BESTIARIUSZ FFXII
Moderator: Moderatorzy
-
- Kupo!
- Posty: 4
- Rejestracja: śr 26 sty, 2011 17:34
- Lokalizacja: Łódź
BESTIARIUSZ FFXII
To jeszcze raz ja chciałem się zapytac (po raz drugi) ,ale tym razem normalnie. Czy mógłby ktoś dodac bestiariusz do FFXII?
Jeszcze raz sorry za wczoraj.
GGY:
*caps
*wyśrodkowywanie
*masa kolorów
Wszystko to zbędne. Interpunkcja wciąż na bardzo niskim poziomie.
Jeszcze raz sorry za wczoraj.
GGY:
*caps
*wyśrodkowywanie
*masa kolorów
Wszystko to zbędne. Interpunkcja wciąż na bardzo niskim poziomie.
Ostatnio zmieniony czw 27 sty, 2011 20:12 przez damian4-77, łącznie zmieniany 3 razy.
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
1) http://www.gamefaqs.com/ps2/459841-fina ... faqs/52804
2) Najważniejsi przeciwnicy (Questy i Hunty) zostali opracowani.
IMO pełny bestiariusz jest sporą kobyłą i osobiście nie widzę większego sensu w jego opracowywaniu. Zwykli przeciwnicy są zazwyczaj banalni (zwłaszcza, gdy zdobędziemy Zodiac Spear).
2) Najważniejsi przeciwnicy (Questy i Hunty) zostali opracowani.
IMO pełny bestiariusz jest sporą kobyłą i osobiście nie widzę większego sensu w jego opracowywaniu. Zwykli przeciwnicy są zazwyczaj banalni (zwłaszcza, gdy zdobędziemy Zodiac Spear).
Tak jak pisała Go - pisanie bestiriusza oznacza baaardzo dużo pracy, a niestety redakcja już nie jest taka płodna jak kiedyś, i nawet główne opisy nam powoli idą. Trzeba też się zastanowić jaki to ma sens, porady do walk są raczej potrzebne tylko do bossów, a jeśli chodzi o loot potrzebny do zdobycia jakiejś broni, to można sprawdzić na gamefaqs, nawet jeśli ktoś nie zna angielskiego.
Słuchaj więc nas chociażby szła cenzorów horda
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
Razem zbudujemy punkowego megazorda
Rebel forevor, transformatą napieprzamy
Niech soczyste ŁO K***A obija się o ściany
-
- Kupo!
- Posty: 4
- Rejestracja: śr 26 sty, 2011 17:34
- Lokalizacja: Łódź
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Pytania:
1) Napisać czy wziąć cudzy i przetłumaczyć? Nas interesuje jedynie własna robocizna.
2) Biorąc pod uwagę poziom Twojej polszczyzny, mam obiekcje.
Serio. Nie widzę w tym sensu. Najważniejsi przeciwnicy są opisani, a zwykle randomowe mobki to zwykle nie problem. poza tym jest masa bestiariuszy w sieci.
IMO lepiej, aby skupiono się na tekstach do FFów, których najbardziej brakuje - FFVII:AC, FFXII: RW, FFXIII (chociaż tu już opis przejścia powstał).
Zachęcam do zajmowania się tymi częściami, którym brakuje poradników.
1) Napisać czy wziąć cudzy i przetłumaczyć? Nas interesuje jedynie własna robocizna.
2) Biorąc pod uwagę poziom Twojej polszczyzny, mam obiekcje.
Serio. Nie widzę w tym sensu. Najważniejsi przeciwnicy są opisani, a zwykle randomowe mobki to zwykle nie problem. poza tym jest masa bestiariuszy w sieci.
IMO lepiej, aby skupiono się na tekstach do FFów, których najbardziej brakuje - FFVII:AC, FFXII: RW, FFXIII (chociaż tu już opis przejścia powstał).
Zachęcam do zajmowania się tymi częściami, którym brakuje poradników.
-
- Kupo!
- Posty: 4
- Rejestracja: śr 26 sty, 2011 17:34
- Lokalizacja: Łódź
Wg mnie to dział xii nawet się nie umywa do działu x. A na forum ludzie sobie powinni pomagać, a nie cały czas odsyłać do strony gamefaqs.com
A solucja? No cóż, jest dobra ale nie konsekwentna. Pierwsza część jest pisana aby jednocześnie z głównym wątkiem zaliczyć questy a później nagle o tym zapomniano...
A solucja? No cóż, jest dobra ale nie konsekwentna. Pierwsza część jest pisana aby jednocześnie z głównym wątkiem zaliczyć questy a później nagle o tym zapomniano...