Błędy na Krypcie
Moderator: Moderatorzy
razi mnie cos takiego. w dziale superherosi w boskim ekwipunku jest cos takiego
A co z Break HP Limit?
Pewnie wiele osób się zastanawia, dlaczego pominąłem tą cechę. Otóż uważam ją za bezużyteczną. Zupełnie! Nie ma żadnego przeciwnika, którego pokonanie wymagało by przekroczenia 9999 HP. Dodatkowo opcja ta wprowadza pewien problem - utrudnia pełne leczenie postaci (co wiąże się ze zmniejszoną siłą ataku osłabionych bohaterów). Warto więc wykorzystać czwarty slot na coś bardziej użytecznego, zwłaszcza, że moja wcześniejsza lista jest nadmiarowa.
a tutaj cos z monster areny
Str. Def. Mag. Def. najlepiej na maksymalnym poziomie. HP minimum 30 000, bronie najlepiej Celestial
w jedym momecie jest napisane ze Break HP Limit jest calkowicie nie potrzebny a w drugim ze hp ma byc ma minimum 30k
A co z Break HP Limit?
Pewnie wiele osób się zastanawia, dlaczego pominąłem tą cechę. Otóż uważam ją za bezużyteczną. Zupełnie! Nie ma żadnego przeciwnika, którego pokonanie wymagało by przekroczenia 9999 HP. Dodatkowo opcja ta wprowadza pewien problem - utrudnia pełne leczenie postaci (co wiąże się ze zmniejszoną siłą ataku osłabionych bohaterów). Warto więc wykorzystać czwarty slot na coś bardziej użytecznego, zwłaszcza, że moja wcześniejsza lista jest nadmiarowa.
a tutaj cos z monster areny
Str. Def. Mag. Def. najlepiej na maksymalnym poziomie. HP minimum 30 000, bronie najlepiej Celestial
w jedym momecie jest napisane ze Break HP Limit jest calkowicie nie potrzebny a w drugim ze hp ma byc ma minimum 30k
nie wiedziałem gdzie zamieścic mego posta,czy w błędach czy uzupełnieniach więc moze się to komus niespodobac :D
a mianowicie to tylko chciałem napisac ze opis do FF 1 ma taki maly drobny błąd - wieczne narzekania autora na Monka, z racji jego "rzekomo" słabych zdolności, a wystarczy zdjąć mu jego broń, czyli nunczako i Monk jest prawie dwukrotnie potężniejszy od Knighta :D:D:D
Zatem nie polecam opcji - OPTIMAL - ktora zawsze Monkowi wrzuci nunczako, a naprawde z golymi piesciami koles wymiata :D:D:D
to tyle ogolnie rewelka wasz krypcik
wracam do grania :]
a mianowicie to tylko chciałem napisac ze opis do FF 1 ma taki maly drobny błąd - wieczne narzekania autora na Monka, z racji jego "rzekomo" słabych zdolności, a wystarczy zdjąć mu jego broń, czyli nunczako i Monk jest prawie dwukrotnie potężniejszy od Knighta :D:D:D
Zatem nie polecam opcji - OPTIMAL - ktora zawsze Monkowi wrzuci nunczako, a naprawde z golymi piesciami koles wymiata :D:D:D
to tyle ogolnie rewelka wasz krypcik
wracam do grania :]
FF IX:
Na razie to tyle.
W FF9 nie ma takiego przedmiotu jak Angel's Ring - zapewne chodziło o Angel Earings - też czysto kosmetyczny błąd.krypta pisze:OPIS TRZECIEJ PŁYTY - 3.3. Walka o Alexandrię - (...) W Alexandrii rozpętało się piekło. Garnet musi rozdysponować swoich żołnierzy. Jeśli zrobisz to właściwie dostaniesz Angel's Ring.
No nie do końca wszystkie... brakuje np questu z początku gry, polegającego na odnalezieniu rycerzy Pluto podczas sterowania Steinerem.krypta pisze:QUESTY I TAJEMNICE - (...) W tym dziale opiszę wszystkie sekrety świata FF9.
Na razie to tyle.
Ostatnio zmieniony pn 24 sie, 2009 15:09 przez azu, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam parę niedoróbek:
FFTA - Klasy:
1. Combo Gadgeteera to Gadget Combo
2. Combo Thiefa można się nauczyć za pomocą Mithrill Knife
3. Combo Monka to Monk Combo
4. Gunner - zostało pominięte Action Abillity - Charmshot można się go nauczyć pistoletem Peacemaker
FFTA - Ekwipunek - Spis
Różności:
X-Potion leczy 150 HP a nie 50
Mam nadzieję, że pomogłem
FFTA - Klasy:
1. Combo Gadgeteera to Gadget Combo
2. Combo Thiefa można się nauczyć za pomocą Mithrill Knife
3. Combo Monka to Monk Combo
4. Gunner - zostało pominięte Action Abillity - Charmshot można się go nauczyć pistoletem Peacemaker
FFTA - Ekwipunek - Spis
Różności:
X-Potion leczy 150 HP a nie 50
Mam nadzieję, że pomogłem
W dziale poświęconym Blitzballowi (FFX) jest napisane coś takiego:
Brakuje też klika technik np. bramkarskich Grip Gloves, Super Goalie. Albo Good Morning!, który pozwala naszej postaci wrócić do gry ze zwiększonymi siłami po przebudzeniu ze snu (nap). Czy też Brawler pozwalający na uczestnictwo w breakthrough z większej odległości oraz Tackle Slip, dzięki któremu można uniknąc ataku (tackle) wroga. Jest tego więcej, ale jeszcze nie odkryłem A i jeszcze Volley Shot.
