Strona 72 z 85

: ndz 15 lip, 2007 11:35
autor: Raven
Przy pierwszym przejściu gry ok. 30, przy drugim ok. 40.

: ndz 15 lip, 2007 11:54
autor: TomajS
aden pisze:Owszem ale zauwaz, ze wielcy bossowie sa sami a jak sa przeszkadzajki to male. Gdyby w jednym miejscu byloby 5 wielkich malboro to problem.
No nie tylko bossowie są słusznych rozmiarów,jak do tej pory spotkałem kilku o niezłych rozmiarach i to na rozległych terenach ( nazwy podam jak odpalę konsole ).
Oczywiście jest to tylko moje zdanie i nie jestem szpecem ( tak szpecem :P ) od możliwości konsoli i czy by to ociągnęła.
Moja poprzednia jak i obecna wypowiedz na ten temat,oparte są o moje własne obserwacje i przemyślenia :)
dark_raven pisze:Przy pierwszym przejściu gry ok. 30, przy drugim ok. 40.
Ładnie,a już myślałem że tylko Ja mam ostro napakowane postacie,ale sie myliłem - po wejściu do "Stilshrine of Miriam" okazało się,że sie myliłem :/
No ale chciałem Finala o wyższym poziome trudności to mam :wink:

: pn 16 lip, 2007 09:36
autor: mati90
TomajS pisze:A teraz moje pytanie:jakie orientacyjnie mieliście lv.postaci w trakcie pokonywania espera Mateus bo na 3 dotychczasowe podejścia wszystkie sie skończyły GAME OVERem
Ja miałem z 35 lvl + Zodiac Spear więc problemu żadnego nie było :D

: pn 16 lip, 2007 09:44
autor: Winko
ja tez mialem 35 lvl + zodiac spear i wchodzilo w niego jak w maselko :)

: pn 16 lip, 2007 10:29
autor: mati90
Ale ogólnie w FFXII nie podobają mi się niektóre wymysły, przy których nie czytając różnych poradników, się nie rozwiąże, np. skąd gracze mają wiedzieć że zdobycie Zodiac Speara w Necrohol of Nabudis wymaga nie otwierania różnych skrzynek? To duży powód aby cały czas przechodzić grę z poradnikiem przed nosem, a to psuje całą przyjemność z gry :?

: pn 16 lip, 2007 10:48
autor: Winko
masz racje, gdyby chociaz raz ktos w grze napomknal o zdobyciu zodiac speara to moze bym bez opisu jakos go jeszcze zdobył a tak?? :P

: pn 16 lip, 2007 18:55
autor: aden
Owszem durny pomysł. Wiedząc o tego typu mykach jak kupiłem gre wybrałem inną opcję. Mianowicie najpierw przeszedłem gre sam, probując jak najwięcej odkryć na własną rękę (w gruncie rzeczy to dużo radochy daje). Za drugim razem dopiero wziąłem się za Zodiac Spear i pozostałe rzeczy, których nie udało się samemu znaleźć.

: pn 16 lip, 2007 20:29
autor: Winko
za pierwszym razem tez sam przeszedlem gre i probowlaem wszystko wykonac, za drugim razem juz wzialem opis do reki :)

: śr 18 lip, 2007 16:31
autor: Vaan
Wreszcie zakupiłem, świetnie się gra, lecz jak na razie są dwie rzeczy które mi sie nie podobają:
-brak możliwości zmiany kierunku obrotu kamery.
-priorytety w Gambitach sa głupie, skoro są często ignorowane i nie zawsze wychodzi tak jakby się chciało.
-aha i 16+ a nadal trafia do <16 ;]

: śr 18 lip, 2007 17:21
autor: aden
Kamere mozesz obracac w dowolnym kierunku. Lewo, prawo, gora i dol (do pewnego stopnia dwa ostatnie). Priorytety sa ignorowane tylko wtedy gdy wczesniej wydales sam polecenie. Wiele razy mialem ze podczas rzucania czaru koles przerywal i wskrzeszal bo ktos padl.

