Mi też możesz podesłać gierkę. Wakacje się zaczęły, póki co siedzę na tyłku całe dnie, to mogę trochę potestować.Isia pisze: Otóż zapytowywuję - kto chce przetestować to dzieło? Ja już na nim wzrok straciłam, teraz Wasza kolej zgłaszać się tu, jak się uzbiera paru fr..., znaczy, testerów to im przemailuję.
Fiuuuuuuu... gdzie ten enter?
Offtopiczalnia część 3
Moderator: Moderatorzy
Re: Ogłoszenie parafialne - maskotki proszone są o nieczytan
- kilmindaro
- Cactuar
- Posty: 537
- Rejestracja: pn 18 cze, 2007 21:39
- Lokalizacja: Terra
- Markfrompoland
- Cactuar
- Posty: 350
- Rejestracja: śr 10 sie, 2005 17:56
- Lokalizacja: Watokice
Wszystkim, którzy chcą grę, przypominam - nie jestem ruterem. Nie mogę Wam niczego wysłać, skoro nie mam adresu. I nie, Krypta nie pozwala wysyłać załączników (a jeśli jest taka mozliwość, to sprytnie ukryta)
[ Dodano: Pią 04 Lip, 2008 19:34 ]
Przyjmę, że brak wiadomości od Was oznacza ciężkie i staranne testowanie
[ Dodano: Pią 04 Lip, 2008 19:34 ]
Przyjmę, że brak wiadomości od Was oznacza ciężkie i staranne testowanie
BEGIN GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
OczywiścieIsia pisze: Przyjmę, że brak wiadomości od Was oznacza ciężkie i staranne testowanie
Póki co zwiedzam sobie bez celu wyspę, włażę gdzie mnie nie proszą i wciskam swój nos tu i tam. Szkicuję sobie nawet mapkę. No i właśnie
Cierń pisze: Dodatkowo, czy czasem niezgodność kierunków do i z jest zamierzona, czy to po prostu wada systemu?
Znaczy się, zawsze jak gdzieś poleziemy i w lokacji do ktorej trafimy wklepiemy dokładnie odwrotny kierunek to powinniśmy wrócić w to samo miejsce? Są miejsca, gdzie się to nie sprawdza, choć wystarczy się chwilkę pokręcić żeby jednak dojść do pożądanej lokacji. Wyjątek jednak stanowi tu lokacja "gęsty las". Jeśli pójdziemy z niej na wschód, to trafiamy na strumień, skąd idąc dalej na wschód trafiamy do... tego samego gęstego lasu. No chyba że według fabuły jakiś portal tam jest, czy coIsia pisze:A gdzie są niezgodne? Bo jak są, to wada
Ożeż w dziób... złapałeś mnie na błędzie Przejście powinno być na zachód, nie na wschód. Thanks. Donośta dalejlokacja "gęsty las". Jeśli pójdziemy z niej na wschód, to trafiamy na strumień, skąd idąc dalej na wschód trafiamy do... tego samego gęstego lasu
[ Dodano: Pią 04 Lip, 2008 21:12 ]
Aha, w paru miejscach owszem, kierunki się mogą poplątać - zwłaszcza przy klifach, ale łatwo zauważyć, że gdybym wstawiła tam wyjście na sw, toby nie było jednoznacznie.
BEGIN GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
http://en.genzu.net/sokumen/
Najlepsze: kwazi i GZO
Najlepsze: kwazi i GZO
The Schrödinger's cat paradox outlines a situation in which a cat in a box must be considered, for all intents and purposes, simultaneously alive and dead. Schrödinger created this paradox as a justification for killing cats
Isia pisze:Spoox, od tego w końcu są testerzy.Ożeż w dziób... złapałeś mnie na błędzie
Ogólnie to w pozycje tego typu do tej pory nie grałem (ale chyba się wkręcę, bo jak już człowiek zacznie kombinować nad jakąś lokacją to ciężko się oderwać), więc nie mam porównania do innych gier, mogę co najwyżej wyłapać błędy, niemniej spotkało mnie miłe zaskoczenie, bo gra się o wiele przyjemniej niż się spodziewałem. Pewne rzeczy budują klimat (starożytna ruina, "nagroda i kara", wrak samochodu) i chce się chodzić po wyspie szukając ich więcej. Jak już pisałem, dzisiaj głównie biegałem po wyspie - teraz poruszam się po niej swobodniej niż po własnym domu - trochę też próbowałem wpisywać komend. Więcej błędów nie wyłapałem, tylko jak od wraku samolotu poszedłem na północ do urwiska, to potem już za cholerę nie mogłem wrócić ani nigdzie pojść, ale możliwe że trzeba tam było zrobić coś, na co jeszcze nie wpadłem.