A to znalazłem w opisie przejścia (dalej FFX):
O walce z Ifrit Belgamine
O pierwszej jeździe na Chocobo w Mi'ihen Highroad
Ale jak ja patrzę na mój drain tackle, to nie zwiększa on AT wcale. Tak samo gdy go stosują przeciwnicy.Krypta pisze: Drain Tackle 2/3 - próba przejęćia piłki plus zabranie częśći HP plus zwiększeni AT + 3/5/7 (40%70%100%)
Brakuje też klika technik np. bramkarskich Grip Gloves, Super Goalie. Albo Good Morning!, który pozwala naszej postaci wrócić do gry ze zwiększonymi siłami po przebudzeniu ze snu (nap). Czy też Brawler pozwalający na uczestnictwo w breakthrough z większej odległości oraz Tackle Slip, dzięki któremu można uniknąc ataku (tackle) wroga. Jest tego więcej, ale jeszcze nie odkryłem A i jeszcze Volley Shot.
A to znalazłem w opisie przejścia (dalej FFX):
O walce z Ifrit Belgamine
Ej, no sorry. Ja przystąpiłem do walki bez żadnego paska Overdrive (ani u Yuny, ani Valefora) i za pierwszym razem bez większych problemów wygrałem. Więc walka jest jak najbardziej do ruszeniaKrypta pisze:Walka jest jedną z tych które są raczej nie do ruszenia, ale z tą strategią powinno się udać.
O pierwszej jeździe na Chocobo w Mi'ihen Highroad
Przecież są trzy miejsca z piórkami Trzecie znajduje się na drodze do Mars Sphery, trochę w górę ekranu od miejsca gdzie stoi O'aka wbijamy się w prawą stronę ścieżki i znajdujemy piórko, które zabiera nas do Fortune SphereKrypta pisze:Gdy zobaczysz piórko (są dwa miejsca z piórkami) pozostając na kurczaku zbadaj je - wskoczysz wyżej i znajdziesz Heat Lance dla Kimari'ego a w innym miejscu Thunder Blade i Scout'a.
Ostatnio zmieniony śr 31 sty, 2007 21:30 przez Jokesey, łącznie zmieniany 1 raz.
- ..::PHOENIX::..
- Kupo!
- Posty: 171
- Rejestracja: sob 14 paź, 2006 15:14
- Lokalizacja: TRABIA
Mam pewną uwage dotyczącą FF10-2 to nie jest błąd na krypcie ale nie wiedziałem gdzie mam to napisać, a więc w opisie FF10-2 nie ma powiedziane, że w chapterze 1 w pierwszej misji na Mt.Gagazet można zdobyć white ring.
"I'll be here...
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
Why...?
I'll be waiting here...
For what?
I'll be waiting for you...so...
If you come here...you'll find me...
I promise".
w dziale FFX, w sekcji overdrives Rikku napisane jest, ze ponizsza lista zawiera wszystkie 64 mixy. w rzeczywistosci sa tylko 63 mixy. brakuje Sunburst - silny atak, podobny do ultimy. aby go wykonac nalezy zmixowac : three stars + three stars lub
underdog secret + underdog secret
underdog secret + underdog secret
you need to rise up and personalize your existence you need to wake up and activate the dreams of your soul idle, revolt, hero, your hero is yourself !
Opis przejścia FFX:
,,Jedyną żywą osobą będzie albo Gatta albo Luzzu - prawdopodobnie zależy to od wcześniejszych rozmów z tą dwójką.''
Właściwie zależy to od jednej rozmowy. Na Mushroom Rock zaraz przed wejściem do miejsca, gdzie wszystko się zacznie (tam gdzie Kinoc będzie) spotkamy się z Gattą. Jeśli podczas rozmowy wybierzemy, żeby został (Guarding command centre is important too, czy coś takiego) zginie Luzzu, a gdy wybierzemy, żeby szedł na wojenkę (you should fight in the front lines czy coś w tym stylu) zginie Gatta. Sprawdzałem dwa razy i się zgadzało. Wcześniej chyba nawet nie ma z nimi rozmów z możliwością wyboru.
Pozdrawiam i naiwnie proszę i nie obcinanie mojego postu
GGY: Będziesz pisał na temat, nie będzie cięty.
,,Jedyną żywą osobą będzie albo Gatta albo Luzzu - prawdopodobnie zależy to od wcześniejszych rozmów z tą dwójką.''
