: ndz 15 lip, 2007 11:35
Przy pierwszym przejściu gry ok. 30, przy drugim ok. 40.
No nie tylko bossowie są słusznych rozmiarów,jak do tej pory spotkałem kilku o niezłych rozmiarach i to na rozległych terenach ( nazwy podam jak odpalę konsole ).aden pisze:Owszem ale zauwaz, ze wielcy bossowie sa sami a jak sa przeszkadzajki to male. Gdyby w jednym miejscu byloby 5 wielkich malboro to problem.
Ładnie,a już myślałem że tylko Ja mam ostro napakowane postacie,ale sie myliłem - po wejściu do "Stilshrine of Miriam" okazało się,że sie myliłemdark_raven pisze:Przy pierwszym przejściu gry ok. 30, przy drugim ok. 40.
Ja miałem z 35 lvl + Zodiac Spear więc problemu żadnego nie było :DTomajS pisze:A teraz moje pytanie:jakie orientacyjnie mieliście lv.postaci w trakcie pokonywania espera Mateus bo na 3 dotychczasowe podejścia wszystkie sie skończyły GAME OVERem
Uwierz, pociągnęłaby 5 standardowej wielkości Malboro na takich terenach, pociągnęła. Już kilka gier w stylu Kessen czy Dynasty Warriors udowodniło, że może pojawić się sporo i to szczegółowych jednostek na planszy, więc i to by weszło. No i popatrz na gry typu God Of War II, albo Resident Evil 4 - PS2 w sumie nie powinna uciągnąć takiej grafiki. Tak samo jak PSOne nie powinno dać działać Soul Reaver bez doładowywań, ale technologia streaming'u danych pozwoliła na to. Więc i tu by się dało.aden pisze:Owszem ale zauwaz, ze wielcy bossowie sa sami a jak sa przeszkadzajki to male. Gdyby w jednym miejscu byloby 5 wielkich malboro to problem.