Jutro cały dzień jestem poza domem, więc z testowania nici, ale w niedzielę mam zamiar przysiąść i rozgryźć gierkę. Zobaczymy czy się uda.
- Go Go Yubari
- Ifrit
- Posty: 4619
- Rejestracja: pn 20 gru, 2004 20:07
- Lokalizacja: Gotham
Dziwne - powinno się dać pójść na południe. Na pewno nie próbowałeś?jak od wraku samolotu poszedłem na północ do urwiska, to potem już za cholerę nie mogłem wrócić ani nigdzie pojść
Kod: Zaznacz cały
HINTHINTHINT- No i jest jeszcze lina...
Mihihihi Powodzenia!Zobaczymy czy się uda.
Gveir, kil i Cierniu, nie wywiązujecie się z obowiązków byście przekazali jakieś inteligentne uwagi, a nie :D .
BEGIN GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
- kilmindaro
- Cactuar
- Posty: 537
- Rejestracja: pn 18 cze, 2007 21:39
- Lokalizacja: Terra
Na bank, próbowałem wiele razy, nie da się wyjść z tamtej lokacji. Po wpisaniu każdego z kierunków, łącznie z south, a także up i down, zawsze ukazuje się komunikat "It would be somewhat dangerous, being this high above ground".Isia pisze:Dziwne - powinno się dać pójść na południe. Na pewno nie próbowałeś?jak od wraku samolotu poszedłem na północ do urwiska, to potem już za cholerę nie mogłem wrócić ani nigdzie pojść
Babol okazał się być wynikiem mojej łataniny i został pokonany za pomocą większej ilości łataniny Jeżeli ktoś nie dostał poprawionego pliku, niech się tu domaga.Na bank, próbowałem wiele razy, nie da się wyjść z tamtej lokacji.
Fabuła nawet miała być, ale została wycięta, albowiem nie jestem Hitchkock'iem i opisanie straszliwej katastrofy okazało się ponad moje możliwości. Ale uwagę przyjmuję do wiadomości. Ości.Dodaj jakąś fabułę, żebyśmy zaczynając grę wiedzieli co mamy robić.
BEGIN GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
Version: 3.12
GL/S dpu s: a-- c+ L+ E- W++ N- o? K? w-- O-- M- V? PS--- PE++ Y? PGP-@ t+ 5? X R>+ tv>! b++ DI- D? G e* h! !r !x
END GEEK CODE
No i nie udało mi się wczoraj "rozgryźć" gierki - zdaje się, że jest trudna, a ja i tak dawno nie grałem w żadną przygodówkę, nie mówiąc już o tego typu. Ale nie poddaje się, póki co również uzbierałem 9 punktów i mój mózg odmówił mi posłuszeństwa od nadmiaru kombinowania. Jednak co jakiś czas odpalę grę i spróbuję posunąć się do przodu oraz wyłapać jakieś błędy.
Nie bardzo mam w ostatnich dniach czas, albo dodatkowe wymysły w postaci ochrony regionalnych festynów, albo załatwianie głupot urzędowych wymagających jazdy przez całe województwo + remont kibla Dopiero w sobotę będę miał naprawdę czas...Isia pisze:Gveir, kil i Cierniu, nie wywiązujecie się z obowiązków byście przekazali jakieś inteligentne uwagi, a nie :D .
We are the outstretched fingers,
That seize and hold the wind...
That seize and hold the wind...