Właściwie zależy to od jednej rozmowy. Na Mushroom Rock zaraz przed wejściem do miejsca, gdzie wszystko się zacznie (tam gdzie Kinoc będzie) spotkamy się z Gattą. Jeśli podczas rozmowy wybierzemy, żeby został (Guarding command centre is important too, czy coś takiego) zginie Luzzu, a gdy wybierzemy, żeby szedł na wojenkę (you should fight in the front lines czy coś w tym stylu) zginie Gatta. Sprawdzałem dwa razy i się zgadzało. Wcześniej chyba nawet nie ma z nimi rozmów z możliwością wyboru.
Pozdrawiam i naiwnie proszę i nie obcinanie mojego postu
GGY: Będziesz pisał na temat, nie będzie cięty.
Ostatnio zmieniony śr 21 mar, 2007 15:36 przez Jokesey, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam wrażenie, że w dziale FFX - Monter Arena - Species Conquest - Fenrir jest przeoczenie: W liscie ataków brakuje jednego - Fang of Ruin.
Nie wiem dokładnie co robi ten atak, ale (może się mylę) Fenrir go ma...
Jeszcze jedno: FFX - Potacie - Lulu - pisze, że przy OD kręci się lewą gałką pada, a tymczasem ma być prawa.
Aha i oczywiście: FFX - przedmioty:
Chciałem tylko jeszcze "narzeknąć", że w tym dziale są najtrudniejsze (takie mam wrażenie) sposoby zdobyczia konkretnego przedmiotu ... ale to tylko moje wrażenie...
Nie wiem dokładnie co robi ten atak, ale (może się mylę) Fenrir go ma...
Jeszcze jedno: FFX - Potacie - Lulu - pisze, że przy OD kręci się lewą gałką pada, a tymczasem ma być prawa.
Aha i oczywiście: FFX - przedmioty:
przy Overkillu a nie Overdrivie. (chyba)Dark Matter - 99 sztuk za złapanie po 5 osobników z każdego gatunku na Monster Arenie walcząc ze specjalnymi potworami (Monster Arena Creations) - znajdź najłatwiejszego do pokonania (np. Sleep Sprout) przy Overdrivie dostaje się dwie sztuki (Dark Matter zdarza się średnio 1-2 razy na 10 walk)
(...)
raczej Fafnir, a nie Faufnir.Gold Hourglass - kradzież: Faufnir (Monster Arena)
Chciałem tylko jeszcze "narzeknąć", że w tym dziale są najtrudniejsze (takie mam wrażenie) sposoby zdobyczia konkretnego przedmiotu ... ale to tylko moje wrażenie...
"Fang of ruin" oraz "fang of chaos" Pierwszy zabiera celowi 75% aktualnego hp i nigdy nie pudłuje (nie może zabić), drugi zadaje konkretne uszkodzenia lecz często chybia. Taka bądź odwrotna kolejność; dawno nie grałem w FFXJacek pisze:Mam wrażenie, że w dziale FFX - Monter Arena - Species Conquest - Fenrir jest przeoczenie: W liscie ataków brakuje jednego - Fang of Ruin.
Nie wiem dokładnie co robi ten atak, ale (może się mylę) Fenrir go ma...
- Schrödinger
- Cactuar
- Posty: 514
- Rejestracja: czw 16 lis, 2006 14:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przechodzac FFV-tke - oczywiscie korzystajac ze sciagi - znalazlem cos takiego.
Takie male cos. (w koncu to nie jest jakis skarb-cudo)
Czego nie ma w opisie, a mozna dodac, to fakt, ze ten oststni skarb w 3 planszy lasu zminia sie zaleznie od oklicznosci. To znaczy, przed spaliniem lasu prze Exdeath'a w tej skrzyni jest Aegis Shield. Natomiast jesli skrzyni nie otworzymy, po spaleniu las znajduje sie tam Flame Shield.Krypta pisze:10. Muah Forest i Muah Town (Poziom: 37)10. Muah Forest i Muah Town (Poziom: 37)
Przedmioty - Muah Town: Guardian (sztylet)w Muah Forest : 2000 Gil, 4500 Gil, 9900 Gil, Aegis Shield, Cottage, Elixir, Ether, Flame Shield, Flame Tongue, Medicine of the Giants , Morning Star, Phoenix Down, Soot.
Takie male cos. (w koncu to nie jest jakis skarb-cudo)
"Jestem pączkiem"
J.F. Kennedy 1963 Berlin
J.F. Kennedy 1963 Berlin
Opis Final Fantasy X-2 chapter V:
Przy opisie misji na Bikanel nie zauważyłem wzmianki o tym, iż po pokonaniu Angra, gdy wrócimy do siedziby kaktusów, jest do obejrzenia scenka. Wydaje mi się, że jej zobaczenie, jest konieczne do ukończenia gry na 100%
Przy opisie misji na Bikanel nie zauważyłem wzmianki o tym, iż po pokonaniu Angra, gdy wrócimy do siedziby kaktusów, jest do obejrzenia scenka. Wydaje mi się, że jej zobaczenie, jest konieczne do ukończenia gry na 100%
Mieć milion, a nie mieć miliona to już są dwa miliony