Reklamy - naj, be, głupie i wszystkie inne :P
Moderator: Moderatorzy
Ja myślałam, że to działa jako uzupełnienie szczotkowania, a nie alternatywa.Gveir pisze:Nie dam głowy, bo target się minął, wolę szczotkowanie - ale zapewne tak.
Używam czasem po myciu zębów, chociaż nie znoszę mięty.
Do moich ulubionych reklam muszę zaliczyć wszystkie 'filmowe' reklamy Simplusa. Dawniej rozwalała mnie m.in. przeróbka 'Innych', a ostatnio dostawałam dzikiej radości za każdym razem, kiedy trafiałam na wersję z sonarem namierzającym łódź podwodną: "Mamusiu, nie mogę teraz rozmawiać" - "piiik, pik, PIK" - boskie. Oglądam TV od wielkiego dzwonu i generalnie nie kojarzę reklam, ale tę zapamiętam na dłużej.
- mroczna sarna
- Cactuar
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 31 maja, 2009 23:50
a ja ostatnio nie mogę zapomnieć tej, konkretnej reklamy:
http://www.youtube.com/watch?v=1gh558Q3uSU
komentarz chyba zbędny :D
http://www.youtube.com/watch?v=1gh558Q3uSU
komentarz chyba zbędny :D
Yakuza 0 (PS4), World of Final Fantasy (PS4), Tales of Berseria (PC)&(PS4)
- Uleq_w_Sztyfcie
- Kupo!
- Posty: 56
- Rejestracja: sob 25 kwie, 2009 11:52
- mroczna sarna
- Cactuar
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 31 maja, 2009 23:50
http://www.youtube.com/watch?v=RV6MZHRE3jU
Stare, ale mocne ;>
Stare, ale mocne ;>
Yakuza 0 (PS4), World of Final Fantasy (PS4), Tales of Berseria (PC)&(PS4)
Nie ma na Tytubie, ale warto zaczatować przy TV, żeby zobaczyć genialną reklamę Loperamidu - preparatu na sraczkę. Dwóch gości w kombinezonach p-gaz (personifikacja rozwolnienia) porywa z ulicy dziewczę i pakuje ją do małego, upierdzielonego ostatecznie dostawczaka, sadzając siłą na porcelanowym tronie. Przy narracji ostrzegającej o ostrych, niespodziewanych atakach rozstroju żołądka. Nagle wkracza ciemnowłosy przystojniak w ciemnych okularach (personifikacja leku), matrixowym skokiem pakuje się na wóz, wywala jednego sraczkownika, drugiego pokonuje nonszalanckim front kick'iem i uwalnia dziewoję. Przepiękne. Tarzaliśmy się w robocie jak to znienacka wyskoczyło
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...
Dowód na poparcie tezy, że spece od reklamy są cudzoziemcami i polska język trudna być.
-Z grzybami, jak u babci!
-Dlatego nasz barszcz będzie jeszcze smaczniejszy!
-Z grzybami, jak u babci!
-Dlatego nasz barszcz będzie jeszcze smaczniejszy!
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Jak to obejrzałem, od razu wzięła mnie ochota na dobre, zimne piwo:
www.youtube.com/watch?v=KYmmsj42ANQ
Ta też jest niezła:
www.youtube.com/watch?v=r-cL_504mtM
www.youtube.com/watch?v=KYmmsj42ANQ
Ta też jest niezła:
www.youtube.com/watch?v=r-cL_504mtM
http://www.youtube.com/watch?v=1aEkDo77L7I&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=cT7ZpDN-Evk
Boskie, az sie chce zmienic telefon :D Az 8 megapikseli!1
http://www.youtube.com/watch?v=cT7ZpDN-Evk
Boskie, az sie chce zmienic telefon :D Az 8 megapikseli!1
http://www.youtube.com/watch?v=idLG6jh23yE
Nike - Write the Future, długa wersja. W dziale reklamy w Nike pracują prawdziwi geniusze, co raz przebijają swoje poprzednie dokonania.
Nike - Write the Future, długa wersja. W dziale reklamy w Nike pracują prawdziwi geniusze, co raz przebijają swoje poprzednie dokonania.
Teksty w podpisach zazwyczaj trącą sztampą.