Final Fantasy XI
Moderator: Moderatorzy
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
Na 40 to masz bezpieczne Windurstian. Federation to dostaniesz jak będziesz miał farta w Darksday i Full Moon. Bo to jest HQ Windurstian. Xet miał Cloth na 60 i z 4 syntez jedna wyszła HQ. Gal przerabiał mi Smithingiem bronie (mercenaries Captains Kukri na Windurstian/ Federation Kukri) i na dwie jedna wyszła HQ. Tyle, że oni robili jak leci.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Pochwalę się
Wczoraj zdobyłem moją AF Weapon
Bardzo prosty quest na nią, a Quadav Stew ukradłem już za trzecim razem
Maruder's Knife jest mój :D
Ma może ktoś jakieś porady co do pierwszego chapteru CoP? Dokładnie chodzi mi o Promyvion - Dem, to będzie nasza pierwsza próba, więc warto się czegoś dowiedzieć



Ma może ktoś jakieś porady co do pierwszego chapteru CoP? Dokładnie chodzi mi o Promyvion - Dem, to będzie nasza pierwsza próba, więc warto się czegoś dowiedzieć

-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
Ogólnie Dem to pikuś. Trudne jest jedynie dojście. Potrzebujecie:
1. NIN/WAR z wysokim skillem Ninjutsu (ewentualnie WAR/NIN) do tankowania (na Dem to PLD też się nada). My zrobiliśmy Holla z Galka PLD/WAR.
2. SMN z Leviathanem, Garudą i Titanem minimum,
3. WHM,
4. RNG z Zamburak +1 i Holly Beltami,
5. WAR/MNK z Great Axe, MNK/WAR, SAM/WAR
6. BLM, RDM, BRD lub kolejny melee DD (RNG?)
WAR i MNK muszą mieć food na Acc+ (Squid lub Bream Sushi), żeby nie tracić czasu na missy. Wszyscy muszą mieć minimum Psycho i Hystero Animy na każdą walkę. Psycho blokuje bodajże fizyczne ataki a Hystero specjale. Jest jeszcze Terro ale można się bez niej obejść. Powoduje ona, że mobek biega wkoło areny (jeżeli go nie atakujemy) i mamy czas wtedy na leczenie. Reraise Scroll na każdą walkę. Poison Potiony (anty-sleep - jeżeli złapiemy Sleep to spadające HP nas obudzi), Hi-Potiony dla melee i Hi-Ethery dla magów, Holly Water (leczy Curse). Bardzo dużo daje tankowi Shade Set (Shade +1 to już uber sprzęt na Promy). Chyba, że jest to PLD to Eisen Set będzie lepszy (Kampf najlepiej).
CoP by Stokrotka:
"Walka w BCNM :
- są w zasadzie 2 etapy walki niezaleznie od typu przeciwnika, 1 do polowy HP i 2 od polowy jego HP kiedy zaczyna spamowac swoje specjale, przy polowie HP uzywamy 2-h aby go zabić.
- Kazdy z Nm'ow w BCNM ma specyficzne ataki AoE i Direct, niektore powoduja sleep, inne poison, zwykle wszystkie sa cholernie neibezpieczne i powoduja natychmiastowy zgon u supportu, dramatyczny spadek HP u mele. Niektore maja efekt drain, lub tez kradna buffy.
- Rola tanka to w zasadzie nie typowe tankowanie ale trzymanie mobka w jedym miejscu w czasie kiedy summoner wali bloodpact i sciaganie hate z innych, nie ma co mazyc o tym aby tankowac cos takiego, stad niezbede sa potiony HP i inne usówajace curse, blind, silence, poison itd.
Sedni jak licze tank musi wydać +-20k na 1 walke, podobna kwote musza wydac i inni poza RNG, oni tylko za food, shihei i strzaly, ale bez nich nie dojdzie sie na gore.
- rola supportu - tutaj w zasadzie to blink na dzien dobry a reszta to dmg w przypadku summonera, w przypadku RDM / BLM to na starcie walki ES + Paralyze, cure i gravity o ilest na to MP. Summoner odpala swojego blood pacta aby zadac dmg przeciwnikowi, a astral follow na koncu aby zdjać około 30% HP w 2 atakach - soczki mp regen, etherki."
CoP - Promyviony - sporo można przeczytać od tej strony wątku i na kilku kolejnych.
1. NIN/WAR z wysokim skillem Ninjutsu (ewentualnie WAR/NIN) do tankowania (na Dem to PLD też się nada). My zrobiliśmy Holla z Galka PLD/WAR.
2. SMN z Leviathanem, Garudą i Titanem minimum,
3. WHM,
4. RNG z Zamburak +1 i Holly Beltami,
5. WAR/MNK z Great Axe, MNK/WAR, SAM/WAR
6. BLM, RDM, BRD lub kolejny melee DD (RNG?)
WAR i MNK muszą mieć food na Acc+ (Squid lub Bream Sushi), żeby nie tracić czasu na missy. Wszyscy muszą mieć minimum Psycho i Hystero Animy na każdą walkę. Psycho blokuje bodajże fizyczne ataki a Hystero specjale. Jest jeszcze Terro ale można się bez niej obejść. Powoduje ona, że mobek biega wkoło areny (jeżeli go nie atakujemy) i mamy czas wtedy na leczenie. Reraise Scroll na każdą walkę. Poison Potiony (anty-sleep - jeżeli złapiemy Sleep to spadające HP nas obudzi), Hi-Potiony dla melee i Hi-Ethery dla magów, Holly Water (leczy Curse). Bardzo dużo daje tankowi Shade Set (Shade +1 to już uber sprzęt na Promy). Chyba, że jest to PLD to Eisen Set będzie lepszy (Kampf najlepiej).
