FFXII: Gra czy film?
Moderator: Moderatorzy
FFXII: Gra czy film?
Pojawiły się nowe informacje odnośnie XII odsłony Final Fantasy.
Po ponad 3 latach pracy, FFXII jest wreszcie skończone w 100%!
W grze znajduje się 17 minutowy FMV...OMG...<chodzą pogłoski, jakoby miało to być intro dziejące sie 2 lata przed wydarzeniami z gry...>. Swoją drogą znowu pojawia się typowe pytanie w takich przypadkach - gra czy film?
Nie można omijać żadnych filmików <hehe...17 minutowe intro..cudnie >.
W porównaniu do FFX została zredukowana liczba Save Pointów.
Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Będzie także nowa mini-gra.
A teraz najważniejsza wiadomość :D :D
Były Karty Pamięci, Potiony, Pady, PS2…pora na szpilki FFXII :D
Na rynek wchodzą 7 marca.
Na koniec mała notka o Dirge of Cerberus.
W ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży gra upalasowała się na 1 miejscu, osiagając wynik 392 000 sprzedanych kopii.
BTW. Pisałam o tym na forum w temacie o DC, ale nie każdy może tam zerka.
Poniżej daję linka do singla "Redemption" Gackta. Jest zarówno samo "Redemption, jak i "Longing", które mi osobiście bardziej się spodobalo . Są też wersje instrumental. Polecam - szczególnie tym, którym "Kiss Me Good-Bye" niezbyt przypadło do gustu :].
Link
Po ponad 3 latach pracy, FFXII jest wreszcie skończone w 100%!
W grze znajduje się 17 minutowy FMV...OMG...<chodzą pogłoski, jakoby miało to być intro dziejące sie 2 lata przed wydarzeniami z gry...>. Swoją drogą znowu pojawia się typowe pytanie w takich przypadkach - gra czy film?
Nie można omijać żadnych filmików <hehe...17 minutowe intro..cudnie >.
W porównaniu do FFX została zredukowana liczba Save Pointów.
Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Będzie także nowa mini-gra.
A teraz najważniejsza wiadomość :D :D
Były Karty Pamięci, Potiony, Pady, PS2…pora na szpilki FFXII :D
Na rynek wchodzą 7 marca.
Na koniec mała notka o Dirge of Cerberus.
W ciągu pierwszego tygodnia sprzedaży gra upalasowała się na 1 miejscu, osiagając wynik 392 000 sprzedanych kopii.
BTW. Pisałam o tym na forum w temacie o DC, ale nie każdy może tam zerka.
Poniżej daję linka do singla "Redemption" Gackta. Jest zarówno samo "Redemption, jak i "Longing", które mi osobiście bardziej się spodobalo . Są też wersje instrumental. Polecam - szczególnie tym, którym "Kiss Me Good-Bye" niezbyt przypadło do gustu :].
Link
Kiri kiri kiri kiri kiri kiri!
Trudny, albo nastawiony na elementy zręcznościowe- sie pożyje, sie zobaczy. Przydałby się Final, wymagający trochę wysiłkuGarnet pisze:Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Oby nie przerosty formy nad treścią. Jeśli się porywają na 17 minut, to muszą mieć coś ważnego do ukazaniaGarnet pisze:W grze znajduje się 17 minutowy FMV
Garnet pisze:Jeśli zginiemy pojawia się opcja - Continue <czyżby wreszcie jakiś 'trudny' FF?>
Dokładnie, może to będzie takie samo 'continue' jak po wstawkach zręcznościowych z FF8 , typu walka z żołnierzem na linie?Ivy pisze:Trudny, albo nastawiony na elementy zręcznościowe- sie pożyje, sie zobaczy. Przydałby się Final, wymagający trochę wysiłku
Mniej save pointów na pewno mnie cieszy, bo w FFX to już ocierało się o absurd - save pointy, które stały na każdym rogu i automatycznie leczyły drużynę.
Jaka troska o graczy, żeby na pewno nie uronili niczego z fabuły. -_- Nieprzewijalne filmiki mogą być (bo pewnie będzie czym nacieszyć oczy), gorzej z cut scenes. Mam nadzieję, że /to/ już da się przewijać, jak w FFX-2.Garnet pisze:Nie można omijać żadnych filmików
Trudno sobye wyobrazic elementy zrecznosciowe jak juz sie gralo. To byl "klasyczny" sztywny rpg, no i na dodatek mamy wszystkie postacie na ekranie, nie wiem jakby to dzialalo.
Stawiam na trudnosc gry, czasami utrzymanie wszystkiego pod kontrola sprawialo problemy ^^; Kto wie jak to z wiekszymi bossami bedzie...
Stawiam na trudnosc gry, czasami utrzymanie wszystkiego pod kontrola sprawialo problemy ^^; Kto wie jak to z wiekszymi bossami bedzie...
We all travel a maze of relationships, it goes on with or without you. I search the sea of the unconscious... I look for you... to find my true... self...
Heh chcialam po raz kolejny wrócic do Kiss Me Good-Bye... wszyscy narzekacie a moim zdaniem ta piosenka świetnie wpisuje sie w część 12 bo w końcu cos w rodzaju Real Emotion pasowalo by tu jak kwiatek do kożucha a tak muzyka jest moze pompatyczna ale taka jest gra i zegnamy ja w wielkim stylu (mowa o FF na PS2) :D
Co do Redemption Gackta to powiem tylko jedno : Szał :D :D
Mam tylko nadzieje że to 17 minutowe FVM sie okaze sie 17 cutscenka bo tego nie przezyje
Co do Redemption Gackta to powiem tylko jedno : Szał :D :D
Mam tylko nadzieje że to 17 minutowe FVM sie okaze sie 17 cutscenka bo tego nie przezyje
Eee... Ja znam kilka gier z opcją "continue" które są proste Może chodzi o to, że jest ta opcja żeby np. przystąpić od razu do walki z bossem i nie przechodzić po raz n-ty przez jakieś głupie gadki... (co notabene może samo sugerować, że rozmów nie będzie można przewijać, ale wcale nie musi to być prawdą )
glamorous vamp
a ja znam pare co do prostych nie należą a mają opcje 'continue' (np.Vagrant Story ;P)Boni pisze:Eee... Ja znam kilka gier z opcją "continue" które są proste
to byłoby całkiem dobre rozwiązanie :DBoni pisze:np. przystąpić od razu do walki z bossem i nie przechodzić po raz n-ty przez jakieś głupie gadki...
Hm, ja nie pamiętam czy były continuły w VS... pewno temu że zawsze wszystkich niszczyłem Ależ ja skromny...matiz teh masta pisze: a ja znam pare co do prostych nie należą a mają opcje 'continue' (np.Vagrant Story ;P)
[ Dodano: Pon 06 Lut, 2006 ]
e tam, nie każdy w mgs był dobry, a continue fajne jest jak snakiem sie chodzi i sie ginie, fajna muza jak game over napisują ^^Kimahri8 pisze:w MGS tez jest opcja 'continue'- ale czy ja wiem czy ona taka trudna ?? nawet na "hard" nie sprawila mi problemow
glamorous vamp
-
- Kupo!
- Posty: 41
- Rejestracja: wt 06 gru, 2005 16:29
- Lokalizacja: Zanarkand
- Kontakt:
reklamy ff12:
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_01_15.avi
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_02_15.avi
sa bardzo krotkie ale zobaczyc mozna
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_01_15.avi
http://aomori.cool.ne.jp/bouhimajin5/ff12_02_15.avi
sa bardzo krotkie ale zobaczyc mozna
enough
Heh Japończycy swojego finala dostaną już w marcu, a nas oczywiście obowiązuje jak zwykle minimum 10 miesięczny czas oczekiwania na wersje Europejską No chyba ze prace nad tłumaczeniem zaczeły się dużo wcześniej w co oczywiście wątpię, więc przy dobrym wietrze nowy final zagości u nas w styczniu 2007 roku.