Jobs in Final Fantasy V
Moderator: Moderatorzy
Jest wiele innych technik, które mogą zastąpić GillToss. Throw Ninja, rzucający zwojami i shurikenami. Terrain Geomancera szczególnie przydaje się na bagnach. Conjure Summonera, szczególnie dobrze działa gdy na początku nie kupiliśmy Chocobo, Sylph i Remory, nie będzie przyzywał beznadziejnych summonów. Aqua Rake Blue Maga to także dobra technika na grupy potworów. A do leczenia White Mage z Cure, lub Healing Rod (jak kto woli, a na dodatek jak zaatakuje się swojego to nie tylko leczy, ale może zdjąć status muddle).
Moimi ulubionymi jobami są:
1. Blue Mage, ciekawa profesja, uczenie się magii od potworów nic nie kosztuje (może czasami utratą życia - 5 lvl Doom)
2. White Mage, jak już wspomniałam może nosić Healing Rod, może leczyć złe statusy jak nie ma się specjalnych itemów (lub mixującego Chemista)
3. Monk, oczywiście Monk w połączeniu z Buildup to prawdziwa potęga na bossów z małym zasobem HP. Oczywiście przydaje się też ability HP+30%
4. Knight, jest dobrą postacią, może bronić słabszych zanim ich White Mage nie uleczy, ma dużo HP
5. Summoner, wspaniała profesja, chociaż trzeba się nachodzić aby zdobyć dużo summonów, ale wtedy gra staje się ciekawsza, szczególnie gdy te summony najpierw trzeba pokonać
6. Chemist, wspaniałe umiejętności, przedmioty leczące w ręku Chemista działają podwójnie, a Combine może okazać się wspaniałą zabawą
7. Time Mage, też ciekawy Job, dobre czary, szczególnie Comet i Meteor, Haste, Slow.
A teraz kto ma jakie joby:
Lenna: Summoner, White Mage, Time Mage, Chemist
Butz: Blue Mage, Red Mage, Black Mage
Galuf: Monk, Ninja, Dragoon, Samurai
Faris: Geomancer, Knight, Thief, Bard, Dancer(ładny strój)
Moimi ulubionymi jobami są:
1. Blue Mage, ciekawa profesja, uczenie się magii od potworów nic nie kosztuje (może czasami utratą życia - 5 lvl Doom)
2. White Mage, jak już wspomniałam może nosić Healing Rod, może leczyć złe statusy jak nie ma się specjalnych itemów (lub mixującego Chemista)
3. Monk, oczywiście Monk w połączeniu z Buildup to prawdziwa potęga na bossów z małym zasobem HP. Oczywiście przydaje się też ability HP+30%
4. Knight, jest dobrą postacią, może bronić słabszych zanim ich White Mage nie uleczy, ma dużo HP
5. Summoner, wspaniała profesja, chociaż trzeba się nachodzić aby zdobyć dużo summonów, ale wtedy gra staje się ciekawsza, szczególnie gdy te summony najpierw trzeba pokonać
6. Chemist, wspaniałe umiejętności, przedmioty leczące w ręku Chemista działają podwójnie, a Combine może okazać się wspaniałą zabawą
7. Time Mage, też ciekawy Job, dobre czary, szczególnie Comet i Meteor, Haste, Slow.
A teraz kto ma jakie joby:
Lenna: Summoner, White Mage, Time Mage, Chemist
Butz: Blue Mage, Red Mage, Black Mage
Galuf: Monk, Ninja, Dragoon, Samurai
Faris: Geomancer, Knight, Thief, Bard, Dancer(ładny strój)
Tyle że GillToss jest że tak powiem, łatwo dostępne i jedynym jego kosztem są pieniądze - pod koniec gry, lub kiedy jest się już daleko prosto jest nastukać ich sporo, a pomaga w bitwach. Dzięki niemu łatwo poszło mi z Bahamut'em. I dlatego w drużynie często mam Ninję, całkiem dobrze wyszkolonego.Yuna pisze:Jest wiele innych technik, które mogą zastąpić GillToss.
