FF Tactics
Moderator: Moderatorzy
Chcialbym zadac pytanie co jest lepsze (czyt. szybciej dojdziesz) Teleport czy Move +3 ?
Wedlug mnie teleport jest nieoceniony w stg. End Deep dungeon w jedna ture mozna dojsc do przeciwnikow. Ogolnie teleport jest dobry do trudnych terenow takich wlasnie jak DP.
Teraz Move +3 jest doskonaly na plaskich powierzchniach takich jak Desert niedaleko Lesalia Capital City.
Czekam na wasze opinie. :D
Wedlug mnie teleport jest nieoceniony w stg. End Deep dungeon w jedna ture mozna dojsc do przeciwnikow. Ogolnie teleport jest dobry do trudnych terenow takich wlasnie jak DP.
Teraz Move +3 jest doskonaly na plaskich powierzchniach takich jak Desert niedaleko Lesalia Capital City.
Czekam na wasze opinie. :D
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Teleport sux.
A tak z move + 3 dojdziemy szybko, jeszcze po drodze rzucimy sobie haste, czy inne, ciekawe statusy ;]
Guzik prawda. Czasami zdarzało się, ze na 5 kratek nie zawsze sie udawało, a na 6 bardzo rzadko. Poza tym samo to, że nie wiemy, czy coś wyjdzie czy nie jest denerwujące. Nie sprawdzałem, jak działa teleport w przypadku przeskoków na wyskość, ale pewnie jest podobnie (do 5 na prawie spokojnie).gilgamesh pisze:Szansa, ze sie nie uda nie jest zbyt wysoka, mysle ze 6-7 kratek mozna na teleporcie przebyc z niemal 100% szansa.
A tak z move + 3 dojdziemy szybko, jeszcze po drodze rzucimy sobie haste, czy inne, ciekawe statusy ;]
Apropo czy jest jakis czar dzieki ktoremu mozna na wieksza odleglosc chodzic.
A co do wysokosci to teleport jezeli jestes zalozmy na 2H a przeciwnik 1 kratke dalej na 12H to przeniesie cie w 100% obok niego wiem bo sprawdzalem.
A co do wysokosci to teleport jezeli jestes zalozmy na 2H a przeciwnik 1 kratke dalej na 12H to przeniesie cie w 100% obok niego wiem bo sprawdzalem.
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Zalezy od postaci jaka chcemy sie teleportowac. Jak jest to jakis mag ktory ma 3-4 move to raczej bym nie liczyl na te 7 kratek, natomiast ninja czy nawet squire powinni pokonac 6-7 kratek bez problemu. Ponadto wysokosc nie jest brana pod uwage, podobnie jak w przypadku Ignore height.Jaco pisze:Guzik prawda. Czasami zdarzało się, ze na 5 kratek nie zawsze sie udawało, a na 6 bardzo rzadko. Poza tym samo to, że nie wiemy, czy coś wyjdzie czy nie jest denerwujące. Nie sprawdzałem, jak działa teleport w przypadku przeskoków na wyskość, ale pewnie jest podobnie (do 5 na prawie spokojnie).
Zazwyczaj zanim ktokolwiek rzuci jakis czar, moje postacie sa juz przy przeciwniku, zdarza sie nawet, ze w pierwszej kolejce.Jaco pisze:A tak z move + 3 dojdziemy szybko, jeszcze po drodze rzucimy sobie haste, czy inne, ciekawe statusy ;]
@Devilian
Radze wyprobowac obie mozliwosci. Dla mnie oczywistym zwyciesca jest teleport, ale skoro zdania sa podzielone to wyglada na to, ze Move+3 tez jest cos wart.
Devilian pisze:A co daje wiekszy dmg.
oj, nie do końca. Jeżeli chodzi o zadawany dmg, to jest to inaczej. Ty ładnie to opisałeś pod względem przydatności.kwazi pisze:Reasumując:
Two Swords > Attack UP> Two Hands
Jeżeli chodzi o dmg, to sprawa wygląda tak (testowane na 2 przeciwnikach, z mojego teamu, by byli zawsze tacy sami, tak samo jak ten, co atakował):
Normal: 308 HP i 126 HP
Attack UP: 420 i 168
Two Hands: 630 i 252
Two Swords: 308x2 (616!) i 126x2 (252)
Taka różnica, bo znaki zodiaków się w jakiś sposób gryzły... ale nie wnikajmy w to
Jak widać, największy dmg zabieramy, gdy uzywamy ability Two Hands, chociaż powinien być on taki sam, jak w przypadku Two Swords.... Ale różnica jest niewielka. Najgorzej wypada Attack UP....
Ale... jeżeli mamy postać, która jednym uderzeniem zabiera więcej niż 500HP, to wtedy Two Swords staja się silniejsze, gdyż maksymalny dmg może wynieść nawet 1998, a w przypadku Two Hands tylko 999...
Mam tutaj ciekawy material poniewaz jest dla mnie ciut dziwny mogl by mi ktos wyjasnic jak to jest mozliwe zwroccie uwage na postacie.
http://pl.youtube.com/watch?v=K5WpYs4Hah4
http://pl.youtube.com/watch?v=K5WpYs4Hah4
Sake nakute nan-no onore-ga sakra kana.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Kotoba ha ken yori kireru.
Kreai to nareba kerai o tsukaenu.
Kiite gokuraku mite jigoku.
Mam pytanie
-uwaga spoiler-
No i przeszedłem grę głównie dzięki Orlandu potężna postać. Ale nie przeszedłem jeszcze 2 dodatkowych questów, są one trudniejsze od finałowej walki?.
-uwaga spoiler-
Kod: Zaznacz cały
Czy zakończenie gry zawsze musi być takie katastroficzne? Da się sprawić aby ULTIMA nie wysadziła wymiaru?, bo tak z tego wynika że tylko Ramza z Almą jakoś z tego wyszli.
Ostatnio zmieniony czw 20 mar, 2008 16:09 przez vorador, łącznie zmieniany 1 raz.