FFXIII: 10 nowych scanów
: śr 17 maja, 2006 16:06
Whoa, nio i już mamy 10 nowiutkich scanów :]
Narazie jedyne informacje ze scanów to:
- SE potwierdziło, iż FF Versus XIII nie będzie grą online, ale istnieje możliwość, iż elementy online będą w FFXIII. Jednakże, w takim wypadku będą one tylko dodatkiem.
- W systemie walki znacząco rolę będzie odgrywał „czas” (ATB?) oraz „przestrzeń 3D” (najprawdopodobniej walki będą miały miejsce w arenach 3D, które będą miały wpływ na gameplay).
Zapraszam do oglądnięcia scanów.
Scan 1
Scan 2
Scan 3
Scan 4
Scan 5
Scan 6
Scan 7
Scan 8
Scan 9
Scan 10
Scan FF Agito XIII
--------------------------------
I jeszcze poprzedni scan lepszej jakości.
Scan
--------------------------------
Na stronie SE pojawił się trailer z E3 lepszej jakości, w formacie Flash.
Trailer
---------------------------------
I na koniec jeszcze figurka bohaterki FFXIII...
Figurka
EDIT
Zapraszam do zapoznania się z nowymi informacjami ze scanów
- Już na E3 zostało ogłoszone, iż prace nad FFXIII zaczęły się już na PS2. W artykule jest mowa o tym, iż decyzja o zmianie platformy miała miejsce nie tak dawno temu. Ekipa odpowiedzialna za demo techniczne FFVII na PS3 pracowała równolegle nad FFXIII na PS2. Wtedy po zaprezentowaniu dema technicznego nastąpiła decyzja o przesiesieniu FFXIII na PS3. Jak to powiedział pan Torishima „po doświadczeniu możliwości PS3, ciężko było znowu wrócić na PS2”...heh...
- Oglądając sam trailer ciężko jest odróżnić real time od sekwencji filmowych. SE potwierdza, iż sekwencje walki oraz sceny w lesie są zrobione w real time.
- Torishima oświadczył, iż ekipa od FFXIII spędziła dużo czasu nad aspektami gry, jeszcze zanim ruszyła jej produkcja. Koncept serii jest wzorowany na kryształach. Kryształy przyjmują formy rzeczy, które są używane na co dzień. Każdy przedmiot ma mieć inne znaczenie.
- Kitase zapowiedział, iż mitologia kryształów nie koniecznie będzie centralną częścią trylogii. Jak to ładnie powiedział, że w życiu codziennym raczej nie koncentrujemy się głównie na starożytnych legendach. Mitologia za to będzie miała swoje odzwierciedlenie w projektach użytych w grach (w każdej części inne aspekty).
- Mitologia oraz znane motywy FF, takie jak Chocobo, Moogle, nazwy magii będą elementami łączącymi poszczególne części projektu.
- Odnośnie już wspomnianego systemu walki - potwierdzone jest ATB. W trailerze użyto „slow motion”. W każdej części ma występować inny system.
- Nomura mówiąc o Versus, zapewnił, że możemy spodziewać się dużo akcji. Ekipa pracowała już przy KH, więc ma doświadczenie.
- Co do fabuły Versus – główny bohater pochodzi z rodziny królewskiej <coś takiego...:]>, która od pokoleń jest odpowiedzialna za ochronę kryształów. Bohater chce za wszelką cenę ochronić kryształy przed wrogami z innego świata, wyposażonymi w karabiny oraz średniowieczne zbroje...
- Odnośnie trailera Versus, który nie miał okazji trafić do szerszego grona - można na nim zobaczyć min. nowoczesny wieżowiec. Główny bohater mieszka w tym budynku, który zresztą jest jakby zamkiem <hmmm…ciekaweXD>.
- Agito ma podobny styl artworków do BC. Akcja dzieje się w szkole magii. Gracze będą mogli wybierać spomiędzy 12 grywalnych postaci. Każdy student będzie z inną bronią lub też bez broni.
- SE określa Agito jako online RPG. Jednakże gra nie będzie miała klimatu typowego multiplayera, będziemy mogli mieć własne drużyny i sami podróżować.
- Jak już tez było wspomniane, w FFXIII mogą pojawić się elementy online.
- Twórcy zapowiedzieli, że czeka ich jeszcze długa praca, zanim gry ujrzą światło dzienne. Z Agito nie widzieliśmy jeszcze screenów, a co do Versus, Nomura oświadczył, iż teraz najważniejsza jest europejska premiera KH II. Sam Toriyama mówiąc o FFXIII ma nadzieję na dość szybkie ukończenie gry.