CoP by Stokrotka:
"Walka w BCNM :
- są w zasadzie 2 etapy walki niezaleznie od typu przeciwnika, 1 do polowy HP i 2 od polowy jego HP kiedy zaczyna spamowac swoje specjale, przy polowie HP uzywamy 2-h aby go zabić.
- Kazdy z Nm'ow w BCNM ma specyficzne ataki AoE i Direct, niektore powoduja sleep, inne poison, zwykle wszystkie sa cholernie neibezpieczne i powoduja natychmiastowy zgon u supportu, dramatyczny spadek HP u mele. Niektore maja efekt drain, lub tez kradna buffy.
- Rola tanka to w zasadzie nie typowe tankowanie ale trzymanie mobka w jedym miejscu w czasie kiedy summoner wali bloodpact i sciaganie hate z innych, nie ma co mazyc o tym aby tankowac cos takiego, stad niezbede sa potiony HP i inne usówajace curse, blind, silence, poison itd.
Sedni jak licze tank musi wydać +-20k na 1 walke, podobna kwote musza wydac i inni poza RNG, oni tylko za food, shihei i strzaly, ale bez nich nie dojdzie sie na gore.
- rola supportu - tutaj w zasadzie to blink na dzien dobry a reszta to dmg w przypadku summonera, w przypadku RDM / BLM to na starcie walki ES + Paralyze, cure i gravity o ilest na to MP. Summoner odpala swojego blood pacta aby zadac dmg przeciwnikowi, a astral follow na koncu aby zdjać około 30% HP w 2 atakach - soczki mp regen, etherki."
CoP - Promyviony - sporo można przeczytać od tej strony wątku i na kilku kolejnych.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
1) Animy używa się kiedy się chce. Najlepiej ustalić kolejność używania co by nie rzucić dwóch na raz.
2) 2hr najlepiej odpalić, gdy boss ma 50% hp. Wtedy właśnie zaczynają spamować swoje najgorsze ataki i trzeba je ubić jak najszybciej.
Ogólnie to przy dobrym setupie (THF odpada) to Boss of Dem pada bez użycia 2hr. Wystarczą też dwie Psycho i Hystero Animy. Pozostałe bossy są dużo bardziej wymagające.
A teraz dlaczego THF odpada:
potrzebuje on stać za plecami mobka. A niemamy pewności jakie hate zrobi Tank. Ja podczas pierwszej walki w Holla zrobiłem niewystarczające i mobek co chwilę się odwracał. Gdy mieliśmy PLDa jako tanka to wtedy można sobie było pozwolić na THFa. Niestety THF jest zupełnie nieprzydatny w dojściu do Spire. Także ten job lepiej sobie odpuścić.
2) 2hr najlepiej odpalić, gdy boss ma 50% hp. Wtedy właśnie zaczynają spamować swoje najgorsze ataki i trzeba je ubić jak najszybciej.
Ogólnie to przy dobrym setupie (THF odpada) to Boss of Dem pada bez użycia 2hr. Wystarczą też dwie Psycho i Hystero Animy. Pozostałe bossy są dużo bardziej wymagające.
A teraz dlaczego THF odpada:
potrzebuje on stać za plecami mobka. A niemamy pewności jakie hate zrobi Tank. Ja podczas pierwszej walki w Holla zrobiłem niewystarczające i mobek co chwilę się odwracał. Gdy mieliśmy PLDa jako tanka to wtedy można sobie było pozwolić na THFa. Niestety THF jest zupełnie nieprzydatny w dojściu do Spire. Także ten job lepiej sobie odpuścić.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
Zamieńcie jednego BLM/WHM na SMN/WHM. Wasz WHM/SMN nie będzie miał Astral Flow, które zabiera 400-500 HP jednorazowo. Astral Flow to podstawa. A tak poza tym to ok.
"FFXI": RAMUH: Krzysiek SAM75/ THF50/ WAR46/ NIN44/ PLD,BLM,RNG20/ DRK19/ MNK16/ RDM,WHM10
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
Leathercraft 7, Goldsmithing 11, Smithing 2, Fishing 15
-
- Cactuar
- Posty: 299
- Rejestracja: wt 16 lis, 2004 21:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Go Go nie chce zebys mnie kiedykolwiek zle zrozumiala. Zawsze mnie ludzie posadzali (Bodziu w szczegolnosci
) o czepianie sie szczegolow i kiedy widze cos co jest niezgodne z prawda musze to poprawic ^^; Taka mala obsesja, ale nie ujmuje twojej wiedzy, rozumiem, ze kazdy potrzebuje czasu aby sie uczyc.
A z tym levelowaniem nie musi zupelnie tak byc. Nasz znajomy, ktory ma THF i RDM na 75 teraz leveluje wlasnie SMN na CoP tylko ^^; Juz bodajze 73 ma

A z tym levelowaniem nie musi zupelnie tak byc. Nasz znajomy, ktory ma THF i RDM na 75 teraz leveluje wlasnie SMN na CoP tylko ^^; Juz bodajze 73 ma
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham