Strona 1 z 2

FFXII: Gra czy film?

: sob 04 lut, 2006 13:28
autor: Garnet
Pojawiły się nowe informacje odnośnie XII odsłony Final Fantasy.

Po ponad 3 latach pracy, FFXII jest wreszcie skończone w 100%!
W grze znajduje się 17 minutowy FMV...OMG...<chodzą pogłoski, jakoby miało to być intro dziejące sie 2 lata przed wydarzeniami z gry...>. Swoją drogą znowu pojawia się typowe pytanie w takich przypadkach - gra czy film?
Nie można omijać żadnych filmików <hehe...17 minutowe intro..cudnie XD>.
W porównaniu do FFX została zredukowana liczba Save Pointów.
Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Będzie także nowa mini-gra.


A teraz najważniejsza wiadomość :D :D
Były Karty Pamięci, Potiony, Pady, PS2&#8230;pora na szpilki FFXII :D
Na rynek wchodzą 7 marca.



Na koniec mała notka o Dirge of Cerberus.
W ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży gra upalasowała się na 1 miejscu, osiagając wynik 392 000 sprzedanych kopii.

BTW. Pisałam o tym na forum w temacie o DC, ale nie każdy może tam zerka.
Poniżej daję linka do singla "Redemption" Gackta. Jest zarówno samo "Redemption, jak i "Longing", które mi osobiście bardziej się spodobalo :wink:. Są też wersje instrumental. Polecam - szczególnie tym, którym "Kiss Me Good-Bye" niezbyt przypadło do gustu :].
Link

: sob 04 lut, 2006 13:38
autor: Vaan
Garnet pisze:pora na szpilki FFXII n
Tu są jakies karty do gry czy coś ?

: sob 04 lut, 2006 13:38
autor: Boni
17 minut? Uhuhu, kocham filmiki Dquare, kupię tą grę choćby dla tej wstawki :D Mam nadzieję że przewyższy tą z FF8 (mam na myśli outro), po prostu fajnie ^^

A te szpilki, hmm, szkoda że mój komputer sie wiesza ;p

: sob 04 lut, 2006 13:43
autor: Garnet
Vaan pisze:Tu są jakies karty do gry czy coś ?
nie,nie..po prostu mozesz to sobie przypiac na ubranie czy torbe czy co tam chcesz :lol:

: sob 04 lut, 2006 13:55
autor: Ivy
Garnet pisze:Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Trudny, albo nastawiony na elementy zręcznościowe- sie pożyje, sie zobaczy. Przydałby się Final, wymagający trochę wysiłku ;)
Garnet pisze:W grze znajduje się 17 minutowy FMV
Oby nie przerosty formy nad treścią. Jeśli się porywają na 17 minut, to muszą mieć coś ważnego do ukazania XD

: sob 04 lut, 2006 14:13
autor: Lenneth
Garnet pisze:Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Ivy pisze:Trudny, albo nastawiony na elementy zręcznościowe- sie pożyje, sie zobaczy. Przydałby się Final, wymagający trochę wysiłku
Dokładnie, może to będzie takie samo 'continue' jak po wstawkach zręcznościowych z FF8 , typu walka z żołnierzem na linie?
Mniej save pointów na pewno mnie cieszy, bo w FFX to już ocierało się o absurd - save pointy, które stały na każdym rogu i automatycznie leczyły drużynę. :/
Garnet pisze:Nie można omijać żadnych filmików
Jaka troska o graczy, żeby na pewno nie uronili niczego z fabuły. -_- Nieprzewijalne filmiki mogą być (bo pewnie będzie czym nacieszyć oczy), gorzej z cut scenes. Mam nadzieję, że /to/ już da się przewijać, jak w FFX-2.

: sob 04 lut, 2006 18:08
autor: Vaan
Garnet pisze:Poniżej daję linka do singla "Redemption" Gackta.
Wreszcie sie ściągneło :D Jakoś wersja z wokalem mi się nie podoba, samo Instrumental jest nawet fajne, jako muzyczka grająca w tle podczas gdy gram w GW. :lol:

: sob 04 lut, 2006 20:40
autor: Gokulo
Trudno sobye wyobrazic elementy zrecznosciowe jak juz sie gralo. To byl "klasyczny" sztywny rpg, no i na dodatek mamy wszystkie postacie na ekranie, nie wiem jakby to dzialalo.
Stawiam na trudnosc gry, czasami utrzymanie wszystkiego pod kontrola sprawialo problemy ^^; Kto wie jak to z wiekszymi bossami bedzie...

: sob 04 lut, 2006 22:00
autor: Panelo
Heh chcialam po raz kolejny wrócic do Kiss Me Good-Bye... :wink: wszyscy narzekacie a moim zdaniem ta piosenka świetnie wpisuje sie w część 12 bo w końcu cos w rodzaju Real Emotion pasowalo by tu jak kwiatek do kożucha a tak muzyka jest moze pompatyczna ale taka jest gra i zegnamy ja w wielkim stylu (mowa o FF na PS2) :grin: :D

Co do Redemption Gackta to powiem tylko jedno : Szał :D :D
Mam tylko nadzieje że to 17 minutowe FVM sie okaze sie 17 cutscenka bo tego nie przezyje :P

: sob 04 lut, 2006 22:50
autor: Boni
Eee... Ja znam kilka gier z opcją "continue" które są proste XD Może chodzi o to, że jest ta opcja żeby np. przystąpić od razu do walki z bossem i nie przechodzić po raz n-ty przez jakieś głupie gadki... (co notabene może samo sugerować, że rozmów nie będzie można przewijać, ale wcale nie musi to być prawdą ;) )

: pn 06 lut, 2006 10:04
autor: matiz teh masta
Boni pisze:Eee... Ja znam kilka gier z opcją "continue" które są proste XD
a ja znam pare co do prostych nie należą a mają opcje 'continue' (np.Vagrant Story ;P)
Boni pisze:np. przystąpić od razu do walki z bossem i nie przechodzić po raz n-ty przez jakieś głupie gadki...
to byłoby całkiem dobre rozwiązanie :D

: pn 06 lut, 2006 10:11
autor: Kimahri
w MGS tez jest opcja 'continue'- ale czy ja wiem czy ona taka trudna ?? nawet na "hard" nie sprawila mi problemow

: pn 06 lut, 2006 15:28
autor: Boni
matiz teh masta pisze: a ja znam pare co do prostych nie należą a mają opcje 'continue' (np.Vagrant Story ;P)
Hm, ja nie pamiętam czy były continuły w VS... pewno temu że zawsze wszystkich niszczyłem :P Ależ ja skromny... XD

[ Dodano: Pon 06 Lut, 2006 ]
Kimahri8 pisze:w MGS tez jest opcja 'continue'- ale czy ja wiem czy ona taka trudna ?? nawet na "hard" nie sprawila mi problemow
e tam, nie każdy w mgs był dobry, a continue fajne jest jak snakiem sie chodzi i sie ginie, fajna muza jak game over napisują ^^

: ndz 12 lut, 2006 12:40
autor: Devastator

: ndz 12 lut, 2006 13:21
autor: Vaan
Heh Japończycy swojego finala dostaną już w marcu, a nas oczywiście obowiązuje jak zwykle minimum 10 miesięczny czas oczekiwania na wersje Europejską :roll: No chyba ze prace nad tłumaczeniem zaczeły się dużo wcześniej ;) w co oczywiście wątpię, więc przy dobrym wietrze nowy final zagości u nas w styczniu 2007 roku.