Narazie jedyne informacje ze scanów to:
- SE potwierdziło, iż FF Versus XIII nie będzie grą online, ale istnieje możliwość, iż elementy online będą w FFXIII. Jednakże, w takim wypadku będą one tylko dodatkiem.
- W systemie walki znacząco rolę będzie odgrywał „czas” (ATB?) oraz „przestrzeń 3D” (najprawdopodobniej walki będą miały miejsce w arenach 3D, które będą miały wpływ na gameplay).
Zapraszam do oglądnięcia scanów.
Scan 1
Scan 2
Scan 3
Scan 4
Scan 5
Scan 6
Scan 7
Scan 8
Scan 9
Scan 10
Scan FF Agito XIII
--------------------------------
I jeszcze poprzedni scan lepszej jakości.
Scan
--------------------------------
Na stronie SE pojawił się trailer z E3 lepszej jakości, w formacie Flash.
Trailer
---------------------------------
I na koniec jeszcze figurka bohaterki FFXIII...
Figurka
EDIT
Zapraszam do zapoznania się z nowymi informacjami ze scanów
- Już na E3 zostało ogłoszone, iż prace nad FFXIII zaczęły się już na PS2. W artykule jest mowa o tym, iż decyzja o zmianie platformy miała miejsce nie tak dawno temu. Ekipa odpowiedzialna za demo techniczne FFVII na PS3 pracowała równolegle nad FFXIII na PS2. Wtedy po zaprezentowaniu dema technicznego nastąpiła decyzja o przesiesieniu FFXIII na PS3. Jak to powiedział pan Torishima „po doświadczeniu możliwości PS3, ciężko było znowu wrócić na PS2”...heh...
- Oglądając sam trailer ciężko jest odróżnić real time od sekwencji filmowych. SE potwierdza, iż sekwencje walki oraz sceny w lesie są zrobione w real time.
- Torishima oświadczył, iż ekipa od FFXIII spędziła dużo czasu nad aspektami gry, jeszcze zanim ruszyła jej produkcja. Koncept serii jest wzorowany na kryształach. Kryształy przyjmują formy rzeczy, które są używane na co dzień. Każdy przedmiot ma mieć inne znaczenie.
- Kitase zapowiedział, iż mitologia kryształów nie koniecznie będzie centralną częścią trylogii. Jak to ładnie powiedział, że w życiu codziennym raczej nie koncentrujemy się głównie na starożytnych legendach. Mitologia za to będzie miała swoje odzwierciedlenie w projektach użytych w grach (w każdej części inne aspekty).
- Mitologia oraz znane motywy FF, takie jak Chocobo, Moogle, nazwy magii będą elementami łączącymi poszczególne części projektu.
- Odnośnie już wspomnianego systemu walki - potwierdzone jest ATB. W trailerze użyto „slow motion”. W każdej części ma występować inny system.
- Nomura mówiąc o Versus, zapewnił, że możemy spodziewać się dużo akcji. Ekipa pracowała już przy KH, więc ma doświadczenie.
- Co do fabuły Versus – główny bohater pochodzi z rodziny królewskiej <coś takiego...:]>, która od pokoleń jest odpowiedzialna za ochronę kryształów. Bohater chce za wszelką cenę ochronić kryształy przed wrogami z innego świata, wyposażonymi w karabiny oraz średniowieczne zbroje...
- Odnośnie trailera Versus, który nie miał okazji trafić do szerszego grona - można na nim zobaczyć min. nowoczesny wieżowiec. Główny bohater mieszka w tym budynku, który zresztą jest jakby zamkiem <hmmm…ciekaweXD>.
- Agito ma podobny styl artworków do BC. Akcja dzieje się w szkole magii. Gracze będą mogli wybierać spomiędzy 12 grywalnych postaci. Każdy student będzie z inną bronią lub też bez broni.
- SE określa Agito jako online RPG. Jednakże gra nie będzie miała klimatu typowego multiplayera, będziemy mogli mieć własne drużyny i sami podróżować.
- Jak już tez było wspomniane, w FFXIII mogą pojawić się elementy online.
- Twórcy zapowiedzieli, że czeka ich jeszcze długa praca, zanim gry ujrzą światło dzienne. Z Agito nie widzieliśmy jeszcze screenów, a co do Versus, Nomura oświadczył, iż teraz najważniejsza jest europejska premiera KH II. Sam Toriyama mówiąc o FFXIII ma nadzieję na dość szybkie ukończenie gry.