Final Fantasy XII

Najnowsza i zarazem ostatnia część serii na konsolę PS2

Moderator: Moderatorzy

Mati-San

Post autor: Mati-San »

Miecze świetlne miały różne końcówki. Może Dooku wolał taki styl walczenia. Pchnięcia mieczem (w szermierce te ataki się chba nazywają pchnięcia) jest trudniej zablokować niż zwykłe uderzenie i może dlatego Dooku miał właśnie taką rękojeść.
Malkav

Post autor: Malkav »

ale gdyby miecz dooku otwieral sie na 2 strony, to byloby bardzo fajnie. to potwierdzalo by tez to, ze kazdy sith ma 2 stronny miecz(albo chociaz niestandardowy)
Auron

Post autor: Auron »

Obrazek

Tlumaczenie osobiste przy uzyciu translatora...
www.ffxii.net

W FFXII, stwory są zdolne myśleć, nie jak to było w innych FF'ach. Nie tylko rozglądają sie wokoło, ale są zdolne złapać gracza w różnych drogach. Trzeba być czujnym i sprawdzć mapę dla wiadomości przebywania potworów, bo mogą wyłaniać się nagle, bez ostrzeżenia.
Moga planować działania (np. tworzyć zasadzki, pomagać innym potworom, jesli zobaczą, ze tamte walczą z naszą drużyną i przegrywaja), potrafia uciekac i sie leczyc, uwazac na przeszkody itp.

Jasno nie jest wyjasnione, ale linie nakierowujace na cel beda roznych kolorow: czerwony, niebieski itp. beda zapewne okreslaly jakies statusy, cele, co to sa za cele, lub jak silny bedzie cios na dany cel lub czesc ciala celu...

Powiedzieli, że nie będzie fanfar zwyciestwa po walce.

W Ivalice, jezyk ludzi nie jest rozumiany przez wszystkich ich jej mieszkancow. Ikona Rozmowy jest pokzywana nad głowa osoby, z ktora bedzie mozna porozmawiac. Być może, czy z kimś bedziemy mogli porozmawiac, bedzie zalezalo od relacji z dana rasa, znajomosc ich jezyka, czy tez od charakteru osoby, ktora sterujemy.

Zółty pasek pod imieniem postaci nazywa się "Wait time gauge" (czyli Miara czasu oczekiwania). Podobnie jak winnych FF'ach, gdy jest pelny - postac moze wykonac atak.

Te infa, nie sa jeszcze oficjalne...


btw, Jedi chyba nie pasuja do tego tematu... heh :wink:
Malkav

Post autor: Malkav »

mam pytanie: sir auron, powiedz mi czy wiesz cos moze o trybie walki? napisales
Zółty pasek pod imieniem postaci nazywa się "Wait time gauge" (czyli Miara czasu oczekiwania). Podobnie jak winnych FF'ach, gdy jest pelny - postac moze wykonac atak.
czyli system bedzie podobny do ffx-2? mam nadzieje ze nie; wole turowego finala.
Auron

Post autor: Auron »

Nie za bardzo, ale można dostrzeć kilka podobieństw.

Cechy systemu:
+ ADB (Active Dimension Battle).
+ Zabawa w całkowitym 3D.
+ Mapa jest polem walki.
+ Druzyny 3-osobowe.
+ W czasie walki mozna biegac/poruszac sie.

Tyle na razie wiadomo...
bartheq

FF XII

Post autor: bartheq »

Myslicie,ze na ps2 wyjdzie jeszcze jakis final oprucz dwunastki.Ja mysle ze nie i to mnie boli bo troche tego malo w porownaniu psx a ps2 to ps2 cholernie slaby tan dorobek.Chce wiecej finalaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Zell Dincht

Post autor: Zell Dincht »

psx - fft, ff7, ff8, ff9
ps2 - ff10, ff10-2, ff11, ff12
wg moich obliczen to jest tyle samo na psx i ps2 :P
Mati-San

Post autor: Mati-San »

Można jeszcze dodać FF Origins i FF Anthology (obie reedycje starszych wersji FF).
Na ps2 jest więcej Finali bo działają też te z psx
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Chce wiecej finalaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja juz dziekuje komercji :]


nie wiem czy dawano czy nie na http://square-x.com/ nowe infa o 12
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

Trochę to będzie dziwnie jak ma to wyglądać tak jak w KOTORZE ^_^ Ale KOTOR fajny był ;P Heh. co do finala - niech sobie gracze uciekają - nie zawsze ma się HP na walkę a co do tabelek to w końcu i tak trzeba będzie wytrenować postacie.
Gamertag: Szalony Szkot
Zell Dincht

Post autor: Zell Dincht »

najfajniej bylo w chrono triggerze i chrono crossie ze sie widzialo i nie bylo zadnych swirlow itp. pewien realizm :D
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

http://www.the-magicbox.com/0406/game060404d.shtml 100-150 h...hmmm.. no tak powrot mogow :D i jeszcze te chocobo shop...

i nowy charakter..Basshe (bosh poodbne imie do poprzedniego..),jest generalem Dalmaski...ciezko pracowal na swoja pozycje..i jak to zwykle bywa jets odwazny,pikny i wogole :]
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Awatar użytkownika
Thompson
Cactuar
Cactuar
Posty: 452
Rejestracja: wt 18 maja, 2004 07:47

Post autor: Thompson »

Garnet - to nie jest może ten co zabił króla Dalmaski?
Gamertag: Szalony Szkot
Awatar użytkownika
TomajS
Cactuar
Cactuar
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 gru, 2003 17:07
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: TomajS »

http://www.the-magicbox.com/0406/game060404d.shtml 100-150 h...hmmm.. no tak powrot mogow i jeszcze te chocobo shop...
Hmm..Kurczacki wygladają spoko.ale te moglesy juz nie są takie fajne jak w 9.Ćiekawe czy bedzie ``KUPA`` :D
FF XII W trakcie katowania
Awatar użytkownika
Garnet
Ifrit
Ifrit
Posty: 3000
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 12:33

Post autor: Garnet »

Garnet - to nie jest może ten co zabił króla Dalmaski?
lol mozliwe..tylko ze imie znowu zmienili chyba

http://yamagata.cool.ne.jp/ffdqcm81/ff12_play09.wmv jakby co kolejny filmik-nie wiem czy tu jzu byl dawany,a sama tez jeszcze go nei obejrzalam-bo sie jeszcze sciaga
Ćiekawe czy bedzie ``KUPA``
oby nie cos gorszego :wink:
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Final Fantasy XII”