznej ocenie. Opis do ffXII jest bo jest i jest beznadziejny. Dziękuję.

: sob 21 lut, 2009 11:32
autor: Kyho
Amanis- jeżeli masz pisać takie głupie posty to lepiej wcale ich nie pisz -.- . Wg mnie opis FF XII jest bardzo dobry , wiem bo z jego pomocą przeszłem do końca FF XII , ale nadal w nie gram wykonuje hunty i różne questy . Do tego jeśli ci coś nie pasuje możesz grać bez opisu . A co do posągów w miriam wszystkmie muszą być tak obrucone tak aby świeciły im się oczy na różowo ;) .

: sob 21 lut, 2009 13:22
autor: Grzybek Z Octu
"liczne"=jakie?

Dział:
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewforum.php?f=3

Temat:
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.php?t=3006

Elokwentne wypowiedzi są z pewnością nie bardziej puste i w nie większym stopniu nic ze sobą nie niosące, niż narzekania z argumentami "jest bo jest". Ale oczywiście mogę sie mylić :>. Dziękuję.

: sob 21 lut, 2009 13:35
autor: Raven
Słówko od jednego ze "zuych autorów"

Jesteśmy jak najbardziej otwarci na krytykę. W temacie, o którym pisze GZO możesz poskarżyć się na błędy. Już wielokrotnie opisy były poprawiane dzięki temu tematowi. Nie uważamy się też za wielkich twórców - nasze opisy nie są idealne i nigdy nie będą. Ale GZO i Gveir nie są autorami, tylko modami. Zjechali kolejną maskotkę nie znającą podstawowych zasad j. polskiego, która w dodatku odpowiadała na post sprzed dwóch lat. Taka ich niewdzięczna robota. Już nie wspomnę, że facet gadał bez sensu. Aha, "opis jest beznadziejny bo tak jest" to też dupa nie krytyka. :roll:

: sob 21 lut, 2009 22:25
autor: amanis
Właśnie ta ich rola - wylewanie swoich frustracji w postaci niepotrzebnych postów jest głupia. Bronie kolegi, na którego najechano bo tak, bo se można, bo się nie ma więcej do powiedzenia. Opisy na krypcie od części 7 do 10 są świetne, a do XII tylko część pierwsa trzyma poziom.