Strona 2 z 180

: ndz 12 lis, 2006 11:09
autor: IzzY
Ten 4 (knowledge) to nie jest że wszystko się odblokowywuje, tylko nie ma minimapy.
Musisz wybrać jeden i uaktywnić go. ZAPAMIĘTAJ JEGO KOLOR, będzie niezbędy kawałek wyżej. Po uaktywnieniu go otworzą się drzwi za nim i tam jest przejście na górę. Na poświęconej umiejętności muszisz przejść kilka poziomów i potem będziesz miał do wyłączenia.

: ndz 12 lis, 2006 11:20
autor: norek99
Dokładnie to mam problem w Dalmasca Westersand po tym jak wróciłem do rabanastrie z bhujerba.To jest po tej scenie jak penelope została uprowadzona przez veslera.I tam na tej pustyni nie wiem kompletnie co robić.Wszystkie te przejścia są pozamykane tam na samym końcu na zachodzie jest przejście przez które strażnicy mnie nie chcą przepuścić.Aha i jest jakaś jaskinia ale tam nie wchodze bo od razu mnie zabijają.Co dokładnie trzeba tam zrobić?? a i odnośnie tego opisu:
Continue on and go up the structure. Go on and you will meet up with Vossler.
He will join as a Guest Character again. Continue on to go down. Take the west
structure to go up to get the Map. Open up the Map and it is pretty huge. The
road will eventually split into 3 paths. The SW leads to a Shop, Gate Crystal
and path to Nham Yensa Sandsea. The W leads to the Nham Yensa Sandsea as well

: ndz 12 lis, 2006 11:38
autor: IzzY
Nie wydaje mi się by tu powinny być jakieś problemy. Po prostu kieruj się na zachód po tej "rafinerii". Spróbuj wszystkimi możliwymi przejściami.

: ndz 12 lis, 2006 12:26
autor: norek99
No tak,ale co musze zrobić,żeby tamci strażnicy mnie przepuścili gdzie jest ten save crystal.Bo oni mi coś mówią not pasage when all will be complete czy jakoś tak.A tam gdzie na północy jest ta piaskowa burza.To co trzeba zrobić??

: ndz 12 lis, 2006 13:38
autor: Faka
norek99

Sproboj wrocic do Bhujerba, albo wlacz mape (bhujerba) i sprawdz czy przypadkiem nie masz na mapie oznaczonego "ptaszka", bo cos mysle, ze cos tam nie do konca zrobiles. Z reszta dziwne problemy masz z tym, bo ja zadnych nie mialem. A, tym bardziej nie za bardzo moge przypomniec, co nie tak zrobiles.

: pn 13 lis, 2006 01:37
autor: hunkPL
Witam gram juz 37 godzin i mam 30 level postaci ! jestem w lokacji Stilshrine of Miriam i w pomieszczeniu Ward of Measure stanołem w miejscu :( niewiem co mam zrobic włączam przycisk przy jakims urządzeniu i wyskakują 3 zombie po których załatwieniu mam 1 exp. drzwi są zamknięte a teleport niedziała :( POMOCY !!!

: pn 13 lis, 2006 01:41
autor: Faka
OMG... Pare postow wyzej jest juz opisany ten problem. Z reszta po co sie musisz wysilac... lepiej pisac, niz szukac, prawda? :| zrobie to...
Faka pisze:Heh, musisz podejsc do tego piedestalu z przyciskiem, o ktorym mowisz i trzeba (musisz, bo inaczej nie mozna) zalozyc komus przedmiot, a dokladnie accesory Dawn Shard czy tam Dawn of Shard. Wtedy uruchom ten przycisk i juz Ci nie wyskocza zombiopedaly :lol: . Powinienes miec na 100% ten item :wink:
http://www.k-ff.com/phpbb2/viewtopic.php?t=3547

: czw 16 lis, 2006 16:09
autor: pyslaw
Ja mam taki problem. Wychodze z miasta tej szmulki (wtf?) co ma królicze uszy, daje żołnierzowi potiona - on potem daje mi jeździc chocobosem i musze dojechac do jakiejs kopalni; szukać jakies szmuli (wtf no.2) z miasta kroliczych .Nie mogę znaleźć tego miejsca gdzie ono jest - jak dojechać?

