FF4 POMOC
Moderator: Moderatorzy
Przedmiot ten w wersji anglojęzycznej (wersja PSX, która zawierała wszystkie elementy oryginału, wycięte z wersji SNES) nazywa się Alert i można go ukraść od przeciwnika o tej samej nazwie (Alert) w Giant of Babil. Jako, że po wydarzeniach w tej lokacji traci się do niej dostęp, dobrzej jest zaopatrzyć się w 50 - 60 sztuk. Przedmiot ten działa w ten sposób, że wywołuje walkę z najsilniejszym przeciwnikiem z danej lokacji.
Szanse na zdobycie Pink Tail od Pink Puffs są bardzo małe, ale teoretycznie można go zdobyć już w pierwszej walce, więc jeśli ktoś chce zdobyć komplet Adamant Armor, wystarczy 50 - 60 sztuk Alertu. Jeśli po 10 walkach potworki nie dropnęły ogona, śmiało można zresetować i próbować jeszcze raz. Mi nie starczyło na to cierpliwości (podobnie jak na dodatkowe Summony dla Rydii).
Szanse na zdobycie Pink Tail od Pink Puffs są bardzo małe, ale teoretycznie można go zdobyć już w pierwszej walce, więc jeśli ktoś chce zdobyć komplet Adamant Armor, wystarczy 50 - 60 sztuk Alertu. Jeśli po 10 walkach potworki nie dropnęły ogona, śmiało można zresetować i próbować jeszcze raz. Mi nie starczyło na to cierpliwości (podobnie jak na dodatkowe Summony dla Rydii).
Wielkie dzięki za info, może gdy kiedyś znajdę czas by przejść ją ponownie, to postaram się zdobyć ich więcej by zaopatrzyć wszystkie postacie w Adamant armor.
Chociaż tak naprawdę ta zbroja to tylko gratka dla fanów, bo mając postacie na około 65 poziomach, ukończenie gry nie stanowi większego wyzwania.
Dodam od siebie iż 100% walk wygrałem całą żywą drużyną.
Było to trochę męczące i wymagało wielokrotnego resetowania gry, ale jednak było realne.
Niektóre opisy sugerują by mieć 99 poziom dla każdej postaci, wtedy gra się łatwo. Ale tuż przed 70 poziomem, postacie mają odblokowane wszystkie czary.
Ja dzięki temu opisowi, wycisnełem z gry chyba wszystko co tylko było można, chociaż w pewnych miejscach sądzę iż coś jeszcze można napewno zrobić.
Chociaż tak naprawdę ta zbroja to tylko gratka dla fanów, bo mając postacie na około 65 poziomach, ukończenie gry nie stanowi większego wyzwania.
Dodam od siebie iż 100% walk wygrałem całą żywą drużyną.
Było to trochę męczące i wymagało wielokrotnego resetowania gry, ale jednak było realne.
Niektóre opisy sugerują by mieć 99 poziom dla każdej postaci, wtedy gra się łatwo. Ale tuż przed 70 poziomem, postacie mają odblokowane wszystkie czary.
Ja dzięki temu opisowi, wycisnełem z gry chyba wszystko co tylko było można, chociaż w pewnych miejscach sądzę iż coś jeszcze można napewno zrobić.
Memento mori
Mam dziwny problem a mianowicie niemoge wyjść z podziemi spowrotem na powierzchnie, latam wokół tego krateru, londuje w nim chodze, szukam i nic...
Wiem że to głupie ale może mi ktoś powiedzieć dokładnie co trzeba zrobic żeby się wydostać z podziemi? Gram w wersje na snes na emulatorze i jestem w momencie zdobywania summona Sylph.
Wiem że to głupie ale może mi ktoś powiedzieć dokładnie co trzeba zrobic żeby się wydostać z podziemi? Gram w wersje na snes na emulatorze i jestem w momencie zdobywania summona Sylph.
Kiedy będę umiał robić tak żeby rzeczy robiły BOOM!?
Nieźle expowało się też w jaskiniach Land of Monsters, zwłąszcza gdy natrafisz na potwory przywołujące owady/motyle/larwy etc. Im więcej stworów w takich walkach ubijesz, tym więcej expa inkasujesz za walkę.
"Mój świat się składa ze mnie,
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Bo żyję tutaj sam
To moje przeznaczenie
Tu tylko ja i tylko ja"
(IRA - Wyspa ego)
Witam
Chciałbym nawiązać do tego tematu, a mianowicie mam problem w momencie potyczki z Dark Elf. Koleś zadaje 9999 obrażeń, więc spodziewałem się, że coś dodatkowego się stanie. Jednak się myliłem. Po "walce" od razu przeniosło mnie do okna stary gry od nowa.
Podczas walki próbowałem użyć nawet zaklęcia Exit (Tellah), ale nie dało się uciec.
Postanowiłem znaleźć jakąś radę, co w tej sytuacji zrobić i trafiłem na Waszą stronkę.
Napisane jest, że powinien pojawić się Edward i pomóc jednak on się wcale nie pojawia. Czy to przed, czy po walce.
Mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie mogłem spaprać sprawę ?
Jakby co mam wersję na PSX, hybrydę ANG i JAP wersji (tak, hybrydę, bo czytałem artykuł o różnicach i niektóre rzeczy u mnie są, a niektórych nie ma).
Chciałbym nawiązać do tego tematu, a mianowicie mam problem w momencie potyczki z Dark Elf. Koleś zadaje 9999 obrażeń, więc spodziewałem się, że coś dodatkowego się stanie. Jednak się myliłem. Po "walce" od razu przeniosło mnie do okna stary gry od nowa.
Podczas walki próbowałem użyć nawet zaklęcia Exit (Tellah), ale nie dało się uciec.
Postanowiłem znaleźć jakąś radę, co w tej sytuacji zrobić i trafiłem na Waszą stronkę.
Napisane jest, że powinien pojawić się Edward i pomóc jednak on się wcale nie pojawia. Czy to przed, czy po walce.
Mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie mogłem spaprać sprawę ?
Jakby co mam wersję na PSX, hybrydę ANG i JAP wersji (tak, hybrydę, bo czytałem artykuł o różnicach i niektóre rzeczy u mnie są, a niektórych nie ma).
No to nie pozostaje nic innego niż wrócić do zamku i zagadać do chorego Edwarda.
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Domyślam się, że to Gysahl Greens, w opisie Krypty - Carrot. Te służą do przywołania Grubego Chocobo (nie jako summona, ani w ogóle w czasie walki, żeby było jasne) w odpowiednich miejscach. Szczegóły: http://www.k-ff.com/Final4/index.php?n=8sowus pisze:Gysahl
Dwa pozostałe przedmioty mnie dziwią, bo napisałeś, że nie da się ich użyć w czasie walki. Jak dla mnie ThorRage to mógłby być jeden z tych przedmiotów atakujących, w tym przypadku piorunami. Unicorn kojarzy mi się z Unicorn Horn z wersji DS, który użyty w czasie walki usuwa złe statusy całej drużynie.