Yo!Odrazu mowie ze emuluje na epsxe.Niby nic,ale w menu rzadna postac nie ma obrazkow,a gdy wychodze na mape swiata po pierwszej walce moja postac znika i biegam,ale niczym.Zla konfiguracja czy co?
AHA bylbym zapomnial!Gra nie chce sie spolszczyc.W poradniku przeczytalem ze musze zmienic nazwy na...jakies tam,ale w mojej glowie pojawia sie problem.Koncowka nazwy to '.80'.Powinna byc taka,czy musi byc 'ppf' czy jeszcze jakas inna_
PS Sorki za liczne bledy,ale jestem w niemczech i pisze z takiej klawiatury
FVIII Problem
Moderator: Moderatorzy
Nie wiemy, bo jej nie podałeś. Kliknij przycisk "Copy settings to clipboard" i wklej na forum to co będzie.Kam pisze:Zla konfiguracja czy co?
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Tak,racja xD
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 9100M G/PCI/SSE2/3DNOW!
Resolution/Color:
- 640x400 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 3
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: off
- Frame skipping: off
- FPS limit: 60.0
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 3
- Framebuffer access: 3
- Alpha multipass: on
- Mask bit: off
- Advanced blending: off
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
Plugin: Pete's OpenGL Driver 1.1.76
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 9100M G/PCI/SSE2/3DNOW!
Resolution/Color:
- 640x400 Window mode
[32 Bit]- Keep psx aspect ratio: off
Textures:
- R8G8B8A8
- Filtering: 3
- Hi-Res textures: 0
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: off
- Frame skipping: off
- FPS limit: 60.0
Compatibility:
- Offscreen drawing: 3
- Framebuffer texture: 3
- Framebuffer access: 3
- Alpha multipass: on
- Mask bit: off
- Advanced blending: off
Misc:
- Scanlines: off
- Line mode: off
- Unfiltered FB: off
- 15 bit FB: off
- Dithering: off
- Screen smoothing: off
- Screen cushion: off
- Game fixes: off [00000000]
Stary temat ale dopisze co o tym myślę.
Miałem kiedyś pleja i emulator i dwie płyty CD zawierające kopie bezpieczeństwa gier FFVIII i Medal of Honor.
Obie powodowały dokładnie taki problem jak opisujesz Kam. W tym samym czasie mój kolega wykonywał kopie bezpieczeństwa tych samych gier innym programem i jego CD działały dobrze.
Wydaje mi się, że powinieneś przegrać oryginalną grę lub dobrze działającego pirata programem, który klonuje płyty a nie standardowym takim jak Nero. Wtedy kopie wykonane bodaj programem Alcohol 120% działały dobrze.
Miałem kiedyś pleja i emulator i dwie płyty CD zawierające kopie bezpieczeństwa gier FFVIII i Medal of Honor.
Obie powodowały dokładnie taki problem jak opisujesz Kam. W tym samym czasie mój kolega wykonywał kopie bezpieczeństwa tych samych gier innym programem i jego CD działały dobrze.
Wydaje mi się, że powinieneś przegrać oryginalną grę lub dobrze działającego pirata programem, który klonuje płyty a nie standardowym takim jak Nero. Wtedy kopie wykonane bodaj programem Alcohol 120% działały dobrze.
Stety albo niestety nie da rady skrócić animacji gdyż animacja jest potrzebna aby naładować boosta ( jednocześnie naciskasz select i nawalasz kwadratem , jeśli dobrze pamiętam ) . Dzięki boostowi atak GF'a jest mocniejszy. Na tym to polega....
www.ttadvance.ca - let's play