N: Bo polska język trudna być... Post prawie całkowicie "ruszony" przeze mnie, aby dało się cokolwiek z niego zrozumieć. Przypominam autorowi, że pisanie niespójnych i niezrozumiałych wypowiedzi, jest karane podług regulaminu Forum.

: czw 16 lis, 2006 20:30
autor: IzzY
Niezamieszczony Jeszcze Opis IzzY'ego pisze:Pogadaj z żołnierzem siedzącym przy trawie i daj mu potiona jak poprosi. Pozwoli ci skorzystać z chocobo. Zaraz w następnej lokacji znajduje się ukryte przejście pośród traw. Rozpoznasz je po śladach chocobo. Dosiadając kuraka skorzystaj z niego. Dotrzesz na 2 stronę The Shred. Tam wejdź do jaskini. = Henne Mines

: sob 18 lis, 2006 14:23
autor: pyslaw
stishrine of miriam-sa 2 posagi jeden przed 2 po pokonaniu bosa w ktora strone je obrocic bo nie moge tego przejsc

: sob 18 lis, 2006 15:34
autor: Faka
Musisz te wszystkie posagi (glowa posagu) przekrecic do glownego wyzszego posagu na poczatku lokacji, tak aby wszystkie glowy posagow bylo skierowane ow do glownego, a wtedy Ci sie otworza przejscie, ktore blokowalo na poczatku lokacji.

: sob 18 lis, 2006 15:47
autor: pyslaw
troche dziwne

[ Dodano: Nie 19 Lis, 2006 14:24 ]
obrocilem te 2 posagi zeby staly jak inne strzalki czyli ku gorze i nic sie nie stalo

: ndz 19 lis, 2006 18:23
autor: IzzY
Kręcąc się kilka godzin powinieneś już się dostać :)
W DL drzwi dzielą się na dwa kolory - czerwone i niebieskie. Przełaczniki są w pokojach za drzwiami Za którymiś z drzwi po prawej stronie jest pierwszy - przełącz na niebieskie zamknięte. Otworzy się kawałek drogi w lewą stronę, tam w pomieszczeniu przełącz na czerwone zamknięte. Dalej drogą w dół i tam w pokoju 6811 znowu przełącz. Teraz do dolnej windy i na 70 piętro.

Behemot King

: ndz 19 lis, 2006 19:31
autor: Dm-Xpr-33
Mam pewien problem z polowaniem na Behemot King (poziomVII) To jest ostatnie polowanie jakie mi zostało i nie moge go zlokalizować Szukałem prawie wszędzie (chyba) poświeciłem na to pare godzin i jakos mi nie wychodzi Nie wiem zaczynam mieć doła Jak by ktoś mógł mi pomuc byłbym wdzięczny

: ndz 19 lis, 2006 21:00
autor: IzzY
pyslaw, co do tych posągów:
Wszystkie trzy musisz ustawić tak, by były zwrócone twarzą w kierunku tego wielkiego kolosa z mieczem. Kierunek wskazuje strzałka na mapie spod selecta.
Dm-Xpr-33,
Z tego co czytałem, to znajduje się on przed wejściem do Giruvegan (te 2 lokacje) i trzeba rozwalić tamtejsze Behemothy wpierw. Ja dopiero to będe też robił więc to nie jest potwierdzone, więc jeśli potrzebujesz dokładniejsze informacje to albo zajrzyj na gamefaqs albo poczekaj jak ja z tym się uporam.

Kwestia opisu - opis już mam, ale narazie w pełni gotowa jest tylko część tycząca się głównej ścieżki oraz pierwsze 30-40% marków, jak tylko będę wiedział do kogo przesłać i pod jaki adres, to będzie miał szanse ukazać się na Krypcie.