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Masz rację, nie zaprzeczam, ale tak czy tak, te czary potrzebują MP - a zdarza się w co większych i trudniejszych bitwach, że ma się mało MP i brak możliwości odnowy jest. A tutaj starczy tylko nieco kasy i siup - potężne obrażenia na miejscu. I za tą przystępność cenię tą technikę.Yuna pisze:Nie mówie, że jest nie potrzebne, bo może być bardzo potrzebne jak nie mamy innego wyjścia, ale można go zastąpić inny tak samo dobrymi technikami. Holy, Flare (Meteo lepiej nie)
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Co wy tak z tym Gill Tossem przydatny to on jest dopiero w II-gim świecie bo wcześniej nie ma
się za dużo kwitu ja w I świecie preferuje Knighta lub berserka z zdolnością both hand(dual hand) w drugim dopiero wymasterowuje samuraja od początku a w zamku BAL inne joby
Mój skład po uratowaniu moggla :
Butz-samuraj z evade ew. both hand
Lenna-time mage z white/black
Galuf-mystic knight(a w zanadrzu wymasterowany mnich)
Faris-złodziej/ninja z blue magic(blue mage też wymasterowany
a i nie czepiać się summonera jest doby bo ofensywne(nie mówie o chocobsie) espery robią ała całej grupie wroga
się za dużo kwitu ja w I świecie preferuje Knighta lub berserka z zdolnością both hand(dual hand) w drugim dopiero wymasterowuje samuraja od początku a w zamku BAL inne joby
Mój skład po uratowaniu moggla :
Butz-samuraj z evade ew. both hand
Lenna-time mage z white/black
Galuf-mystic knight(a w zanadrzu wymasterowany mnich)
Faris-złodziej/ninja z blue magic(blue mage też wymasterowany
a i nie czepiać się summonera jest doby bo ofensywne(nie mówie o chocobsie) espery robią ała całej grupie wroga
jestem w pierwszym swiecie, co prawda jak to przeczytacie bede juz pewnie w drugim, ale mniejsza z tym.. w FF V jest tyle profesji ze az mnie to denerwuje i nie wiem co wybierac, co prawda mam juz ekipe aka : Butz - Mystic Knight Lenna - white mage/black Galuf - Ninja i Faris - Time Mage/blue
ale problem w tym, ze butz ma juz mastera na Mystica , a lenna mastera na white , galuf mastera na monka ... i co prawda dla galufa profesje zmienilem, ale dla reszty jakoś nie moge a wiem ze to niekorzystne (po prostu zakorzenilo mi się ze butz ma byc mystic i jak widze go w stroju ninjy nie chce mi sie grac lol)
wy robicie tak, ze jak ktos dostaje mastera, to od razu zmieniacie job na inny, czy moze dalej gracie tym jobem nie nabijajac punktow AP?
ale problem w tym, ze butz ma juz mastera na Mystica , a lenna mastera na white , galuf mastera na monka ... i co prawda dla galufa profesje zmienilem, ale dla reszty jakoś nie moge a wiem ze to niekorzystne (po prostu zakorzenilo mi się ze butz ma byc mystic i jak widze go w stroju ninjy nie chce mi sie grac lol)
wy robicie tak, ze jak ktos dostaje mastera, to od razu zmieniacie job na inny, czy moze dalej gracie tym jobem nie nabijajac punktow AP?
- ..::PHOENIX::..
- Kupo!
- Posty: 171
- Rejestracja: sob 14 paź, 2006 15:14
- Lokalizacja: TRABIA
Najlepiej jest zmienić na inny zawsze możesz podłączyć umiejętność z poprzedniego jobu. Będziesz wtedy bardziej przygotowany na niektórych bossów. Btw. wytrenuj Summonera..może się przydaćlukann pisze:wy robicie tak, ze jak ktos dostaje mastera, to od razu zmieniacie job na inny, czy moze dalej gracie tym jobem nie nabijajac punktow AP?
"I'll be here...
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
w sumie to znalazlem dobra wysepke kolo cresscent island i nabilem od groma AP i leveli i poki co nic nie stoi mi na drodze bo mam Butz na Normal gdzie ma X-fight + Double Grip + katana i bardzo mi sie to podoba jak uderza ^_^
galuf jako ninja ze scrollami + xfight nawala po 8 ciosow i tez jest przyjemnie
a sumony jak summony, mam summonerow na 4-5 lvlu, pozniej moze zrobie wieksze narazie niew idze potrzeby
galuf jako ninja ze scrollami + xfight nawala po 8 ciosow i tez jest przyjemnie
a sumony jak summony, mam summonerow na 4-5 lvlu, pozniej moze zrobie wieksze narazie niew idze potrzeby
S: Treść posta została usunięta, z uwagi na brak interpunkcji i zalew literek na ekranie, skutecznie utrudniające czytanie i powodujące ból oczu. Proszę treść napisać jeszcze raz, z zachowaniem zasad interpunkcji i gramatyki polskiej.
Ostatnio zmieniony wt 22 gru, 2009 16:52 przez Premos, łącznie zmieniany 1 raz.