: śr 18 lip, 2007 18:54
autor: Gveir
aden pisze:Owszem ale zauwaz, ze wielcy bossowie sa sami a jak sa przeszkadzajki to male. Gdyby w jednym miejscu byloby 5 wielkich malboro to problem.
Uwierz, pociągnęłaby 5 standardowej wielkości Malboro na takich terenach, pociągnęła. Już kilka gier w stylu Kessen czy Dynasty Warriors udowodniło, że może pojawić się sporo i to szczegółowych jednostek na planszy, więc i to by weszło. No i popatrz na gry typu God Of War II, albo Resident Evil 4 - PS2 w sumie nie powinna uciągnąć takiej grafiki. Tak samo jak PSOne nie powinno dać działać Soul Reaver bez doładowywań, ale technologia streaming'u danych pozwoliła na to. Więc i tu by się dało.

Wniosek z tego taki - Malboro został skrzywdzony _^_

: sob 21 lip, 2007 01:54
autor: Zamnatou
Hey!
Nie wiem, jak zaczac...moze sie najpierw przywitam^^.
Dzisiaj sie wreszcie zarejestrowalem na Forum, choc Krypty "uzywam" joz od dawna:)
Mniejsza o to, chcialem tak wlasciwie napisac o poradniku do FF XII...bardzo fajnie, ze jest opis przejscia, ale...w porownaniu z kacikami o innych finalach to troche malo....jak sie popatrzy na te opisy materii i limit breakow z FF VII, aloo super-bossowie z innych....no to pewnie potzebuje chasu, ale jakos mi sie wydaje, ze w innych czesciach to krocej trwalo...nie, ze Marudze, bo dla mnie Krypta to wyspa skarbow:)

...moze wstawie tu, jak zdobyc poszczegolne trofea z "Pitatennest(mam niemiecka wersje i dlatego inaczej sie u mnie wszystko nazywa :( )"?...jakby sie komus chcialo troche doszlifowac, to mozna by chyba joz wystawic jako ciekawostke....lepze to niz nic(chyba)...


Vaan - Ukradnij cos 50 razy.
Ashe - Dostaniesz, gdy srednia leveli Twojej druzyny wyniesie 50.
Penelo - Zarob 100.000 Gil.
Balthier - Uzyj komendy "Attack" 300 razy.
Fran - Uzyj magii 200 razy.
Basch - Pokonaj 500 wrogow.
Vayne - Uzyj 100 razy Tech.
Reks - Zdobodz 500.000 punktow dla Klanu.
Rasler - Zdobadz kturakolwiek postacia wszystkie licencje.
Vossler - Zdobadz wszystkie "Techs"
Gabranth - Wykonaj wszystkie Myst-fusions podczas Myth-Tech.
Ba'Gamnan - Musisz miec kompletny katalog potworow.
Montblanc - Wykonaj chain z 50 wrogami.
Gardy - Wydaj 100.000 Gil.
Migelo - sprzedaj 1000 "schätze"(skarby).
Dalan - odkryj calkowicie wszystkie Mapy(Poza ostatnia).
Chocobo - Przejdz 50.000 krokow.
Mimik? - kup Kanpous-urne...nie mam pojecia jak to sie po angielsku nazywa...jak masz ten item, to zwykle potworki moga dzropowac Arkane...
Cristal - Zdobadz wszystkie czary.
Thanatos - Pokonaj go(mob).
Fabunil - Pokonaj go(mob).
Trick-Star - pokonaj go(mob).
Karrote(carrot?) - Pokonaj go(mob).
Gilgamesh - pokonaj go(mob).
King Behemoth - pokonaj go(mob).
Deus-dragon - pokonaj go(mob).
Yismat - pokonaj go(bardzo silny mob).
Ultima - pokonaj Espera ultime.
Zodiarche - Pooknaj Espera Zodiarche.
Bellsa - zdobadz wszystkie(13) Espery.

...ok, to nie jest perfekt, bo mam troche inna wersje i trudno wszystko przetlumaczyc....ale ktos inteligenty by to mogl chyba dopracowac i by bylo....

: ndz 22 lip, 2007 14:36
autor: Araxes
Słóchajcie pilnie potrzebuje pomocy w zakupie FF12, a mianowicie chodzi o to czy opłaca mi się nabyć ją teraz ,gdy narazie kosztuje dość sporo,czy też gra nie jest tego warta i lepiej poczekać aż osiągnie bardziej rozsądną cenę.W sumie to mam kilka pytań na temat tej gry ,których to odpowiedzi bardzo pomogą mi w podjęciu decyzj:
1.Jak to ma się z summonami w tej części FF.Słyszałem ,że cała stara ekipa została zastąpiona zupełnie nowymi.Fajne chociaż?Ile ich jest?I jak w ogóle wtej części FF się nazywają?
2.Słyszałem również ,iż w grze mamy sporą możliwość rozprowadzania i nadawania profesji swoim postacią,jak to ma się w praktyce?Ile jest profesji i Ile w ogóle jest grywalnych postaci?Czy poszczególne postacie są jakoś bardziej lub mniej przystosowane do profesji?Czy też z każdej można zrobić zarówno dobrego fightera jak i maga?
3.Widziałem ostatnio kilka filmików z gry i było można na nich zobaczyć ,podczas walki,dziwne kreski ,coś jak kolorowe parabole prowadzące od postaci do przeciwników,wygląda to dość dziwnie.Czemu to słóży?Czy to jakaś forma namierzania?
4.Jak wygląda system magii,bo w wyżej wymienionych filmikach,nie dostrzegłem by ktoś rzucał jakiś ofensywny czar?Kto może używać magii?Wszyscy czy też zależne to jest od wybranej profesji?
5.w tej odsłonie FF również są Over Drive?Jak się ich używa i czy sprawdzają się w praktyce?
Ostatnie :572:
6.Proszę napiszcie o wszystkim co może mi pomóc,każdy szczegół jest dla mnie ważny i sorka że tak przynudzam.
Z góry dzięki :573:
:D

: ndz 22 lip, 2007 15:33
autor: aden
Wystarczylo przeczytac pierwsza lepsza recenzje..
1 - summony to espery. Jest ich 13 (7 dodatkowych i 6 podstawowych) nie sa jednak specjalnie uzyteczne choc miejscami moga pomoc.
2 - zadnych profesji nie ma. Wszyscy smigaja po identycznych licence board i koniec koncow osiagaja te same umiejetnosci. Jedynie na poczatku mozemy wybierac inne umiejetnosci dla roznych postaci.
Postaci jest 6 + czasem dochodzi quest na ktorego nie mamy wielkiego wplywu. Nie sa specjalnie zroznicowane, jedne sa silniejsze inne szybsze etc. Ale wielkich roznic nie ma, przynajmniej na 99 lvl.
3 - linie pokazuja kogo atakuje sie, lub kto jest atakowany.
4 - tak jak zawsze. podzielony jest na black magic, green, time, arcane, i white (chyba nic nie przegapilem). Jednakze black raczej malo przydatna (przynajmniej mi sie na wiele nie przydawala)
5 - nie ma over driveow
6 - to jest pytanie?

: ndz 22 lip, 2007 16:06
autor: Zamnatou
Nie ma over driveow? ...Przeciez quickendingi to tak jakby over drive...tyle ze nie laduja sie, gdy ktos z druzyny dostaje baty, tylko trzeba za nie zaplacic kupe many..i mozna wykonac kilka na raz..cos jakby combo^^...a mi sie black magic jakos jeszcze w zadnym FF nie przydala:D

hmm...ale mam tez pytanko: mozna zmaksowac postacie tak jak w FF VII albo FF X, czy tylko przy "level up" sie statsy podnosza?